Gå til innhold

Hva bruke i svømmehallen sammen med barna?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Har små barn, og i svømmehallen er det mye lek og opp og ned av bassenget, Synes det er utrolig upraktisk med bikini, og føler meg ikke vel i det. Badedrakt pssser meg ikke. Går det an/er det vanlig å bruke kort badeshorts som er laget til damer, og bikinioverdel som ligner på sportsbh? Eller vil jeg skille meg veldig ut med badeshorts? 

Er lenge siden jeg har vært i svømmehallen, og har ikke lagt merke til hva andre damer har..

Anonymkode: 16253...d00

• Hjerte 1
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Bruk det du føler deg komfortabel i. Så lenge det er "badedrakt-stoff" så kan du bruke hva du vil. 😊 er en del i badehallen med vesla her, og de aller fleste bruker bikini eller badedrakt. Men, det spiller da ingen rolle. Hadde ikke brydd meg om hva andre har på seg - har nok med å være opptatt av at jeg selv føler meg litt utilpass - og opptatt av å ha det gøy med vesla. 😊👍

Anonymkode: 0dc3b...50a

• Liker 1
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg  bruker badedrakt i svømmehallen,  med har brukt bikinitopp og en badeshorts noen ganger.  Jeg liker å hoppe,  så da er det veldig upraktisk med bikini. 

Anonymkode: 6f5e6...cbc

• Liker 1
  • Nyttig 1
Skrevet

Jeg bruker badeshorts (kjøpt på Kappahl og xxl) og bikinioverdel. Slipper å tenke på det når jeg klatrer opp bassengkantene osv.

• Nyttig 1
Skrevet

Hva med badekjole?

• Nyttig 1
Skrevet

I sommer har jeg badet mye med sportBH, sånn plain svart. Det er faktisk mye bedre en bikini. 

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg har en bikinitopp som er formet litt som en sports-bh, fra HM home. Den holder alt på plass. Kombinerer den med en high waist bikinitruse. 

Anonymkode: e608d...5b2

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Bruker badeshorts /hipsters med bein, og topp, eventuelt tankini. 

Anonymkode: 6a9df...044

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Hipster/shorts og tankini topp synes jeg er veldig kjekt når jeg bader med de små. Jeg bryr meg null om noen ikke synes det passer. Ikke matcher overdel og underdel heller. 

Anonymkode: c8fad...a00

• Liker 1
  • Nyttig 1
Skrevet

Badeshorts brukte hvertfall jeg da jeg var med ungene i svømmehallen. Var ikke alene om det.

• Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet

Badedrakt 

Anonymkode: be2bd...e6b

AnonymBruker
Skrevet

Jeg bruker bikini. Har aldri tenkt på det som upraktisk. Jeg hopper, sklir, dykker og herjer.

Anonymkode: f9c4f...ac3

Skrevet

Bruker sportsbikini fra Cruz. Ser ingen problem med å bruke badeshorts til. Du er jo kun der for å bade...
Daisea W Ribbed Bikini Top

AnonymBruker
Skrevet

Takk alle 😊 Da skal jeg gå for det. Grunnen til at jeg spurte er fordi jeg ikke ønsker å skille meg ut/tiltrekke oppmerksomhet 😅 tenker ikke på sånn badeshorts som på bildet over her, men en som er løs i stoffet. 

Anonymkode: 16253...d00

AnonymBruker
Skrevet

Tights og T-skjorte.

Anonymkode: b8cff...8ae

AnonymBruker
Skrevet

Jeg bruker ofte bade short for damer og mer sports bh type overdel i innendørs bade anlegg. Bikini bruker jeg kun på stranden i syden når det er over 27 grader.

Jeg bryr meg ikke mye om jeg skiller meg ut og tenker mer på egen komfort. Har lagt merke til at flere og flere badeskjørt har dukket opp de siste årene også blandt unge slanke jenter som rett og slett ikke ønsker å vise like mye kropp.

Anonymkode: 68859...b39

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

I svømmehallene her jeg bor er det alt fra stringbikini til heldekkende badeklær med badehijab. Ingen bryr seg om hva du bader i så lenge det er badettøy og lov å ha på! Selv har jeg som regel en badeshorts med overdel til, eller en litt dekkende badedrakt. 

Anonymkode: f7c46...e1a

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...