AnonymBruker Skrevet 9. august #1 Skrevet 9. august Hei! Jeg står fast mellom å søke stilling på rema eller kiwi. Dere som jobber der kan dere si hva startlønnen var? Gjerne i timelønn. Takk! Anonymkode: d050d...f38
AnonymBruker Skrevet 9. august #2 Skrevet 9. august Google butikk tariff 2025. Lønn kommer an på alder og tidligere erfaring Anonymkode: e64ed...31b
Daisy-love Skrevet 9. august #3 Skrevet 9. august Jeg hadde søkt på begge. Er jo ikke sikkert du kommer til intervju på noen av dem, eller kanskje videre på bare én av dem. Ellers sjekk tariff, men søk på begge 😊 Lykke til 🤞🏻 😊 4
FrkSolsikke Skrevet 9. august #4 Skrevet 9. august (endret) De fleste i varehandel følger tariff, og da hadde du fått lik lønn på begge steder, Utfra alder og erfaring. Endret 9. august av FrkSolsikke
AnonymBruker Skrevet 9. august #5 Skrevet 9. august Kr. 256 i timen + ub tillegg. Anonymkode: cf734...12d
Stacy__ Skrevet 9. august #6 Skrevet 9. august Daisy-love skrev (56 minutter siden): Jeg hadde søkt på begge. Er jo ikke sikkert du kommer til intervju på noen av dem, eller kanskje videre på bare én av dem. Ellers sjekk tariff, men søk på begge 😊 Lykke til 🤞🏻 😊 Støtter dette! Det er veldig lurt å søke på flest mulig jobber, så får man heller velge og vrake mellom jobbtilbud. 2
Daisy-love Skrevet 9. august #7 Skrevet 9. august Stacy__ skrev (Akkurat nå): Støtter dette! Det er veldig lurt å søke på flest mulig jobber, så får man heller velge og vrake mellom jobbtilbud. Ja er ofte mange om beinet til sånne jobber også, så helt enig, bare å søke haugevis. Forhåpentligvis kommer en igjennom nåløyet 😊🤞🏻
Batteri Skrevet 9. august #8 Skrevet 9. august AnonymBruker skrev (15 minutter siden): Kr. 256 i timen + ub tillegg. Anonymkode: cf734...12d Startlønn på 256kr?
AnonymBruker Skrevet 9. august #9 Skrevet 9. august 256 i timen er jo like mye som butikksjefen i forrige tråd hadde. Anonymkode: 517e3...269
AnonymBruker Skrevet 9. august #10 Skrevet 9. august AnonymBruker skrev (11 timer siden): Hei! Jeg står fast mellom å søke stilling på rema eller kiwi. Dere som jobber der kan dere si hva startlønnen var? Gjerne i timelønn. Takk! Anonymkode: d050d...f38 du skal selvfølgelig søke på begge Anonymkode: 3b3f3...0ad
Anonyme6363 Skrevet 10. august #11 Skrevet 10. august AnonymBruker skrev (19 timer siden): Hei! Jeg står fast mellom å søke stilling på rema eller kiwi. Dere som jobber der kan dere si hva startlønnen var? Gjerne i timelønn. Takk! Anonymkode: d050d...f38 Rundt 180kr + kveldstellig.
AnonymBruker Skrevet 10. august #12 Skrevet 10. august Hadde søkt på begge. Både Rema og Kiwi skryter av å følge tariff, så lønnsmessig per i dag ligger de likt med kjeder som har tariffavtaler på plass - men verdt å være klar over at ingen av de faktisk HAR tariffavtale. Coop er litt mer ordnet sånn sett. Anonymkode: 066f0...e0c 1
AnonymBruker Skrevet 10. august #13 Skrevet 10. august Jeg har ca 244 med butikk tariff, 10 års ansiennitet. Tror det heter lønnstrinn 6. Er vel ingen som tjener så lite på tariff som 180 som noen skrev over? Må være uten tariffavtale i såfall. Både extra og Kiwi følger tariff. Anonymkode: b2022...e19
AnonymBruker Skrevet 10. august #14 Skrevet 10. august Jobbet i Rema 2020-2022, hadde ca. 165 i timen + ub tillegg... var over 20 år og hadde erfaring fra detaljhandel. Anonymkode: 58792...ba9
AnonymBruker Skrevet 10. august #15 Skrevet 10. august AnonymBruker skrev (1 time siden): Jobbet i Rema 2020-2022, hadde ca. 165 i timen + ub tillegg... var over 20 år og hadde erfaring fra detaljhandel. Anonymkode: 58792...ba9 Oi, det var lite! Alle jeg har snakket med i Rema sier de har tarifflønn, men mulig det er forskjeller mellom butikkene? Dette kan jo umulig ha vært tarifflønn? Anonymkode: b2022...e19
Brunello Skrevet 10. august #16 Skrevet 10. august AnonymBruker skrev (14 timer siden): 256 i timen er jo like mye som butikksjefen i forrige tråd hadde. Anonymkode: 517e3...269 Butikksjef i klesbutikk eller annen varehandel er noe helt annet enn butikksjef i matvarebutikk. Jobber du i en liten klesbutikk, er man i realiteten vanlig ansatt med noen tilleggsoppgaver. På Kiwi kan man ha personalansvar for flere titalls medarbeidere.
Brunello Skrevet 10. august #17 Skrevet 10. august AnonymBruker skrev (9 minutter siden): Oi, det var lite! Alle jeg har snakket med i Rema sier de har tarifflønn, men mulig det er forskjeller mellom butikkene? Dette kan jo umulig ha vært tarifflønn? Anonymkode: Les overenskomsten. Det er seks lønnstrinn. Tre av de er på 180-tallet, ett på 193, ett på 210 og ett på 256,-.
AnonymBruker Skrevet 10. august #18 Skrevet 10. august AnonymBruker skrev (18 timer siden): du skal selvfølgelig søke på begge Anonymkode: 3b3f3...0ad Jeg har blitt spurt om å jobbe på begge Anonymkode: d050d...f38
AnonymBruker Skrevet 10. august #19 Skrevet 10. august Tror datteren min har ca 190 i timen. Hun er 19 år og jobber på REMA. Anonymkode: ac88a...388
AnonymBruker Skrevet 10. august #20 Skrevet 10. august Det er veldig vanskelig å få butikkjobb, det er så utrolig mange som søker på disse jobbene. Du må søke på alt som er av slike jobber, du er ikke i en posisjon hvor du kan velge og vrake Anonymkode: f5db6...dfe
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå