Gå til innhold
Forumansvarlig
Melding lagt til av Forumansvarlig,

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Regner med du har testet deg?

Min eks var utro i fylla uten kondom, men heldigvis så brukte fjolset han var utro med hormonspiral.

Han visste ikke om hun brukte prevensjon og ønsket heller ikke å ta kontakt med henne for å spørre, så jeg oppsøkte henne for å få vite om hun brukte noe.

Man tar en helsikes stor sjanse når man ikke bruker kondom, pga sjansen for å bli smittet med kjønnssykdommer og i verste fall hiv.

Jeg måtte til fastlegen og teste meg, og det var noe av det mest ydmykende jeg har måttet gjøre i en alder av 52 år.

Jeg var så flau så jeg klarte ikke å fortelle fastlegen min at min partner gjennom 13 år hadde pult en dame i fylla, 😭så jeg sa at vi hadde hatt en pause på seks måneder, der han hadde vært med andre.

Han ødela forholdet vårt og jeg klarte ikke å være i nærheten av han uten å føle avsky og hat.

Du kommer ikke til å klare å fortsette forholdet, når det er et barn i bildet som minner deg om utroskapen konstant.

Anonymkode: 7b9ba...df4

• Liker 3
  • Hjerte 9
  • Nyttig 2
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Da min EKS var utro så sjekket jeg med damen om hun visste at han var i et forhold. Ellers hadde han gått inn for å lure to stk og det er skikkelig lusent gjort. Hun visste om meg, så det var jo det. Hun liker opptatte menn, men det er hennes greie.

Mellom meg og han ble det et rent helvete, for der lå all skylden. Vi hadde da pratet om hva vi godtar og ikke godtar med motsatte kjønn. Dette trampet over alle grenser. Derfor eks.

Så for din del, du vet at han har lurt begge to like mye. 

Anonymkode: dcb83...68f

• Liker 5
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Hvordan tror du ellers det blir når han ønsker samvær med babyen og er der på besøk flere ganger i uka?

Tror du han kommer hjem til deg for å lage flere babyer?

Anonymkode: dcb83...68f

• Liker 3
  • Nyttig 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (16 timer siden):

Jeg har sammen med en mann som er noen år yngre enn meg. Han hadde et sidesprang i sommer som har blitt gravid. Jeg og han har ikke barn sammen men jeg ønsker å få det til fordet. Hvordan komme seg i gjennom dette? Hun kan jo miste?

Anonymkode: bf1c0...6a5

Det hadde jeg ikke tilgitt!

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (12 timer siden):

Er ikke det bare ganske naturlig da? Jeg ville også ønsket et helvete for denne dama som lå med min mann. Skjønner deg godt, ts. 

Men dump denne idioten for guds skyld! Det finnes så mange bra menn der ute, gi heller dem en sjanse! 

Anonymkode: 8f932...a3c

Det er ikke denne dama sin skyld at han var utro. Det var han som var opptatt og ikke hun. Han hadde også sagt at han var singel, så hun var uvitende om at han hadde en kjæreste. Hun ble gravid...

Og uansett så er det å ønske at noen mister barnet sitt veldig stygt. Det er en stor psykisk påkjenning for veldig mange. Jeg har mistet 4 ganger selv, og jeg ønsker ikke det for min verste fiende engang.

Men, hvis det er en ting jeg er enig med deg i så er det at ts bør avslutte dette forholdet og denne mannen. Siden han vært utro i sommer opptil flere ganger, så kan han fint være det igjen ved en senere anledning. Skulle denne dama også ende opp med å få dette barnet må du også forholde deg til dette barnet så lenge dere er sammen. Barnet komme til å minne deg om sviket din partner gjorde. Klarer ts å legge dette til siden og behandle barnet med respekt og gi det kjærlighet? Jeg tror de færreste ville klart det.

Nei dropp denne fyren ts.

• Liker 2
  • Hjerte 1
  • Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet

Hva slags relevans mener du det har for saken at han er yngre enn deg? Siden du nevner det i et svært kort HI.

Anonymkode: 44854...464

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Tror du mener eksen?

Anonymkode: b8928...c2b

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (14 timer siden):

Det er når jeg leser slikt som dette at jeg tenker at ikke alle burde ha stemmerett. 

Anonymkode: 34054...dea

og ikke alle burde tenke på å få barn 🫢

Anonymkode: 2556c...889

• Liker 3
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Som det ble nevnt tidligere så syns jeg også du burde gjøre det slutt med denne mannen for det kommende barnet sin skyld.

Dersom dere fortsetter å være sammen vil det bli så utrolig tydelig for barnet hvordan det kom til verden. Og det skal utrolig mye til for at barnet ikke skal føle på at det er årsaken til at hen er roten til konflikter og gnisninger som mye mulig kommer. 

Det er jo ikke sikkert at de tre blir en lykkelig kjernefamilie, men om dere går fra hverandre, hun etterhvert finner seg en ny og det samme gjør han, da er barnet et resultat av en sommerflørt. I min verden er det et par hakk bedre enn å være resultatet av at pappa var utro mot stemor med mamma...

Du som voksen person har uendelige muligheter til å finne deg en ny partner. Dette barnet vil mest sannsynlig ha de foreldrene som lagde det, gi det barnet best mulig sjanse med det utgangspunktet det har.

Jeg er også enig i at det kommer til å være så utrolig vanskelig å 100% tilgi utroskap som førte til den konstante påminnelsen som et barn er. Ihvertfall hvis du har "standar" holdninger ang utroskap og hvordan et familiebilde ser ut.

Anonymkode: f6df9...243

• Liker 2
  • Nyttig 1
Skrevet

Folk som håper på andres barns død bør ikke få barn. Håper det hjelper👍

• Liker 1
  • Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (17 timer siden):

Mannen min løy og sa han var singel og i følge henne så har hun kun hatt sex med han i sommer, men hun kan jo lyve. 

Du har nok med å tenke på din egen løgner av en mann. Er mannen din ett unikum av en mann at hun absolutt vil ha han som fra til barnet sitt, så hun er villig til å juge om det. Det er nok heller du som er delulu. Er nok derfor du tviholder på en fyr som ikke bryr seg om deg. 

• Liker 1
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Barnet er ihvertfall uskyldig 

Anonymkode: b8928...c2b

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Så du skal sitte pent på sidelinjen og se på at han opplever å bli far for første gang. Alle de gode minnene og opplevelsene som han kan dele med sin elskerinne. Mens du ikke vet om du kan få barn en gang. Og hvis du blir gravid så blir det ikke hans første barn. Du får aldri dele de første opplevelsene sammen. Du blir aldri kvitt elskerinnen. Og deg som mor vil alltid kunne sammenlignes med henne. Ditt barn vil sammenlignes med hennes barn og dele på oppmerksomhet med besteforeldre. Kanskje svigerforeldrene tom liker henne bedre? Kan du ikke bare gjøre deg selv en tjeneste og forlate denne løgneren før du ødelegger deg selv…

Anonymkode: b5479...411

• Liker 10
  • Hjerte 1
Skrevet

Værsågod å ha elskerinnen hans ved din side resten av livet🩷

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 9.8.2025 den 4.41):

Jeg har sammen med en mann som er noen år yngre enn meg. Han hadde et sidesprang i sommer som har blitt gravid. Jeg og han har ikke barn sammen men jeg ønsker å få det til fordet. Hvordan komme seg i gjennom dette? Hun kan jo miste?

Du blir nesten tante da! ❤️

Anonymkode: 091a3...e07

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Løp før det er for sent sier jeg bare. Det blir ikke drømmen om dere to og deres barn, det bli en til fra siden. Men verst av alt så vil han nok også kunne gjøre det igjen mot deg senere, er det verdt å satse på? Finn deg en som respekterer deg og vil bygge livet sitt med deg.

Anonymkode: 77077...e54

Skrevet

Kvinne!!!!

Du GÅR FRA DENNE MANNEN. 

Nei, du skal IKKE få det til å fungere. 

Han har vært utro. 

Han skal bli far.

LØP FØR DET ER FOR SENT.

• Liker 3
Skrevet

Tråden er ryddet  for brukerangrep, brukerdebatt, latterliggjøring, avsporing, samt svar til dette.

Chantielle mod.

Skrevet

Du vil gjerne ha barn med mannen som akkurat har bedratt deg?? Jaja, sier jeg bare 🤦🏻‍♀️🤦🏻‍♀️

• Liker 3
  • Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 9.8.2025 den 4.41):

Unnskyld meg, men ikke vær naiv. Hun kan miste??? Tror du må finne deg bedre kjæreste og ikke tro at han er den beste du kan få! Han kommer til å bli pappa (hvis hun ikke har bestemt seg for abort) og du kommer ikke til å leve lykkelig med ham i alle deres dager. Å prøve å få barn med ham nå, tyder på at du er desperat etter å få beholde ham! Respekter deg selv og gå!

• Liker 2
  • Nyttig 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...