Gå til innhold
Forumansvarlig
Melding lagt til av Forumansvarlig,

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 timer siden):

men jeg ønsker å få det til fordet.

Why?!? Du er sammen med en løgnhals. 

Anonymkode: 3790d...08b

• Liker 19
  • Nyttig 2
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Erfaringsbasert så er dette en veldig lang vei for å få til. Også fordi du kommer til å slite med den stakkars uskyldige ungen som alltid minner deg på hva som skjedde.

Du vil aldri komme deg over det fordi det vil alltid være ting som minner deg om sidespranget.

Jeg har jobbet meg gjennom utroskap, men baby, der ble det over/ut. Går bare ikke bra!

Anonymkode: 15aee...481

• Liker 4
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (43 minutter siden):

Hun ts er ikke noe betre selv. Hun ønsker at elskerina skal ha spontantabort... Kanskje de fortjener hverandre?

Anonymkode: f36f9...f1f

Er ikke det bare ganske naturlig da? Jeg ville også ønsket et helvete for denne dama som lå med min mann. Skjønner deg godt, ts. 

Men dump denne idioten for guds skyld! Det finnes så mange bra menn der ute, gi heller dem en sjanse! 

Anonymkode: 8f932...a3c

• Liker 5
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (48 minutter siden):

Det er når jeg leser slikt som dette at jeg tenker at ikke alle burde ha stemmerett. 

Anonymkode: 34054...dea

Helt sant! 

Burde heller ikke sette barn til verden. Er man så ego at man håper andre mister og med stor sannsynlighet vet at evt egne barn med fyren vil oppleve far som utro/barn her og der/krangler mellom foreldrene grunnet utroskap/ barn med flere/ foreldrene går fra hverandre tidlig....Da bør man ikke få barn. Man bør hvertfall ha vett til p gjøre det slutt og heller satse på en bedre fyr. Mulig ts sliter med å finne ordentlige menn da når hun blir sammen med en fjott og finner seg i at han kan gjøre som han vil.

Anonymkode: 0a2a2...dc6

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (8 minutter siden):

Er ikke det bare ganske naturlig da? Jeg ville også ønsket et helvete for denne dama som lå med min mann. Skjønner deg godt, ts. 

Men dump denne idioten for guds skyld! Det finnes så mange bra menn der ute, gi heller dem en sjanse! 

Nei, absolutt ikke!!

Mannen har innrømmet å ha løyet om å være singel. Så ta vil straffe et annet menneske for å ha gjort det samme som hun selv, nemlig møtt en "singel" mann hun ble interessert i.

Hvordan kan man unne et menneske som ikke vet om ens eksistens noe vondt? 🤷

Anonymkode: 1cb85...cb5

• Liker 8
  • Nyttig 4
AnonymBruker
Skrevet

jeg sier som reveenka "la han gå, la han gå - jeg trenger ikke hans råd..." Han skal bli far med en annen.. 

Anonymkode: 0f761...177

• Liker 12
  • Hjerte 2
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Det er flere menn i denne verden. 

Anonymkode: 52422...0d4

• Liker 4
  • Nyttig 3
AnonymBruker
Skrevet

Møkka mann, side chick og samboer! 

Anonymkode: d02b6...1e3

• Liker 1
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Kanskje du kan adoptere barnet? Eller det er jo så moderne med mangfold i familieforhold for tiden, kanskje dere kan være tre foreldre?

Anonymkode: 46cb1...07a

• Hjerte 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Nei, det er nettopp det som ikke er naturlig. Hun har ikke lovet ts troskap det har mannen hennes. Å legge skylden på kvinnen er både primitivt og feil. Kvinnen har avslørt hva slags mann ts faktisk lever med. Hva med å takke henne?  Det var han som valgte å ligge med henne.

• Liker 8
  • Nyttig 4
AnonymBruker
Skrevet

Jeg hadde aldri i livet ville vert sammen med en som skal bli far. SKAL BLI far. Dette blir en trøblete fremtid! At du vil ødlegge livet ditt på denne måten. 

Anonymkode: 64a6f...b0b

• Liker 6
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Hun ts er ikke noe betre selv. Hun ønsker at elskerina skal ha spontantabort... Kanskje de fortjener hverandre?

Anonymkode: f36f9...f1f

Det er forståelig, selv om det er morbid. 

Hvem ønsker at mannen skal få en baby med noen andre? 

Mange mister og tar abort hele tiden, å miste tidlig når du velger å beholde det med en du vet var utro og står å ser dama hans i tryne, det krever en persjon. 

Jeg har aldri gjort det mot ei dame, stakkars ts herregud.

Anonymkode: 8949c...bdf

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
Juliv skrev (2 timer siden):

Nei, det er nettopp det som ikke er naturlig. Hun har ikke lovet ts troskap det har mannen hennes. Å legge skylden på kvinnen er både primitivt og feil. Kvinnen har avslørt hva slags mann ts faktisk lever med. Hva med å takke henne?  Det var han som valgte å ligge med henne.

Når hun velger å beholde når hun lærer hva som skjedde er hun ei humpedidumpeti.

Alle har ansvar over egne handlinger, hun skulle forferdet ha tatt abort og slitt med kvalme over å ha vært nært denne mannen nå. Jeg hadde ikke hælt det. 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Når hun velger å beholde når hun lærer hva som skjedde er hun ei humpedidumpeti.

Alle har ansvar over egne handlinger, hun skulle forferdet ha tatt abort og slitt med kvalme over å ha vært nært denne mannen nå. Jeg hadde ikke hælt det. 

Nå vet ikke du hvorfor hun har valgt å beholde. Kanskje hun har forsøkt lenge å bli gravid?

Kanskje hun er imot abort?

Uansett, hva hun gjør med sin kropp har selvsagt ikke ts noe med. 

At hun beholder barnet, har ingenting med fyren å gjøre. Om hun vil ha ham, burde hun få han også. Han er jo villig til å sette folks helse i fare for å unngå kondom. 

Anonymkode: 1cb85...cb5

• Liker 4
  • Hjerte 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Å kalle en kvinne “humpedidumpeti” fordi hun velger å beholde et barn, er smålig og vitner om manglende evne til å skille årsak fra konsekvens. Hun skylder ikke ts eller noen andre å ta abort for å beskytte en utro mann som faktisk er problemet her.

La meg gjette: Du har ikke høyere utdanning, du kommenterer andre kvinners utseende for å føle deg bedre selv, og du tror det gjør deg bedre. Det gjør det bare gjennomsiktig. 

• Liker 8
  • Hjerte 1
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg foreslår at du heller "mister" mannen. Du ønsker ikke å utsette et fremtidig barn for en pappa som er utro mot kjæresten sin.

Anonymkode: b5782...5ad

• Liker 4
  • Nyttig 9
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (12 timer siden):

Jeg har sammen med en mann som er noen år yngre enn meg. Han hadde et sidesprang i sommer som har blitt gravid. Jeg og han har ikke barn sammen men jeg ønsker å få det til fordet. Hvordan komme seg i gjennom dette? Hun kan jo miste?

Anonymkode: bf1c0...6a5

Hvorfor er du sammen med han videre? 
Han vil vør med andre tydligvis. Ha litt selvrespekt?

Anonymkode: cb5a7...461

• Liker 4
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Dette må da blir en oppvask fra helvete?

Ønsker han å være med henne og gå fra deg?

AnonymBruker skrev (10 timer siden):

Hvis hun er over 7 uker er det vel ikke så stor sannsynlighet for å miste barnet? 

Uansett er ikke dette en mann å samle på.

Det er ikke noe å vurdere en gang. Kom deg unna.  

Anonymkode: 73e83...75c

Hun får ta abort.

Anonymkode: 7b9ba...df4

AnonymBruker
Skrevet

Kunne tilgitt sidesprang, men ikke når det ender med barn. Da hadde jeg tatt det som et ekstra tegn og sakt takk for meg.

Anonymkode: ae3f0...202

• Nyttig 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...