Gå til innhold

Mannen min sitt sidesprang er gravid

Forumansvarlig
Melding lagt til av Forumansvarlig,

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har sammen med en mann som er noen år yngre enn meg. Han hadde et sidesprang i sommer som har blitt gravid. Jeg og han har ikke barn sammen men jeg ønsker å få det til fordet. Hvordan komme seg i gjennom dette? Hun kan jo miste?

Anonymkode: bf1c0...6a5

• Hjerte 2
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Statistisk er sjansen ganske mye større for at hun ikke mister.

Du må nok forholde deg til at hvis du fortsetter forholdet til kjæresten din så ender du opp som stemor, evt. som mor i tillegg hvis du blir gravid.

Hvilken garanti har du for at han ikke er utro igjen? Enten med henne eller andre som han måtte treffe på?

Hvordan vet du at det faktisk er deg han vil satse på?

• Liker 22
  • Nyttig 6
Skrevet

Du håper seriøst på at hun mister barnet? Kjære vene. 
Kamskje du bør være mer opptatt av at du tydeligvis ikke kan stole på kjæresten din?

• Liker 37
  • Nyttig 5
Skrevet

Hva gjør du med det🥴

• Liker 1
Skrevet

For en råtten mann.

• Liker 12
  • Hjerte 1
  • Nyttig 3
Skrevet

Uff, det var ikke greit.

Er du sikker på at det er han som er far til barnet? Slike som ikke har noen skrupler med å ligge med andre sine menn, kan ofte ha flere.

Det er riktignok mange som mister, men veldig ofte går det bra.

Du må ta en prat med han og høre hva han mener tenker jeg. Om det er deg han vil satse på.

Anonymkode: 51bac...4f2

• Liker 1
  • Nyttig 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Uff, det var ikke greit.

Er du sikker på at det er han som er far til barnet? Slike som ikke har noen skrupler med å ligge med andre sine menn, kan ofte ha flere.

Det er riktignok mange som mister, men veldig ofte går det bra.

Du må ta en prat med han og høre hva han mener tenker jeg. Om det er deg han vil satse på.

Mannen min løy og sa han var singel og i følge henne så har hun kun hatt sex med han i sommer, men hun kan jo lyve. 

• Liker 5
  • Hjerte 3
  • Nyttig 1
Skrevet

Sant nok, hun kan miste. 

Om hun ikke mister kanskje dere skal vurdere å stifte familie sammen? Dere 3 voksne, og alle barna dere får . 

Lykke til. Jeg har troa! 

Anonymkode: 53f25...64e

• Liker 4
  • Nyttig 3
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Mannen min løy og sa han var singel og i følge henne så har hun kun hatt sex med han i sommer, men hun kan jo lyve. 

Stor sannsynlighet for at det er hans og at hun ikke lyver, men han bør uansett kreve en farsskapstest.

Hvis det viser seg at det er hans barn så kommer denne dama til å være i livet hans/ deres for alltid. Du kommer til å få gnidd inn utroskapen hans hele tiden, så da er spørsmålet om du kommer til å takle det. Du kommer til å bli stemor og du må behandle barnet bra for det er ikke hans/ hennes feil at pappaen var utro mot deg.

Var det en engangsgreie i fylla eller har de ligget sammen flere ganger? For når han skal følge opp barnet sitt senere så kan det bli mange fristende situasjoner til å fortsette utroskapen, spesielt hvis det ikke var en engansgreie i fylla.

Still ham spørsmål i fht hva han ser for seg hvis han er pappaen.

• Liker 10
  • Hjerte 2
  • Nyttig 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Tror heller hun må vurdere om hun vil satse på ham. Sidesprang uten kondom er jo helt på trynet. 

• Liker 11
  • Nyttig 14
Skrevet

Du må dumpe ham. Dette her kan du ikke gjøre mot deg selv. Please.

Anonymkode: 08ce4...c25

• Liker 29
  • Hjerte 2
  • Nyttig 3
Skrevet
Phoenix Heart skrev (2 timer siden):

For en råtten mann.

Hun ts er ikke noe betre selv. Hun ønsker at elskerina skal ha spontantabort... Kanskje de fortjener hverandre?

Anonymkode: f36f9...f1f

• Liker 8
  • Nyttig 3
Skrevet

Forstår ikke at du vurderer å holde sammen, engang. Dere kommer til å ha barnet på besøk, kanskje halve tiden, og for alltid minne deg om utroskap fra den første tiden dere var sammen. Skjønner ikke at dette er noe å bygge på.. Han kommer dessuten mest sannsynlig til å være utro igjen.

Anonymkode: 7156d...cda

• Liker 24
  • Hjerte 1
  • Nyttig 6
Skrevet

Det er når jeg leser slikt som dette at jeg tenker at ikke alle burde ha stemmerett. 

Anonymkode: 34054...dea

• Liker 9
  • Nyttig 13
Skrevet

Han lyver, er utro og utsetter deg for smitte, og du ønsker at dette skal fungere? 
Jeg tror jo dette vil fungere faktisk, dere har jo ingen standard noen av dere.
Syns jo dog synd i det barnet, det har jo dessverre ikke vunnet i livets lotteri. 

Anonymkode: a6402...59b

• Liker 28
  • Nyttig 2
Skrevet

Den ene er itro, later som partner ikke eksisterer, utsetter partner for alt fra unger til HIV. Partner vil beholde den personen og håper heller at barnet dør.

Virker som dere er en god match, helt ærlig. Men, dere burde ikke få barn. Verken med andre, eller hverandre. 

Anonymkode: 1cb85...cb5

• Liker 9
  • Nyttig 2
Skrevet

Hvis hun er over 7 uker er det vel ikke så stor sannsynlighet for å miste barnet? 

Uansett er ikke dette en mann å samle på.

Det er ikke noe å vurdere en gang. Kom deg unna.  

Anonymkode: 73e83...75c

• Nyttig 3
Skrevet
AnonymBruker skrev (18 minutter siden):

Hun ts er ikke noe betre selv. Hun ønsker at elskerina skal ha spontantabort... Kanskje de fortjener hverandre?

Anonymkode: f36f9...f1f

Etter hva jeg har lest så er hun redd for at elskerinnen skal miste barnet? 

Skrevet
AnonymBruker skrev (9 minutter siden):

Hvis hun er over 7 uker er det vel ikke så stor sannsynlighet for å miste barnet? 

Uansett er ikke dette en mann å samle på.

Det er ikke noe å vurdere en gang. Kom deg unna.  

Anonymkode: 73e83...75c

Vel jeg er enig med deg men det er opptil Ts selv. Men det er jo synd på henne fordi hun er i en håpløs situasjon. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...