Gå til innhold

Han er 28 år og jeg 35 år, kan det funke?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Mentalt er vi likt og begge er forelsket i hverandre. Skal jeg føle på aldersforskjellen? Tenker jo litt på om han ønsker egne barn etterhvert, begynner jo å bli liten tid på meg. Men herregud så forelsket jeg er i han har jeg aldri vært før. Hadde kjønnene vært snudd, hadde det vært helt normal aldersforskjell. Men kan det funke når jeg som kvinne er eldst? Skjønner det ikke er noe fasitsvar, men hva tenker dere? 

Anonymkode: c82a6...bf6

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Dere er en plass i livet hvor de praktiske «ulempene» ved aldersforskjell ikke betyr mye, men når dere komme i pensjonsalder blir det straks annerledes og får mye å si. Viktigste er jo hva DU føler og oppfatter pr i dag. Er dette den Mann du ser for deg å dele livet med på godt og vondt. Å la meg si det slik, må du ha betenkningstid er dette ikke for deg/dere.

Ønsker deg/dere lykke til

AnonymBruker
Skrevet

Hadde kjønnene vært snudd, hadde du vært pleierske i senest 70 årene…

Anonymkode: 35460...fa1

• Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet

Jeg tenker det kan funke. Sjekk ut det m om du eller han vil ha barn innen et par - tre år, det er egentlig det eneste problematiske med den aldersforskjellen. Lurere med yngre mann og eldre dame enn omvendt.

Anonymkode: d3a16...95a

AnonymBruker
Skrevet

Det er jo ikke noe særlig aldersforskjell å snakke om. Det viktige her er å være tydelig om barneønske, og at du som kvinne må begynne å tenke på det snart. Og om han er åpen for det. Hvis ikke ville jeg (som har et høyt barneønske) gått videre. Nå er jeg yngre enn deg, men fant jeg noen som 35-åring ville jeg vært tydelig på at jeg så for meg å starte prøvingen allerede etter første året. Og at jeg ikke datet "på tull" i denne alderen. ❤️ 

Kjenner forresten mange menn som har fått barn lenge før 28 årsalderen, så burde egentlig ikke være noe problem. 

Lykke til! 

Anonymkode: 169e3...786

• Liker 1
  • Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (7 timer siden):

Mentalt er vi likt og begge er forelsket i hverandre. Skal jeg føle på aldersforskjellen? Tenker jo litt på om han ønsker egne barn etterhvert, begynner jo å bli liten tid på meg. Men herregud så forelsket jeg er i han har jeg aldri vært før. Hadde kjønnene vært snudd, hadde det vært helt normal aldersforskjell. Men kan det funke når jeg som kvinne er eldst? Skjønner det ikke er noe fasitsvar, men hva tenker dere? 

Anonymkode: c82a6...bf6

Er det noe problem da? Jeg traff kona når jeg var 25 og hun 32. Samme aldersforskjell. Vi fikk 28 år sammen. 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Skjønner ikke helt noen av disse kommentarene. Det er 7 år? Det er ikke særlig mye. Det går nok fint. Det er forskjell på 7 og 20 års aldersforskjell. 😅 Når alderdommen tar den ene er den andre sannsynligvis like bak. 

Anonymkode: 1b8e2...e2e

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...