AnonymBruker Skrevet 8. august #1 Skrevet 8. august Hvilket er finest av Tiril eller Tomine? Anonymkode: 66769...fe5
AnonymBruker Skrevet 9. august #7 Skrevet 9. august Tomine, men begge er veldig fine. Anonymkode: c3322...ca4 3
AnonymBruker Skrevet 9. august #9 Skrevet 9. august Jeg har alltid synes at Tiril er tungt å si. Toril er litt lettere. Jeg liker ikke Tomine, selv om jeg i utgangspunktet har veldig sansen for navnene som er guttenavn+ine. Anonymkode: e1d4c...517 1
AnonymBruker Skrevet 9. august #10 Skrevet 9. august Tiril. Tomine synes jeg høres ut som et tullenavn. Anonymkode: fee4a...5dd 5
AnonymBruker Skrevet 9. august #11 Skrevet 9. august Tiril. Tomine høres bare rart ut. Anonymkode: 7dab9...95f 3
AnonymBruker Skrevet 9. august #13 Skrevet 9. august Jeg heter Tomine og bruker det aldri Anonymkode: 2a178...850 1
AnonymBruker Skrevet 9. august #16 Skrevet 9. august AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Jeg heter Tomine og bruker det aldri Anonymkode: 2a178...850 Hva bruke du da? 😊 Anonymkode: c3322...ca4
AnonymBruker Skrevet 9. august #17 Skrevet 9. august AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Hva bruke du da? 😊 Anonymkode: c3322...ca4 Helén Anonymkode: 2a178...850
AnonymBruker Skrevet 9. august #18 Skrevet 9. august Oi den var vanskelig, liker begge veldig godt 😊, kunne brukt begge selv. Kanskje jeg liker Tomine best, men tror ikke mannen hadde gått med på det, tror han kunne gått med på Tiril. Så hvis jeg måtte velge mellom de 2 , så måtte jeg valgt Tiril. Anonymkode: 8b3c5...940
AnonymBruker Skrevet 9. august #19 Skrevet 9. august AnonymBruker skrev (2 timer siden): Helén Anonymkode: 2a178...850 Nydelig navn det også.😊 Anonymkode: c3322...ca4 1
AnonymBruker Skrevet 10. august #20 Skrevet 10. august Liker ikke tomine. Høres ut som et kosenavn. Hadde valgt tiril av de to. Men det er et veldig populært navn nå. Anonymkode: 0c1ce...fd7
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå