AnonymBruker Skrevet 8. august #1 Skrevet 8. august Min far var rik, men gjerrig. Så jeg ble fattig. Vi var 4 søsken, og min far ville så gjerne være husets overhode. Heldigvis jobbet han mye borte. Fordi han likte også litt kontroll. Og brukte gjerne å klage på at alt var blitt så dyrt. Anonymkode: 376e1...086
AnonymBruker Skrevet 8. august #2 Skrevet 8. august Du er fattig fordi din far var gjerrig? Du kan vel jobbe og tjene penger selv? Uansett, jeg skjønner ikke riktig hva du ønsker med dette innlegget. Anonymkode: 14df3...e94 2 6
AnonymBruker Skrevet 9. august #4 Skrevet 9. august Unnskyld, men hva er det du mener? Ikke noe av det du skriver henger sammen. Anonymkode: dfc02...f34 1
AnonymBruker Skrevet 9. august #5 Skrevet 9. august AnonymBruker skrev (20 timer siden): Min far var rik, men gjerrig. Så jeg ble fattig. Vi var 4 søsken, og min far ville så gjerne være husets overhode. Heldigvis jobbet han mye borte. Fordi han likte også litt kontroll. Og brukte gjerne å klage på at alt var blitt så dyrt. Anonymkode: 376e1...086 Hvorfor ble du fattig fordi din far var gjerrig? Anonymkode: 528f8...559
AnonymBruker Skrevet 9. august #6 Skrevet 9. august Skrev du ikke akkurat et lengre innlegg om dette?? Anonymkode: 279d0...ed3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå