AnonymBruker Skrevet 8. august #1 Skrevet 8. august Hvordan opplever dere sexen med partneren deres? Jeg er veldig glad i kjæresten min, vi har vært sammen i tre år nå, men jeg føler at sexen aldri helt har vært på topp. Det jeg savner mest, er mer innlevelse og nærhet. Han kommer veldig fort, og derfor må vi ofte stoppe opp underveis for at han skal holde ut. Han kan gjerne fortsette etterpå, men som mange vet, så er det ikke helt det samme når den ikke er like hard. Noen ganger skulle jeg bare ønske vi kunne kose oss lenge, ta oss tid og nyte hverandre uten hastverk. Vi starter gjerne med litt fingring og forspill, men jeg kan ikke ta på ham for mye, for da er det fort gjort at det er over før det har begynt. Er det flere som kjenner seg igjen i dette? Hva gjør dere for å gjøre sexlivet mer spennende og tilfredsstillende? Anonymkode: 986bf...265
AnonymBruker Skrevet 8. august #3 Skrevet 8. august Han får trene opp utholdenheten ved å gjøre bekkenbunnøvelser. Samboeren min har gjort det fra han var yngre, han er veldig utholdende og kan også få orgasme uten utløsning. https://www.nateliason.com/blog/multiple-orgasms-men Anonymkode: 2596a...3e3 2
AnonymBruker Skrevet 8. august #4 Skrevet 8. august Abra skrev (4 minutter siden): Ekle lukter og ekle lyder. Men, kommer da til slutt. Vel, noen har det verre enn andre 😅 Anonymkode: 986bf...265 1
AnonymBruker Skrevet 8. august #6 Skrevet 8. august Opplever både sexen og annen intimltet som fin. Gleder meg alltid til det. Vi har jobbet mye med både sexen og tilliten for å få det sånn. Men jeg har alltid satt pris på sexen vår og annen næhet. Han er veldig god å ta i, kysse på og ligge inntil. Og vi har alltid kunnet prate ilag om sex. Anonymkode: 3bc5c...9fc
AnonymBruker Skrevet 8. august #7 Skrevet 8. august Ja, fra tiden samleie starter går det fort. Om vi ønsker bruke lenger tid på seansen så går han ned på meg først. For min del er det helt ok at det ikke varer så lenge. Om jeg ønsker mer kan man ta en pause og spise noe mat og sove før man gjør et nytt forsøkt. Anonymkode: d93ea...b44
AnonymBruker Skrevet 8. august #9 Skrevet 8. august AnonymBruker skrev (36 minutter siden): Hvordan opplever dere sexen med partneren deres? Jeg er veldig glad i kjæresten min, vi har vært sammen i tre år nå, men jeg føler at sexen aldri helt har vært på topp. Det jeg savner mest, er mer innlevelse og nærhet. Han kommer veldig fort, og derfor må vi ofte stoppe opp underveis for at han skal holde ut. Han kan gjerne fortsette etterpå, men som mange vet, så er det ikke helt det samme når den ikke er like hard. Noen ganger skulle jeg bare ønske vi kunne kose oss lenge, ta oss tid og nyte hverandre uten hastverk. Vi starter gjerne med litt fingring og forspill, men jeg kan ikke ta på ham for mye, for da er det fort gjort at det er over før det har begynt. Er det flere som kjenner seg igjen i dette? Hva gjør dere for å gjøre sexlivet mer spennende og tilfredsstillende? Anonymkode: 986bf...265 Det var sykt bra. Men føler han har gitt opp. Han lar meg gjøre jobbingen og ligger bare der. Mistet engasjementet, liksom. Trist. Anonymkode: 3f86f...6f7
AnonymBruker Skrevet 8. august #10 Skrevet 8. august I starten var vi jo som to kaniner som ikke klarte å la være å ha sex flere ganger om dagen. Han tok seg alltid god tid og vi hadde lange gode økter. Tiden ble noe knappere etter hvert som barna kom, men syns vi er gode til å prioritere hverandre og sex. Noen ganger er det en kjappis, andre ganger bruker vi lengre tid. Anonymkode: aeaff...110
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå