AnonymBruker Skrevet 8. august #1 Skrevet 8. august På enkelte plasser og steder begynner hodetelefonene mine å pipe bare jeg går forbi. Hva skyldes dette? Anonymkode: 3c849...b19
AnonymBruker Skrevet 8. august #2 Skrevet 8. august Trolig forstyrrelser på frekvensen hodetelefonene bruker. Anonymkode: cc44d...f34
AnonymBruker Skrevet 9. august #3 Skrevet 9. august AnonymBruker skrev (8 timer siden): Trolig forstyrrelser på frekvensen hodetelefonene bruker. Anonymkode: cc44d...f34 Er det noe jeg kan gjøre med det? Anonymkode: 3c849...b19
AnonymBruker Skrevet 9. august #4 Skrevet 9. august AnonymBruker skrev (3 timer siden): Er det noe jeg kan gjøre med det? Anonymkode: 3c849...b19 Du gir veldig lite informasjon til å kunne svare konkret Ja og nei. Spørs helt på headsett og de enkelte plassene og stedene du opplever piping. Du må finne ut hva headsettet reagerer på. For eks: bluetooth kan reagere på mikrobølgeovner, andre bluetooth enheter og wi-fi, metaloverflater, osv. Anonymkode: cc44d...f34
newman01 Skrevet 10. august #5 Skrevet 10. august Signalforstyrrelse. Tyverialarm i butikken er en kjent sak. Kanskje det hjelper å kjøpe bedre ørepropper som bruker aptX HD eller LDAC som codec og er bedre skjermet?
AnonymBruker Skrevet 11. august #6 Skrevet 11. august AnonymBruker skrev (På 9.8.2025 den 9.49): Er det noe jeg kan gjøre med det? Du kan bruke kabel/ledning. Anonymkode: e0a56...473
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå