AnonymBruker Skrevet 8. august #1 Skrevet 8. august Tenkte at barnehagestarteren her kunne arve reflex gummistøvler fra storebror, men de var for store. Mener også å huske at de var ganske løse. Noen som har forslag til gode støvler til 1-åring? Siden de brukes i kun 2-4 mnd, så gjerne noe rimelif. Ungen går bra og «løper». Anonymkode: 59fb8...274
AnonymBruker Skrevet 8. august #2 Skrevet 8. august Crocs! Beste vi har hatt😄 https://www.jollyroom.no/barnesko/gummistovler/crocs-handle-it-kids-gummistovler-pink-crush?gad_source=1&gad_campaignid=17338853401&gclid=EAIaIQobChMIm8KG6IT8jgMV1gqiAx1mgC97EAQYAiABEgJFGvD_BwE Anonymkode: d46e0...239 1
AnonymBruker Skrevet 9. august #3 Skrevet 9. august Viking cherrox når den tid kommer passet yngste her godt, smal lang fot. Alt annet ble veldig stort. Men tenker halvhøye gtx sko er mye bedre til så små enn støvler da de oftest blir alt for store og vanskelig for de små å gå med Anonymkode: 94471...ebe
AnonymBruker Skrevet 9. august #4 Skrevet 9. august Viking sine med sånn polstret stoffkant med snøring øverst, liker jeg. Ikke tunge, lette og ta av og på, myke og kan strammes på leggen. Og ofte på tilbud. Anonymkode: 25074...7b3
AnonymBruker Skrevet 9. august #5 Skrevet 9. august Hei 😊, jeg jobber i barnehage, egentlig er det svært skjeldent vi tar på 1 åringene støvler, bruker heller gortex/ vanntett sko, mye bedre å gå med. Selv om de er flinke til å gå, er 1 åringene ofte små i beina, å støvlene sitter ikke godt på . Pleier å si at de ikke trenger støvler, heller vanntette sko. Jeg bor i Rogaland med skikkelig vestlandsvær. Anonymkode: 22f31...1cf
AnonymBruker Skrevet 10. august #6 Skrevet 10. august AnonymBruker skrev (11 timer siden): Hei 😊, jeg jobber i barnehage, egentlig er det svært skjeldent vi tar på 1 åringene støvler, bruker heller gortex/ vanntett sko, mye bedre å gå med. Selv om de er flinke til å gå, er 1 åringene ofte små i beina, å støvlene sitter ikke godt på . Pleier å si at de ikke trenger støvler, heller vanntette sko. Jeg bor i Rogaland med skikkelig vestlandsvær. Anonymkode: 22f31...1cf Vår førstefødte bodde oppi dammer, så der var det stort behov for støvler 🤪😅 ts Anonymkode: 59fb8...274
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå