Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Samlingen så langt i hus: IMG_2314.thumb.jpeg.9e12d00685c629612245d27e9ef1a407.jpeg

Kanskje det blir noen av de andre og, når jeg nå dessverre har fått litt blod på tann 🫣

• Liker 2
  • Hjerte 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 8.8.2025 den 22.03):

Har dere Lababus? Selv har jeg 3 og har akkurat bestilt 2 blind boxer til🤩

Anonymkode: 77161...a31

Har ikke Labubu, og kommer ikke til å kjøpe. Jeg har andre ting å bruke pengene mine på. Skjønner helt ærlig ikke hvorfor voksne mennesker orker å bruke penger på plastdukker. 

Anonymkode: b477a...5b4

• Liker 1
Skrevet

Men hva koster de egentlig? Noen sier 1000,- og en annen bruker sier 180,-? Ganske stort sprik.

Skrevet
Amantha skrev (21 minutter siden):

Samlingen så langt i hus: IMG_2314.thumb.jpeg.9e12d00685c629612245d27e9ef1a407.jpeg

Kanskje det blir noen av de andre og, når jeg nå dessverre har fått litt blod på tann 🫣

Herlig samling 😍😊

• Hjerte 1
Skrevet
Kålrota skrev (3 minutter siden):

Men hva koster de egentlig? Noen sier 1000,- og en annen bruker sier 180,-? Ganske stort sprik.

Kjøper man de i Norge koster de 1000 +/- 

Skrevet
AnonymBruker skrev (12 minutter siden):

Har ikke Labubu, og kommer ikke til å kjøpe. Jeg har andre ting å bruke pengene mine på. Skjønner helt ærlig ikke hvorfor voksne mennesker orker å bruke penger på plastdukker. 

Det er jo helt opp til deg det, vi bruker alle pengene våre forskjellig😊

Skrevet

Kommer nok ikke til å kjøpe selv, men jeg synes de er kjempefine! Ikke på den "oi så vakker"-måten, men på den "oi så sære og kule"-måten. Da jeg vokste opp hadde vi nok vesentlig flere slike plastdingser man bare måååååtte ha enn hva man har i dag. Har jo blitt veldig mye mer grått og beige også hos ungdommen nå, så å gjøre det til en greie å ha masse charms på vesker og slikt for å uttrykke seg selv tenker jeg er en positiv trend, håper bare det overføres til mer enn bare Labubus.

Anonymkode: 99d83...0f3

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Fordi noen av oss har barn, som leker med de ? 🤷‍♀️

Kålrota skrev (58 minutter siden):

Det kommer litt an på hvilket land du kjøper de i, og valutakursen. Tror de koster rundt £18 for de vanlige (Big Into Energy, Exciting Macaron og have a Seat) i England. De små, Pin For Love koster mindre. Jeg husker ikke nøyaktig, men tror jeg betalte rundt 170 kr. per stk? (Ta estimatet med en klype salt, siden jeg kjøpte en hel eske. Kjøpte ikke disse i UK)

Anonymkode: 34b0f...f4b

Skrevet
Kålrota skrev (1 time siden):

Resellers selger de dyrt ja. Men i fysisk butikk koster de jo mye mindre. Den aller minste og nyeste koster ca 18 euro. Den litt større som de på bildene her i tråden er vel rundt 20-25 euro tror jeg. 

Kommer nok ikke til å kjøpe selv, men jeg synes de er kjempefine! Ikke på den "oi så vakker"-måten, men på den "oi så sære og kule"-måten. Da jeg vokste opp hadde vi nok vesentlig flere slike plastdingser man bare måååååtte ha enn hva man har i dag. Har jo blitt veldig mye mer grått og beige også hos ungdommen nå, så å gjøre det til en greie å ha masse charms på vesker og slikt for å uttrykke seg selv tenker jeg er en positiv trend, håper bare det overføres til mer enn bare Labubus.

Anonymkode: 99d83...0f3

Finnes massevis av ulike charms rundt om. Jeg har noen små charms på et par vesker men ingen labubuer.

Skrevet

Har hatt bamser og lignende på vesker før, men nå blir det altså én Labubu.

Bestilte litt mer så da kommer det i posten om litt 🫣

• Hjerte 1
Skrevet

Jeg har bestilt flere Pin For Love, i håp om å få bokstaven til yngstemann i huset. 🙈

Ender vel til slutt med å lete etter riktig bokstav i en åpnet boks på Finn. 😅

• Hjerte 1
Skrevet
Amantha skrev (På 3.10.2025 den 18.38):

Kjempesøt samling. 🥰

• Hjerte 2
Skrevet

Sjekker dere serienummeret så dere er helt sikre på at de er ekte? 

Anonymkode: da6fe...dee

Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Sjekker dere serienummeret så dere er helt sikre på at de er ekte? 

Anonymkode: da6fe...dee

Ja, men ikke på alle siden jeg kjøper de direkte fra PopMart, så det er i grunn ikke nødvendig. :P 

Men jeg skraper fram koden på en eller to i hver forsendelse, og scanner, bare sånn for moro skyld. :P 

Når jeg har fått duplikater har jeg solgt de på Finn, og da har jeg ikke skrapet koden slik at kjøper kan gjøre det selv. Det står jo «First time verification» osv. når man legger inn koden.

Skrevet

Er det noen som har noen av de «spesielle» Labubuene? Tenker på de som selges i gjennomsiktig eske, som disse. Vet det finnes flere også. 

IMG_7648.jpeg

• Hjerte 1
Skrevet

IMG_5011.jpeg.c3643fe10030e7b07ddb67fd94d2c79b.jpeg

Anonymkode: 08e2b...d3a

• Nyttig 4
Skrevet
Amantha skrev (På 29.9.2025 den 8.42):

De er samleobjekter og ikke for barn under 15 år.

Hvordan kan det være samleobjekter når de masseproduseres?

Anonymkode: f3331...b5a

• Liker 1
Skrevet

Hvordan kan det være samleobjekter når de masseproduseres?

Anonymkode: f3331...b5a

Ikke alle masseproduseres? 

Skrevet
Amantha skrev (På 3.10.2025 den 18.38):

Men dette er jo 12 tusen på hylla bare slikt? Kunne du virkelig ikke brukt de pengene på noe mer fornuftig? 😅

Anonymkode: 54bd3...033

• Liker 3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...