Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet
Ludovica- skrev (Akkurat nå):

Den første serien likte jeg ikke så godt men syns den 2. serien er fin og nå kommer det en 3. som har hvertfall 3 stk jeg gjerne vil ha. Skullpandaene er jo litt "penere" og mer detaljer og slikt enn Labubu.

Krysser fingrene for at den lille sjefen i huset liker de. De er jo mye enklere å få tak i enn Labubu (Australske dropp skjer f.eks. midt på natten norsk tid, og siden vi allerede har noen (inkl. Secret) så orker jeg ikke dra meg ut av senga for det. 🫣)

Anonymkode: 34b0f...f4b

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (9 timer siden):

Alle har mulighet dersom de bruker en forwarding-adresse, men dette koster jo litt så da må man regne på om det lønner seg vs. å kjøpe i Norge. Oppsiden er at dersom man kjøper direkte fra PopMart er man garantert ekte vare, og dersom man har kvittering fra PopMart er det nok enklere å evt. videreselge dersom man skulle ønske dette. 

Ja, og Skullpanda er også enkelt å få tak i fra PopMart. :)  Jeg har kjøpt til barna mine, men de har ikke åpnet de enda.

Føler meg veldig trygg på at de jeg har kjøpt i Norge er ekte. Men hadde ikke turt å kjøpe brukt uansett 

Anonymkode: 77161...a31

AnonymBruker
Skrevet
Ludovica- skrev (2 timer siden):

Den første serien likte jeg ikke så godt men syns den 2. serien er fin og nå kommer det en 3. som har hvertfall 3 stk jeg gjerne vil ha. Skullpandaene er jo litt "penere" og mer detaljer og slikt enn Labubu.

Enig både 2 og 3 er så fine♥️

Skrevet

Nei takk, ikke min stil :) 

AnonymBruker
Skrevet

Labubu er nok et eksempel på "a fool and his money are soon parted".

Anonymkode: caabc...8ca

• Liker 3
  • Nyttig 2
Skrevet

Jeg har tre lafufu som jeg er fornøyd med. Men så ville jeg bare sjekke om en lokal lekebutikk hadde igjen labubu, noe de hadde og jeg kjøpte en. Og sånn helt tilfeldig fikk jeg en secret. Og det skjønte jeg ikke med engang. Også så jeg på YouTube en som åpnet og fikk den jeg fikk og han skjønte heller ikke med engang at det var en secret, men når han fant det ut måtte jeg også sjekke min, scannet og slo inn kontrollnummer og den var helt ekte. Så det var selvfølgelig veldig artig. Men det er ikke noe jeg kommer til å kjøpe mer av, vet at det har kommet ut en ny serie nå med små labubuer og andre farger osv. De er veldig søte og artige å ha da. Nå har jeg kjøpt klær til den og et juleantrekk på Temu. Og har kjøpt et lite hus som skal bli labubus hjem. Koser meg med sånt! 

• Liker 1
  • Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet
Iso1 skrev (10 timer siden):

Jeg har tre lafufu som jeg er fornøyd med. Men så ville jeg bare sjekke om en lokal lekebutikk hadde igjen labubu, noe de hadde og jeg kjøpte en. Og sånn helt tilfeldig fikk jeg en secret. Og det skjønte jeg ikke med engang. Også så jeg på YouTube en som åpnet og fikk den jeg fikk og han skjønte heller ikke med engang at det var en secret, men når han fant det ut måtte jeg også sjekke min, scannet og slo inn kontrollnummer og den var helt ekte. Så det var selvfølgelig veldig artig. Men det er ikke noe jeg kommer til å kjøpe mer av, vet at det har kommet ut en ny serie nå med små labubuer og andre farger osv. De er veldig søte og artige å ha da. Nå har jeg kjøpt klær til den og et juleantrekk på Temu. Og har kjøpt et lite hus som skal bli labubus hjem. Koser meg med sånt! 

Så koselig ♥️

• Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet

Har kjøpt en rosa lafufu til kaninen min og han elsker den.

Anonymkode: 1a60d...960

Skrevet
AnonymBruker skrev (På 8.8.2025 den 22.08):

Nei, det har jeg ikke. Var på en butikk som selger de i dag. Og de er jo latterlig dyre, og ikke spesielt fine. Nå er nok jeg for gammel og, men har 2 tenåringer som ikke bryr seg om det.

Anonymkode: f4fd4...f62

Er ikke labubu for små skolebarn?

• Liker 1
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
Maleficenta skrev (2 minutter siden):

Er ikke labubu for små skolebarn?

Nei😊

Skrevet
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Nei😊

Å? Er ikke det sånne søte bamser?

AnonymBruker
Skrevet

Det har vært ting å samle på gjennom "alle" år, men disse er dyrere enn mye annet som har vært diller tidligere, bl.a.

- Tjorven-dukke

- Jojo

- Monchhichi-ape

- Tamagotchi-egg

- Rubiks kube

Anonymkode: 6d64d...48d

AnonymBruker
Skrevet

Nei, synes de er stygge og litt creepy. 

Anonymkode: 084fb...4fa

• Liker 1
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
Maleficenta skrev (33 minutter siden):

Å? Er ikke det sånne søte bamser?

Jo det er de😊♥️

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 6.9.2025 den 21.20):

Føler meg veldig trygg på at de jeg har kjøpt i Norge er ekte. Men hadde ikke turt å kjøpe brukt uansett 

Så bra du fikk ekte. 😊

• Hjerte 1
Skrevet
Ludovica- skrev (På 4.9.2025 den 16.16):

Man ser det lett på utseendet i tillegg til at de ekte kan verifiseres. Men ser mange på finn som sier de selger ekte som er åpenbart falske. Pleier å rapportere de annonsene. Men jeg syns det er veldig lett å se på ansiktene om de er ekte eller falske. 

Ja jeg har hørt at man kan telle på tennene, at den skal ha sju men hvis den har ni eller flere er den ikke ekte eller noe sånt. Men jeg hørte en som kjøpte en med verifiseringskode som funket og som sto popmart på som ikke var ekte? Er det lov å selge? Er det ikke trademark på de?

AnonymBruker
Skrevet
Helene Louise skrev (4 timer siden):

Ja jeg har hørt at man kan telle på tennene, at den skal ha sju men hvis den har ni eller flere er den ikke ekte eller noe sånt. Men jeg hørte en som kjøpte en med verifiseringskode som funket og som sto popmart på som ikke var ekte? Er det lov å selge? Er det ikke trademark på de?

En ekte Labubu skal ha 9 tenner😊

Er ikke lov å selge kopivarer som utgir seg for å være ekte, men det gjøres dessverre altfor mye og ikke bare på Labubu 

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 3.9.2025 den 22.13):

Hvilken pop mart sender til Norge? 

Anonymkode: 277d0...4a3

Ingen. Det er derfor enkelte butikker har trukket varene sine. Mao er de som selges i Norge fake. Uansett pris osv.

Anonymkode: 9bf95...33b

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (10 minutter siden):

Ingen. Det er derfor enkelte butikker har trukket varene sine. Mao er de som selges i Norge fake. Uansett pris osv.

Anonymkode: 9bf95...33b

Nei det er det er de ikke

Skrevet
AnonymBruker skrev (13 timer siden):

Jo det er de😊♥️

Hvorfor er det ikke for barn da?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...