Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 10.8.2025 den 15.55):

Da har hun nok blitt lurt og kjøpt falske

Anonymkode: 77161...a31

Hun har ikke blitt lurt. Hun har begrenset budsjett og hun er selvfølgelig klar over at det ikke er "ekte". 

Anonymkode: d5d1c...284

• 2 uker senere...
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 17.8.2025 den 21.57):

Føler meg veldig trygg på at det selger ekte der jeg har kjøpt dem - Lekekassen.no

Ja, men da har du jo betalt rundt en tusenlapp for de også. Poenget er jo at de IKKE koster så mye fra PopMart. 
Selv har jeg kjøpt mine fra PopMart i Australia (da videresendt fra en adresse der)

Anonymkode: 34b0f...f4b

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Nei, har ikke. Har bare så vidt hørt om denne trenden egentlig. Skjønner virkelig ikke poenget. Ja, utrolig hva folk kjøper...

Anonymkode: d2133...ff4

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Ja, men da har du jo betalt rundt en tusenlapp for de også. Poenget er jo at de IKKE koster så mye fra PopMart. 
Selv har jeg kjøpt mine fra PopMart i Australia (da videresendt fra en adresse der)

Det hjelper jo ikke at de koster mindre på Popmart når de ikke sender til Norge, og hvis de hadde gjort det så hadde nok toll/mva og frakt gjort at prisen omtrent ble den samme som å kjøpe i Norge

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 31.8.2025 den 20.59):

Det hjelper jo ikke at de koster mindre på Popmart når de ikke sender til Norge, og hvis de hadde gjort det så hadde nok toll/mva og frakt gjort at prisen omtrent ble den samme som å kjøpe i Norge

En Labubu fra PopMart koster under 300 kr. (Tror det var rundt 270 kr.) Frakt for 3 stk. til Norge var 224 kr. Jeg betalte totalt, inkl. toll, under 1300 kr. for 3 stk, dvs. 430,- per stk, levert på døra. Dette var på et tidspunkt hvor de kostet rundt en tusenlapp per stk. i Norge. 

Den jeg kjøpte i Norge viste seg for øvrig å være falsk. Ikke bare er det billigere å kjøpe uten fordyrende mellomledd, man kan også være trygg på at produktet er ekte.

• Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (7 timer siden):

En Labubu fra PopMart koster under 300 kr. (Tror det var rundt 270 kr.) Frakt for 3 stk. til Norge var 224 kr. Jeg betalte totalt, inkl. toll, under 1300 kr. for 3 stk, dvs. 430,- per stk, levert på døra. Dette var på et tidspunkt hvor de kostet rundt en tusenlapp per stk. i Norge. 

Den jeg kjøpte i Norge viste seg for øvrig å være falsk. Ikke bare er det billigere å kjøpe uten fordyrende mellomledd, man kan også være trygg på at produktet er ekte.

Hvilken pop mart sender til Norge? 

Anonymkode: 277d0...4a3

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (8 timer siden):

Popmart sender jo ikke til Norge?

Skrevet

Hvordan vet du at de er ekte?

Skrevet
Helene Louise skrev (11 timer siden):

Hvordan vet du at de er ekte?

Man ser det lett på utseendet i tillegg til at de ekte kan verifiseres. Men ser mange på finn som sier de selger ekte som er åpenbart falske. Pleier å rapportere de annonsene. Men jeg syns det er veldig lett å se på ansiktene om de er ekte eller falske. 

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (18 timer siden):

Hvilken pop mart sender til Norge? 

Anonymkode: 277d0...4a3

AnonymBruker skrev (17 timer siden):

Popmart sender jo ikke til Norge?

Hvis dere leser historikken så ser dere at Labubuene har blitt sendt til en adresse i utlandet (både Australia og UK) fra PopMart, og så videresendt til Norge. :) 

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Hvis dere leser historikken så ser dere at Labubuene har blitt sendt til en adresse i utlandet (både Australia og UK) fra PopMart, og så videresendt til Norge. :) 

Okay🙂 Men ikke alle som har mulighet til dette

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg kan forstå at småjenten på barneskolen liker dette men nå har jeg altså sett voksne mennesker med dette her...:ler:

Anonymkode: b2d37...e14

• Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet
Ullvott skrev (På 8.8.2025 den 22.04):

Nei, det har jeg ikke. Jeg tror (og håper) at jeg er utenfor målgruppa. 

Man er aldri for gammel for bamser ;)

Anonymkode: 677f0...358

• Liker 1
  • Hjerte 3
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 4.9.2025 den 18.02):

Jeg kan forstå at småjenten på barneskolen liker dette men nå har jeg altså sett voksne mennesker med dette her...:ler:

Anonymkode: b2d37...e14

Haha, kanskje du har sett meg? :fnise: 

Syntes de er litt søte, jeg. 

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Haha, kanskje du har sett meg? :fnise: 

Syntes de er litt søte, jeg. 

Kan vært mer også, synes de er veldig søte og morsomme 😊

Skrevet

Hvis man liker Popmart er jo også Skullpanda serien fin. 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
Anonym7635 skrev (På 10.8.2025 den 0.38):

Skjønner at det er dritgøy med sånne hypegjenstander. Men jeg bare føler at det er ganske harry, og idiotisk å kjøpe flere plastikkting, importert fra Kina. Det viser jo egentlig bare mangel på kunnskap og forståelse for verdenen vi lever i.

Dette!!💙

Anonymkode: 82628...c12

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
Ludovica- skrev (1 time siden):

Ja de er fine😊 Kjøpt meg 2 stk

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 4.9.2025 den 18.01):

Okay🙂 Men ikke alle som har mulighet til dette

Alle har mulighet dersom de bruker en forwarding-adresse, men dette koster jo litt så da må man regne på om det lønner seg vs. å kjøpe i Norge. Oppsiden er at dersom man kjøper direkte fra PopMart er man garantert ekte vare, og dersom man har kvittering fra PopMart er det nok enklere å evt. videreselge dersom man skulle ønske dette. 

Ludovica- skrev (13 timer siden):

Ja, og Skullpanda er også enkelt å få tak i fra PopMart. :)  Jeg har kjøpt til barna mine, men de har ikke åpnet de enda.

Skrevet
AnonymBruker skrev (18 timer siden):

Ja de er fine😊 Kjøpt meg 2 stk

Den første serien likte jeg ikke så godt men syns den 2. serien er fin og nå kommer det en 3. som har hvertfall 3 stk jeg gjerne vil ha. Skullpandaene er jo litt "penere" og mer detaljer og slikt enn Labubu.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...