AnonymBruker Skrevet 9. august #21 Skrevet 9. august AnonymBruker skrev (1 time siden): 😂😂 Håper du er i starten av tyveårene. Flaut å gå på slike limpinner som voksen 😂 Anonymkode: eca9b...972 Nærmer meg 40😂 Skal sies at jeg startet å samle sammen med døtrene mine Anonymkode: 77161...a31 2
AnonymBruker Skrevet 9. august #22 Skrevet 9. august Er det ikkje veldig dyrt? Anonymkode: ebbc2...b78
AnonymBruker Skrevet 9. august #23 Skrevet 9. august AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Er det ikkje veldig dyrt? Anonymkode: ebbc2...b78 Har betalt 800-1000 for mine Anonymkode: 77161...a31
AnonymBruker Skrevet 9. august #24 Skrevet 9. august Jeg har en stk. fikk den før det tok helt av her. Bruker den ikke. Men jeg har flere pynt på veska mi. Bamse har jeg fra h&m. Anonymkode: 857cd...3e8 1
AnonymBruker Skrevet 9. august #25 Skrevet 9. august Synes også de nye charmsene til Louis Vuitton er veldig fine, men å betale 10-15000 blir mye for veske pynt synes jeg Anonymkode: 77161...a31 1
Linazer Skrevet 9. august #26 Skrevet 9. august Jeg har kun sett feike sydenkopier, men regner med de iallefall ligner litt på ooriginalen. Helt ærlig kan jeg ikke forstå at voksne mennesker kan finne på å kjøpe disse? Det er små, ganske stygge bamser som små barn ville kjøpt. 3 2
AnonymBruker Skrevet 9. august #27 Skrevet 9. august AnonymBruker skrev (5 timer siden): Har betalt 800-1000 for mine Anonymkode: 77161...a31 Så mellom 4000 til 5000 NOK tilsammen? Da må du ha en god jobb! Anonymkode: ebbc2...b78 1
AnonymBruker Skrevet 9. august #28 Skrevet 9. august Jeg var med en venninne og kjøpte til barnebarna hennes. Hun betalte 500 kroner for 5. Ingen av oss ville blitt sett med slikt juggel på veskene våre. De er dritstygge! Anonymkode: d5d1c...284 1 1
AnonymBruker Skrevet 9. august #29 Skrevet 9. august AnonymBruker skrev (49 minutter siden): Jeg var med en venninne og kjøpte til barnebarna hennes. Hun betalte 500 kroner for 5. Ingen av oss ville blitt sett med slikt juggel på veskene våre. De er dritstygge! Anonymkode: d5d1c...284 Det er under markedspris, de orginale koster mer en 100 kr stykket så da var de sannsynligvis fake. Anonymkode: ed5df...9a5 4
Anonym7635 Skrevet 9. august #30 Skrevet 9. august Skjønner at det er dritgøy med sånne hypegjenstander. Men jeg bare føler at det er ganske harry, og idiotisk å kjøpe flere plastikkting, importert fra Kina. Det viser jo egentlig bare mangel på kunnskap og forståelse for verdenen vi lever i. 5 1 1
Ludovica- Skrevet 9. august #31 Skrevet 9. august Jeg syns de er kjempe søte! Men har ingen på veska. Har de hjemme, men foretrekker de store utgavene fremfor de små. Men de falske variantene (lafufu) er stygge. 1 1
AnonymBruker Skrevet 10. august #32 Skrevet 10. august AnonymBruker skrev (15 timer siden): Så mellom 4000 til 5000 NOK tilsammen? Da må du ha en god jobb! Anonymkode: ebbc2...b78 Har en helt vanlig jobb🙂 Anonymkode: 77161...a31 1
AnonymBruker Skrevet 10. august #33 Skrevet 10. august AnonymBruker skrev (15 timer siden): Jeg var med en venninne og kjøpte til barnebarna hennes. Hun betalte 500 kroner for 5. Ingen av oss ville blitt sett med slikt juggel på veskene våre. De er dritstygge! Anonymkode: d5d1c...284 Da har hun nok blitt lurt og kjøpt falske Anonymkode: 77161...a31 1 2
Sigrid<3 Skrevet 10. august #34 Skrevet 10. august Først syntes jeg de var stygge, nå har de vokst litt på meg, men jeg kunne aldri brukt så mye penger på dem
Ludovica- Skrevet 11. august #35 Skrevet 11. august (endret) Tror en av grunnene til at de har blitt populære er at de ikke er for sukkersøte men litt sånn søte og rampete utseende. Det gjør at de appellerer bredere og at man kan kle de opp. Man kan kle de opp i alle mulige rare kostymer, street style, tweed kjoler osv og da blir de brått tilpasset ulike personers smak. Også har de myk og god pels. Noen vil selvsagt at det er det barnsligste som finnes, men jeg er veldig for at man aldri i livet skal stoppe å bli glad av søte barnslige ting bare fordi man er voksen. Har man lyst på noe, enten de er pop mart produkter, jellycats eller annet så gjør det istedenfor å tenke at det kun er lov å like gardiner og pynteputer. Endret 11. august av Ludovica- 1 2
AnonymBruker Skrevet 11. august #36 Skrevet 11. august Ludovica- skrev (3 minutter siden): Tror en av grunnene til at de har blitt populære er at de ikke er for sukkersøte men litt sånn søte og rampete utseende. Det gjør at de appellerer bredere og at man kan kle de opp. Man kan kle de opp i alle mulige rare kostymer, street style, tweed kjoler osv og da blir de brått tilpasset ulike personers smak. Også har de myk og god pels. Noen vil selvsagt at det er det barnsligste som finnes, men jeg er veldig for at man aldri i livet skal stoppe å bli glad av søte barnslige ting bare fordi man er voksen. Har man lyst på noe, enten de er pop mart produkter, jellycats eller annet så gjør det istedenfor å tenke at det kun er lov å like gardiner og pynteputer. Enig i dette med å aldri stoppe å bli glad i søte barnslige ting. Men opplever fortsatt akkurat Labubu som en hype. Anonymkode: ed5df...9a5 2
Ludovica- Skrevet 11. august #37 Skrevet 11. august (endret) AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Enig i dette med å aldri stoppe å bli glad i søte barnslige ting. Men opplever fortsatt akkurat Labubu som en hype. Anonymkode: ed5df...9a5 Det er en absolutt en hype nå, men mange som har samlet på disse figurene før det ble en trend. Så når den største hypen legger seg vil det nok fortsatt være folk som er mer "genuine" samlere. Skrivefeil Endret 11. august av Ludovica- 1
AnonymBruker Skrevet 11. august #38 Skrevet 11. august Ludovica- skrev (1 time siden): Det er en absolutt en hype nå, men mange som har samlet på disse figurene før det ble en trend. Så når den største hypen legger seg vil det nok fortsatt være folk som er mer "genuine" samlere. Skrivefeil Ja det stemmer, men mange av de samler da også på disse andre pop mart figurene, ikke kun nøkkelring labubu til å ha på vesken. Og jeg vil nå anta fra min kjennskap fra andre litt nerdete samlemiljøer at denne ekstreme over forbruket denne hypen skaper ikke er noe genuine samlere ønsker å stå inne for. Anonymkode: ed5df...9a5
Honey Dew Skrevet 11. august #39 Skrevet 11. august Ludovica- skrev (1 time siden): Tror en av grunnene til at de har blitt populære er at de ikke er for sukkersøte men litt sånn søte og rampete utseende. Det gjør at de appellerer bredere og at man kan kle de opp. Man kan kle de opp i alle mulige rare kostymer, street style, tweed kjoler osv og da blir de brått tilpasset ulike personers smak. Også har de myk og god pels. Noen vil selvsagt at det er det barnsligste som finnes, men jeg er veldig for at man aldri i livet skal stoppe å bli glad av søte barnslige ting bare fordi man er voksen. Har man lyst på noe, enten de er pop mart produkter, jellycats eller annet så gjør det istedenfor å tenke at det kun er lov å like gardiner og pynteputer. Ingen har blitt skadet av at voksne har barnslige gleder. Har det selv jeg. 1
Ludovica- Skrevet 11. august #40 Skrevet 11. august AnonymBruker skrev (23 minutter siden): Ja det stemmer, men mange av de samler da også på disse andre pop mart figurene, ikke kun nøkkelring labubu til å ha på vesken. Og jeg vil nå anta fra min kjennskap fra andre litt nerdete samlemiljøer at denne ekstreme over forbruket denne hypen skaper ikke er noe genuine samlere ønsker å stå inne for. Anonymkode: ed5df...9a5 Ja noen samler på flere type pop mart figurer, andre ikke. Hver sin smak. Og nei jeg er heller ikke glad for alle disse kopiene som lages som bidrar til å skape bruk, kast og forsøpling. Men generelt tror jeg ikke man kan lage regler for hva folk skal like eller hvordan/ hva noen samler. Jeg personlig samler ikke på en sånn måte at jeg må ha alt innen noe, men luker meg ut enkelte ting jeg liker. 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå