Anonym Frøken Skrevet 23. oktober #201 Skrevet 23. oktober Jepp! Jeg har kjøpt meg en Labubu. Har den ikke på vesken. Men satt den sammen med noen av bamsene mine. Love fra Big Into Energy 🤩
AnonymBruker Skrevet 24. oktober #202 Skrevet 24. oktober AnonymBruker skrev (På 21.10.2025 den 10.40): Jeg har ikke sagt annet enn at folk må være mer ærlige med seg selv. Det er selvfølgelig ikke jeg som skal bestemme hvordan skal du bruke pengene dine, men jeg kan like godt si min mening om din pengebruk. Har du et boliglån på noen millioner, har du da egentlig råd til å kjøpe 14 Labubu? Er det å kjøpe en overpriset leke, bare på trass fordi noen AB skrev noe på Kvinneguiden, er det egentlig en bra og overveid økonomisk avgjørelse? 😅 Jeg er av den oppfatningen at det er flere som burde få høre det. Folk har blitt så konfliksky at de ikke tør å si noe som helst lengre. Noen burde få høre at de burde skjerpe seg, ja, noen økonomiske avgjøresler er faktisk direkte dumme. Det å samle på Labubu er det dummeste du kan finne på. Anonymkode: 54bd3...033 Kan du ta avsporingene dine i en annen tråd, og ikke i en som omhandler en billig leke? Det er nok drøssevis med andre tråder her du kan spre «meningene» dine i. Tipper 99% av de som starter tråder i dette underforumet «ikke egentlig behøver den buksa», så du kan jo starte med å spre dine «økonomitips der». Anonymkode: 34b0f...f4b 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå