AnonymBruker Skrevet 11. september 2025 #141 Skrevet 11. september 2025 Nei, jeg er en voksen mann. Hva for slags nytteverdi har en bamse? Anonymkode: b0ca4...dae 1
AnonymBruker Skrevet 11. september 2025 #142 Skrevet 11. september 2025 AnonymBruker skrev (10 timer siden): Men igjen, en bamse? For barn. Klarer ikke å forstå hvorfor voksne driver på sånn. Men,jeg bestemmer ikke over dere,så kos dere! Anonymkode: bc734...9e6 I mine øyne er det en bamse for barn, ja. Og jeg har de fordi jeg har barn, og fordi jeg kjøper en ekstra de gangene jeg får tak i slik at vi kan åpne de sammen (da kan jeg også evt. korrigere dersom guttungen får en rosa en ) I tillegg fikk det ene barnet mitt en Secret, og da ble jo det andre barnet skuffet. 🤪 Har fått en ny ladning fra PopMart i Australia nå, men har ikke åpnet de enda (barna får de som premier for å nå spesifikke mål) Krysser fingrene for at det er en Secret til oppi der. 😅 Anonymkode: 34b0f...f4b
AnonymBruker Skrevet 11. september 2025 #143 Skrevet 11. september 2025 AnonymBruker skrev (På 9.9.2025 den 23.01): Nei takk. Schtøggeste og barnsligste jeg har sett. Folk som faktisk bruker tusen kroner på et kosedyr skulle hatt seg en smekk og heller gitt pengene til et veldedig formål. Anonymkode: 22de5...e57 Noen av oss gir mye penger til veldedige formål i tillegg til å kjøpe oss koselige ting. Jeg samler på Tjorven-dukker. Har over 40 stk. Gir DU penger til veldedige formål? Anonymkode: 1a60d...960
Ludovica- Skrevet 12. september 2025 #144 Skrevet 12. september 2025 Flere av de eldre labubuene går for ganske mye penger. Dette er de store og ikke disse små som massekopieres. Jeg tipper at det er de store utgavene som vil være de folk vil ha på sikt. Man ser jo og at det finnes mange som samler på foreksempel eldre Barbie dukker, Polly pockets osv. Disse selges dyrt. Så det vil nok alltids være et marked for samlere/selgere.
AnonymBruker Skrevet 12. september 2025 #145 Skrevet 12. september 2025 Nei, jeg er voksen. Heldigvis er ikke tenåringen opptatt av dem heller, og skjønner ikke at er så populære. Tross alt bare latterlig dyrt tilbehør, som ikke er spesielt fint engang.. Anonymkode: 31adb...588
Elaine Marley Skrevet 13. september 2025 #146 Skrevet 13. september 2025 Tråden er ryddet for brudd på regelen om å utgi seg for å være flere brukere, latterliggjøring og svar til dette. Elaine Marley, mod.
AnonymBruker Skrevet 14. september 2025 #147 Skrevet 14. september 2025 Fikk en Secret til i den siste bestillingen, så nå er begge ungene fornøyd. 😁 Anonymkode: 34b0f...f4b 1
AnonymBruker Skrevet 14. september 2025 #148 Skrevet 14. september 2025 AnonymBruker skrev (5 timer siden): Fikk en Secret til i den siste bestillingen, så nå er begge ungene fornøyd. 😁 Anonymkode: 34b0f...f4b Gratulerer ♥️😊 Anonymkode: 77161...a31 1
GjestSiden2006 Skrevet 28. september 2025 #149 Skrevet 28. september 2025 Ja har flere, eieren i huset her er lykkelig. Kjøpt på Harrods i London i påsken i år for ca 300 kr pr. og noen I pop up butikk i hovedgaten i London. ser folk selger dem på finn til syke priser. Trist. Ikke verd det for slike priser som de er hypet opp til.
Amantha Skrevet 29. september 2025 #150 Skrevet 29. september 2025 (endret) Ullvott skrev (På 8.8.2025 den 22.04): Nei, det har jeg ikke. Jeg tror (og håper) at jeg er utenfor målgruppa. De er samleobjekter og ikke for barn under 15 år. (Fra det store internett: «Labubu figures by Pop Mart are officially recommended for individuals aged 15 and above»). Har bestilt 9 stykker selv, fordi jeg fikk lyst. De skal være innenfor husets fire vegger i hovedsak, men det kan godt være jeg lar en av dem henge fra vesken. Jeg bryr meg ikke om hva folk mener om det for å være ærlig. Endret 29. september 2025 av Amantha 2
Amantha Skrevet 1. oktober 2025 #151 Skrevet 1. oktober 2025 (endret) Så her er mine 9 som kom i posten i dag En fra Macaron helt til høyre, en fra Have a Seat i midten nederst, to Lucky samt resterende fra Big into Energy. Kan ikke klage. Endret 1. oktober 2025 av Amantha 2 2
Hello katt Skrevet 1. oktober 2025 #152 Skrevet 1. oktober 2025 Amantha skrev (3 timer siden): Så her er mine 9 som kom i posten i dag En fra Macaron helt til høyre, en fra Have a Seat i midten nederst, to Lucky samt resterende fra Big into Energy. Kan ikke klage. Så søte. Hvor mye kostet de om jeg kan spørre? 💖
Amantha Skrevet 1. oktober 2025 #153 Skrevet 1. oktober 2025 Helene Louise skrev (3 timer siden): Så søte. Hvor mye kostet de om jeg kan spørre? 💖 Jeg kjøpte de her: https://kimmiscandy.no/products/labubu-bundle-macaron-have-a-seat-energy og den her: https://kimmiscandy.no/products/the-monsters-big-into-energy-series-set-6-stk 1 1
Hello katt Skrevet 1. oktober 2025 #154 Skrevet 1. oktober 2025 Amantha skrev (21 minutter siden): Jeg kjøpte de her: https://kimmiscandy.no/products/labubu-bundle-macaron-have-a-seat-energy og den her: https://kimmiscandy.no/products/the-monsters-big-into-energy-series-set-6-stk Så kult. Oja jeg skjønner, så da var det tre i en pakke og seks i den andre pakke sånn at det ble ni? Og de var ekte da.
Amantha Skrevet 1. oktober 2025 #155 Skrevet 1. oktober 2025 Helene Louise skrev (3 minutter siden): Så kult. Oja jeg skjønner, så da var det tre i en pakke og seks i den andre pakke sånn at det ble ni? Og de var ekte da. Ja, tre i en pakke og seks i den andre. Helt ekte. 1
Hello katt Skrevet 1. oktober 2025 #156 Skrevet 1. oktober 2025 Amantha skrev (Akkurat nå): Ja, tre i en pakke og seks i den andre. Helt ekte. Så bra. Spennende å vite hvor man kan få tak i ekte. Har hørt at uekte kan inneholde ulovlige materialer.
AnonymBruker Skrevet 2. oktober 2025 #157 Skrevet 2. oktober 2025 Fikk nylig Pin For Love serien, og de er så søte. Datteren min leker mye med Labubuene sine, og nå har hun «babyer» til Labubu-familien sin. 😅 Selv guttungen på 10, som påstår «Labubu er teit» digger sin mini-Labubu (med «bokstaven hans» på) 😅 Anonymkode: 34b0f...f4b 2
Minitroll Skrevet 2. oktober 2025 #158 Skrevet 2. oktober 2025 AnonymBruker skrev (4 timer siden): Fikk nylig Pin For Love serien, og de er så søte. Datteren min leker mye med Labubuene sine, og nå har hun «babyer» til Labubu-familien sin. 😅 Selv guttungen på 10, som påstår «Labubu er teit» digger sin mini-Labubu (med «bokstaven hans» på) 😅 Anonymkode: 34b0f...f4b Jeg har den gusjegule «y» i pin for love. Synes det oser dårlig kvalitet og de ser helt jævlige ut, men digger fargene.
Ludovica- Skrevet 3. oktober 2025 #159 Skrevet 3. oktober 2025 Minitroll skrev (12 timer siden): Jeg har den gusjegule «y» i pin for love. Synes det oser dårlig kvalitet og de ser helt jævlige ut, men digger fargene. Jeg syns egentlig de små er veldig søte. Liker pelsen på de. Syns og de har en mer brukbar størrelse dersom man vil bruke de på vesker/nøkkelknippe osv. Men første gang jeg så de likte jeg det ikke, men så så jeg de live og syns de var finere enn forventet. 2
AnonymBruker Skrevet 3. oktober 2025 #160 Skrevet 3. oktober 2025 Minitroll skrev (13 timer siden): Jeg har den gusjegule «y» i pin for love. Synes det oser dårlig kvalitet og de ser helt jævlige ut, men digger fargene. Jeg har ikke noen fra serien med sterke farger, kun de i pastell, og de er veldig søte. Det er litt forskjell på de da. Noen har mer «pels» enn andre. 🤷♀️ Har også sett dette i unboxing videoer på nett. Beklageligvis var ikke «min» bokstav i en farge jeg likte, så jeg valgte meg ut en annen bokstav i steden. 😆 De små i Pin For Love serien passer bedre på veska siden de ikke er så store, og barna liker å leke familie med de store og de små. Selv eldstemann her i hus, som syntes Labubu er «teit» sier sin lille er «søt» og sover med den om natten. (men ikke si det til kameratene hans! 😆) Anonymkode: 34b0f...f4b 1 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå