AnonymBruker Skrevet 9. september 2025 #121 Skrevet 9. september 2025 Forenkle skrev (9 timer siden): Ingen har sagt at det "ikke er lov", bare at det (for mange av oss) fremstår som en pussig prioritering av penger. De fleste "trender" er jo bare en ny versjon av å få folk til å kjøpe noe til en oppblåst pris. AnonymBruker skrev (9 minutter siden): Og jeg syns det er rart å prioritere en lekebamse istedenfor en bukse! Anonymkode: bc734...9e6 Tror det er svært få voskene som må bort prioritere noe for å kjøpe en Labubu. Men uansett om det skulle skje så prioriterer folk forskjellig. Er mye jeg synes er rart noen prioriterer og det synes sikkert mange om mine valg også😊 Anonymkode: 77161...a31
jor67 Skrevet 9. september 2025 #122 Skrevet 9. september 2025 On 8/8/2025 at 10:03 PM, AnonymBruker said: Har dere Lababus? Selv har jeg 3 og har akkurat bestilt 2 blind boxer til🤩 Anonymkode: 77161...a31 Er ikke det en trend for 8 åringer? 1
Gjest Forenkle Skrevet 9. september 2025 #123 Skrevet 9. september 2025 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Men uansett om det skulle skje så prioriterer folk forskjellig. Er mye jeg synes er rart noen prioriterer og det synes sikkert mange om mine valg også😊 Anonymkode: 77161...a31 Nettopp 😊 Folk altås 😅
AnonymBruker Skrevet 9. september 2025 #124 Skrevet 9. september 2025 jor67 skrev (1 minutt siden): Er ikke det en trend for 8 åringer? Trenden er størst blant voksne 😊 Anonymkode: 77161...a31
AnonymBruker Skrevet 9. september 2025 #125 Skrevet 9. september 2025 Forenkle skrev (1 minutt siden): Nettopp 😊 Folk altås 😅 Hahaha så sant😅 Anonymkode: 77161...a31
AnonymBruker Skrevet 9. september 2025 #126 Skrevet 9. september 2025 Nei takk. Schtøggeste og barnsligste jeg har sett. Folk som faktisk bruker tusen kroner på et kosedyr skulle hatt seg en smekk og heller gitt pengene til et veldedig formål. Anonymkode: 22de5...e57 2
AnonymBruker Skrevet 9. september 2025 #127 Skrevet 9. september 2025 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Nei takk. Schtøggeste og barnsligste jeg har sett. Folk som faktisk bruker tusen kroner på et kosedyr skulle hatt seg en smekk og heller gitt pengene til et veldedig formål. Anonymkode: 22de5...e57 Hvorfor det? Anonymkode: 77161...a31
Ludovica- Skrevet 9. september 2025 #128 Skrevet 9. september 2025 AnonymBruker skrev (27 minutter siden): Nei takk. Schtøggeste og barnsligste jeg har sett. Folk som faktisk bruker tusen kroner på et kosedyr skulle hatt seg en smekk og heller gitt pengene til et veldedig formål. Anonymkode: 22de5...e57 Ikke like stygt som ordet "schtøgt" da 🙃
AnonymBruker Skrevet 9. september 2025 #129 Skrevet 9. september 2025 Når jeg ser noen med en labubu på sekken/veska, ser jeg for meg at de henger en tusenlapp de går rundt med. Ikke for det, jeg liker å bruke penger, jeg også. Men bruker lite penger på merke-ting, og det forundrer meg som regel at noen synes sånt er viktig. Anonymkode: 412e2...5e2 2
AnonymBruker Skrevet 9. september 2025 #130 Skrevet 9. september 2025 Koster 999kr på lekebutikken, hinsides for en bamse Anonymkode: 677f0...358 1
AnonymBruker Skrevet 9. september 2025 #131 Skrevet 9. september 2025 AnonymBruker skrev (43 minutter siden): Nei takk. Schtøggeste og barnsligste jeg har sett. Folk som faktisk bruker tusen kroner på et kosedyr skulle hatt seg en smekk og heller gitt pengene til et veldedig formål. Anonymkode: 22de5...e57 Eller fått bestemme selv Anonymkode: 677f0...358
AnonymBruker Skrevet 9. september 2025 #132 Skrevet 9. september 2025 Jeg syns de er søte. 😊 Men får meg ikke til å bruke så mye penger på en bamse selv 😅 Anonymkode: 542ec...ca6
Hello katt Skrevet 9. september 2025 #133 Skrevet 9. september 2025 Tror nok ikke jeg ville kjøpt det heller. Men det er gøy å fokusere på noe litt koselig når det er mye som er mørkt. Men det jeg ikke skjønner er om de fake koster over 1000 kr? Er det lekebutikkene som selger de fake? Har sett det på cdon også der. Siden dere sier popmart ikke sender til Norge? Hvor mye koster en ekte da? Blir jo som en ordentlig dyr merkevare. Er er det en investering? At folk tror de blir mer verdt? Er noen sjeldne? Bare lurer liksom.
AnonymBruker Skrevet 10. september 2025 #134 Skrevet 10. september 2025 Labubu selges i Norge nå. Pop Mart har ikke butikk eller sender til Norge selv, men de distribuerer til flere som igjen selger til Norge. Når alle ledd skal tjene på veien blir prisene presset opp. CDON ville jeg dog styrt unna. Anonymkode: efbb2...481 1
AnonymBruker Skrevet 10. september 2025 #135 Skrevet 10. september 2025 AnonymBruker skrev (På 9.9.2025 den 13.15): Jeg blir så fascinert av alt man liksom må ha fordi det er trendy. Koste hva det koste vil,liksom. Om det er barnebamser,store drikkeflasker,ryggsekker,vesker,Hestgenser eller andre ting. Da er det plutselig ikke så farlig med strømregningen og matprisene lenger,bare man har det alle andre har.. Jeg var sånn selv,i tenårene. Da var det viktig med Levisbukser osv. Men klarer bare ikke å skjønne at voksne mennesker fortsatt holder på sånn? Rare greier... Anonymkode: bc734...9e6 AnonymBruker skrev (På 9.9.2025 den 18.57): Ingen som blander seg,men er vel lov å synes det er rart at voksne mennesker bruker så mye penger på en bamse? Anonymkode: bc734...9e6 AnonymBruker skrev (21 timer siden): Nei takk. Schtøggeste og barnsligste jeg har sett. Folk som faktisk bruker tusen kroner på et kosedyr skulle hatt seg en smekk og heller gitt pengene til et veldedig formål. Anonymkode: 22de5...e57 AnonymBruker skrev (20 timer siden): Når jeg ser noen med en labubu på sekken/veska, ser jeg for meg at de henger en tusenlapp de går rundt med. Ikke for det, jeg liker å bruke penger, jeg også. Men bruker lite penger på merke-ting, og det forundrer meg som regel at noen synes sånt er viktig. Anonymkode: 412e2...5e2 AnonymBruker skrev (20 timer siden): Koster 999kr på lekebutikken, hinsides for en bamse Anonymkode: 677f0...358 Svarer alle de over samlet: Dere er klar over at de nyeste Labubu’ene (Pin for Love) koster type 180 kroner, ikke sant? 🤷♀️ Labubu er IKKE dyre. Det stemmer at PopMart ikke sender til Norge, men nordmenn flest reiser jo en del (nå er droppene i butikk dog vanskelig å time, men tilgangen har faktisk bedret seg de siste ukene), mange har bekjente i utlandet som kan videresende, og forwarding-tjenester er allment tilgjengelig. En ordinær Labubu koster godt under 300 kr. hos PopMart (nøyaktig pris avhenger av kronekursen) Jeg gjentar: Det koster IKKE tusen kroner for en ekte Labubu. En Labubu koster kun så mye dersom man kjøper fra en videreselger (og hvorfor i alle dager skulle man gjøre det??) Anonymkode: 34b0f...f4b
AnonymBruker Skrevet 10. september 2025 #136 Skrevet 10. september 2025 AnonymBruker skrev (14 timer siden): Labubu selges i Norge nå. Pop Mart har ikke butikk eller sender til Norge selv, men de distribuerer til flere som igjen selger til Norge. Når alle ledd skal tjene på veien blir prisene presset opp. CDON ville jeg dog styrt unna. Anonymkode: efbb2...481 Jeg fikk fake fra CDON. 🤦♀️ Klaget, og de krever at jeg sender den tilbake, til en svensk adresse, for egen regning. Det er selvsagt 100% uaktuelt. Anonymkode: 34b0f...f4b
AnonymBruker Skrevet 11. september 2025 #137 Skrevet 11. september 2025 AnonymBruker skrev (12 timer siden): Svarer alle de over samlet: Dere er klar over at de nyeste Labubu’ene (Pin for Love) koster type 180 kroner, ikke sant? 🤷♀️ Labubu er IKKE dyre. Det stemmer at PopMart ikke sender til Norge, men nordmenn flest reiser jo en del (nå er droppene i butikk dog vanskelig å time, men tilgangen har faktisk bedret seg de siste ukene), mange har bekjente i utlandet som kan videresende, og forwarding-tjenester er allment tilgjengelig. En ordinær Labubu koster godt under 300 kr. hos PopMart (nøyaktig pris avhenger av kronekursen) Jeg gjentar: Det koster IKKE tusen kroner for en ekte Labubu. En Labubu koster kun så mye dersom man kjøper fra en videreselger (og hvorfor i alle dager skulle man gjøre det??) Anonymkode: 34b0f...f4b Men igjen, en bamse? For barn. Klarer ikke å forstå hvorfor voksne driver på sånn. Men,jeg bestemmer ikke over dere,så kos dere! Anonymkode: bc734...9e6 1
AnonymBruker Skrevet 11. september 2025 #138 Skrevet 11. september 2025 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Men igjen, en bamse? For barn. Klarer ikke å forstå hvorfor voksne driver på sånn. Men,jeg bestemmer ikke over dere,så kos dere! Anonymkode: bc734...9e6 Fordi man liker hvordan den ser ut, hva den representerer og ønsker å pynte seg med det. Dette skjønner du jo hvis du gidder å tenke deg om. Anonymkode: 1efd6...1db
AnonymBruker Skrevet 11. september 2025 #139 Skrevet 11. september 2025 Mine barn får absolutt ikke Labubu. Fordi vi har råd til det. En glimrende mulighet til å lære dem å ikke hoppe på idiotiske trender. De kan heller få 1000,- hver på høyrentekontoene sine. Og snakke om hvorfor pengene har det mye bedre der enn hengende på sekken. Anonymkode: 65ca9...c7d 1 1
Ludovica- Skrevet 11. september 2025 #140 Skrevet 11. september 2025 AnonymBruker skrev (7 timer siden): Men igjen, en bamse? For barn. Klarer ikke å forstå hvorfor voksne driver på sånn. Men,jeg bestemmer ikke over dere,så kos dere! Anonymkode: bc734...9e6 Men er det egentlig en bamse? For barn? Er det ikke mer et samleobjekt, for voksne? Eventuelt for alle.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå