AnonymBruker Skrevet 9. september 2025 #101 Skrevet 9. september 2025 Maleficenta skrev (Akkurat nå): Hvorfor er det ikke for barn da? Det er for alle aldre, ikke bare for barn😊 Anonymkode: 77161...a31
Iso1 Skrevet 9. september 2025 #102 Skrevet 9. september 2025 Maleficenta skrev (15 timer siden): Er ikke labubu for små skolebarn? Haha, nei du! Det er mer voksne som samler på det.
Iso1 Skrevet 9. september 2025 #103 Skrevet 9. september 2025 Maleficenta skrev (1 time siden): Hvorfor er det ikke for barn da? Fordi alt er ikke bare for barn. Voksne kan også ha glede av det. 1
AnonymBruker Skrevet 9. september 2025 #104 Skrevet 9. september 2025 Eh nei.. er voksen.. Anonymkode: bc734...9e6
AnonymBruker Skrevet 9. september 2025 #105 Skrevet 9. september 2025 Ikke Labubu, de er ikke jeg personlig interessert i, men har en annen type plushie (Line Friends) som henger på vesken. Godt voksen dame, over 40 år. Blir glad og smiler hver gang jeg ser på den. Det er god nok grunn til å ha den, tenker jeg. Anonymkode: 1efd6...1db 2 2
AnonymBruker Skrevet 9. september 2025 #106 Skrevet 9. september 2025 AnonymBruker skrev (På 9.8.2025 den 18.09): Har betalt 800-1000 for mine Anonymkode: 77161...a31 Kan du ikke like gjerne brette papirfly med tusenlappene? Anonymkode: c6c3e...17f 1
Maleficenta Skrevet 9. september 2025 #107 Skrevet 9. september 2025 Iso1 skrev (29 minutter siden): Fordi alt er ikke bare for barn. Voksne kan også ha glede av det. Jo men er det i utgangspunktet punktet myntet på barn eller på ungdom/voksne var spørsmålet mitt siden jeg fikk tydelig svar på at nei dette er ikke for barn og da tenkte jeg. Oj er det ikke barnevennlig dette he
Ludovica- Skrevet 9. september 2025 #108 Skrevet 9. september 2025 Helene Louise skrev (8 timer siden): Ja jeg har hørt at man kan telle på tennene, at den skal ha sju men hvis den har ni eller flere er den ikke ekte eller noe sånt. Men jeg hørte en som kjøpte en med verifiseringskode som funket og som sto popmart på som ikke var ekte? Er det lov å selge? Er det ikke trademark på de? De skal ha 9 tenner. Men man kan se det på øynene og ørene også lett. Pluss at de falske bare er styggere rett og slett. De ser liksom mer ...onde ut? De falske har ofte tags hvor det står Popmart på. Det samme med boksene de kommer i. Maleficenta skrev (2 timer siden): Hvorfor er det ikke for barn da? De er vel ikke konkret for noen spesielle. Men jeg tenker de er først og fremst et samleobjekt mer enn en "leke".
Gjest Forenkle Skrevet 9. september 2025 #109 Skrevet 9. september 2025 Jeg tenker at det er utrolig mye rart folk lar seg overbevise om å kaste bort pengene sine på.
Danseskjørt Skrevet 9. september 2025 #110 Skrevet 9. september 2025 Hva er greia med disse figurene? 2
AnonymBruker Skrevet 9. september 2025 #111 Skrevet 9. september 2025 Jeg blir så fascinert av alt man liksom må ha fordi det er trendy. Koste hva det koste vil,liksom. Om det er barnebamser,store drikkeflasker,ryggsekker,vesker,Hestgenser eller andre ting. Da er det plutselig ikke så farlig med strømregningen og matprisene lenger,bare man har det alle andre har.. Jeg var sånn selv,i tenårene. Da var det viktig med Levisbukser osv. Men klarer bare ikke å skjønne at voksne mennesker fortsatt holder på sånn? Rare greier... Anonymkode: bc734...9e6 3 1
Ludovica- Skrevet 9. september 2025 #112 Skrevet 9. september 2025 AnonymBruker skrev (15 minutter siden): Jeg blir så fascinert av alt man liksom må ha fordi det er trendy. Koste hva det koste vil,liksom. Om det er barnebamser,store drikkeflasker,ryggsekker,vesker,Hestgenser eller andre ting. Da er det plutselig ikke så farlig med strømregningen og matprisene lenger,bare man har det alle andre har.. Jeg var sånn selv,i tenårene. Da var det viktig med Levisbukser osv. Men klarer bare ikke å skjønne at voksne mennesker fortsatt holder på sånn? Rare greier... Anonymkode: bc734...9e6 Jeg blir mer fascinert av at det ikke er lov å like noe? Eller troen om at dersom man liker en ting som er "trendy" så liker man absolutt alle andre trender samtidig? 2
Gjest Forenkle Skrevet 9. september 2025 #113 Skrevet 9. september 2025 Ludovica- skrev (4 minutter siden): Jeg blir mer fascinert av at det ikke er lov å like noe? Eller troen om at dersom man liker en ting som er "trendy" så liker man absolutt alle andre trender samtidig? Ingen har sagt at det "ikke er lov", bare at det (for mange av oss) fremstår som en pussig prioritering av penger. De fleste "trender" er jo bare en ny versjon av å få folk til å kjøpe noe til en oppblåst pris.
Ludovica- Skrevet 9. september 2025 #114 Skrevet 9. september 2025 Forenkle skrev (14 minutter siden): Ingen har sagt at det "ikke er lov", bare at det (for mange av oss) fremstår som en pussig prioritering av penger. De fleste "trender" er jo bare en ny versjon av å få folk til å kjøpe noe til en oppblåst pris. Innlegget jeg siterte påstår jo at folk vil ha noe bare fordi alle andre har noe, samt generaliserer det til at folk generelt hopper på absolutt alle trender. Det syns jeg er litt rart utsagn. I virkeligheten er det jo mer slik at noen liker en trend, imens andre liker noe annet. Er jo heller ikke sånn at folk flest bruker alt de har av penger på en spesifikk trend. Også er det jo prioritering. Dersom man kjøper la si en Labubu så velger man kanskje bort en ny bukse eller lysestake eller hva enn man kan finne på å bruke penger på. Også får man jo håpe på at folk prioriteringer regninger før man kjøper de morsomme tingene.
Gjest Forenkle Skrevet 9. september 2025 #115 Skrevet 9. september 2025 Ludovica- skrev (1 minutt siden): Også får man jo håpe på at folk prioriteringer regninger før man kjøper de morsomme tingene. Absolutt. Det er vel når folk klager over dårlig råd, samtidig som de hopper på en unødvendig og kostbar trend at jeg reagerer mest på prioriteringen.
AnonymBruker Skrevet 9. september 2025 #116 Skrevet 9. september 2025 Forenkle skrev (2 timer siden): Ingen har sagt at det "ikke er lov", bare at det (for mange av oss) fremstår som en pussig prioritering av penger. De fleste "trender" er jo bare en ny versjon av å få folk til å kjøpe noe til en oppblåst pris. Kan ikke folk få bruke pengene sine på det de ønsker seg uten at andre skal blande seg i dette? Anonymkode: 1a60d...960
Gjest Forenkle Skrevet 9. september 2025 #117 Skrevet 9. september 2025 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Kan ikke folk få bruke pengene sine på det de ønsker seg uten at andre skal blande seg i dette? Anonymkode: 1a60d...960 Hvorfor tror du jeg har blandet meg inn hva andre bruker pengene sine på? Det har jeg da virkelig ikke gjort. Jeg bare har meninger.... på et nettforum.. Jeg håper du ser forskjellen
AnonymBruker Skrevet 9. september 2025 #118 Skrevet 9. september 2025 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Kan ikke folk få bruke pengene sine på det de ønsker seg uten at andre skal blande seg i dette? Anonymkode: 1a60d...960 Ingen som blander seg,men er vel lov å synes det er rart at voksne mennesker bruker så mye penger på en bamse? Anonymkode: bc734...9e6 2
AnonymBruker Skrevet 9. september 2025 #119 Skrevet 9. september 2025 Ludovica- skrev (8 timer siden): Innlegget jeg siterte påstår jo at folk vil ha noe bare fordi alle andre har noe, samt generaliserer det til at folk generelt hopper på absolutt alle trender. Det syns jeg er litt rart utsagn. I virkeligheten er det jo mer slik at noen liker en trend, imens andre liker noe annet. Er jo heller ikke sånn at folk flest bruker alt de har av penger på en spesifikk trend. Også er det jo prioritering. Dersom man kjøper la si en Labubu så velger man kanskje bort en ny bukse eller lysestake eller hva enn man kan finne på å bruke penger på. Også får man jo håpe på at folk prioriteringer regninger før man kjøper de morsomme tingene. Og jeg syns det er rart å prioritere en lekebamse istedenfor en bukse! Anonymkode: bc734...9e6
AnonymBruker Skrevet 9. september 2025 #120 Skrevet 9. september 2025 AnonymBruker skrev (11 timer siden): Kan du ikke like gjerne brette papirfly med tusenlappene? Anonymkode: c6c3e...17f Hahaha jo det kunne jeg sikkert Anonymkode: 77161...a31
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå