Gå til innhold

Labubu?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har dere Lababus? Selv har jeg 3 og har akkurat bestilt 2 blind boxer til🤩

Anonymkode: 77161...a31

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei, det har jeg ikke. Jeg tror (og håper) at jeg er utenfor målgruppa. 

• Liker 6
  • Hjerte 3
  • Nyttig 6
Skrevet

Nei, det har jeg ikke. Var på en butikk som selger de i dag. Og de er jo latterlig dyre, og ikke spesielt fine. Nå er nok jeg for gammel og, men har 2 tenåringer som ikke bryr seg om det.

Anonymkode: f4fd4...f62

• Liker 6
Skrevet

Jeg ville ha en Labubu tidligere men etter å vært i flere europeiske land de siste månedene hvor det kryr av fake labubu føler jeg disse er den nye Stanley cup. Super hype alle skal ha og om ikke lenge vil ingen bli sett levende med en slik igjen. 

Nei takk.. det er alt for hype og blind box fenomenet er jeg ikke fan av da det fører til overforbruk. 

Har en tenåring som lenge har samlet på ulike nøkkelring bamser for skolesekken og labubu vil ikke min tenåring ha i det heletatt. 

Men viss labubu gjør deg glad så hvorfor ikke. Bare håper du fortsatt liker dem i 2026 ellers er de totalt bortkastet bruk av ressurser og penger.

Anonymkode: ed5df...9a5

• Liker 1
  • Nyttig 5
Skrevet

Nei takk. Synes de er skikkelig stygge og overhypet, ville aldri i verden hengt en sånn på veskene mine.

Anonymkode: 08e2b...d3a

• Liker 6
  • Nyttig 1
Skrevet

Vi har noen i husstanden. Det gjorde eieren lykkelig. Det holder for meg. 

Anonymkode: 08465...0fa

• Liker 1
Skrevet

nei ellers tall? overhype som vil være over innen jul, både barn og ungdom her ønska seg på starten av sommeren men sier nå det bare er latterlig heldigvis 

• Liker 1
  • Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Oi! Hva bruker du dem til? 

Anonymkode: ebbc2...b78

• Nyttig 3
Skrevet

Like stygge som lykketroll. 

Anonymkode: e5248...eb6

• Liker 2
Skrevet

Nei, virkelig ikke. Og jeg skjønner ikke hvordan folk kan bli så hjernevasket at de bruker pengene sine på sånt.

Anonymkode: 0ef50...e23

• Liker 10
  • Nyttig 3
Skrevet

Har sett denne "hypen" på Tik Tok, og kan ikke etter beste evne se hvordan folk gidder å bruke pengene sine på noe sånt. 

Dukkene er stygge og dyre, og hva i all verden skal man med dem?  

Anonymkode: f3d2f...79d

• Liker 3
  • Nyttig 4
Skrevet
AnonymBruker skrev (13 timer siden):

Oi! Hva bruker du dem til? 

Anonymkode: ebbc2...b78

Henger de på veskene mine😊

• Nyttig 1
Skrevet

Nei.

Ikke en gang ungdommen skjønner helt vitsen med de

• Nyttig 2
Skrevet

Måtte Google hva det var, og da hadde jeg faktisk så vidt hørt om de. Tror jeg har lest om de her inne før. Jeg trenger ikke sånt, så er ikke noe for meg, men hver sin lyst. 

Tipper det er en hype som snart går over da. 

• Liker 1
Skrevet

De ser jo onde ut i ansiktet. 

Anonymkode: 92dbe...070

• Nyttig 4
Skrevet

I dag er det mummidagen og voksne presumptivt intelligente mennesker står i kø halve natta for å kjøpe seg en overpriset vanlig kopp.

Samme syke kjøpefesten der, så at man går mann av huse for å kjøpe Labubu overrasker meg ikke.

Anonymkode: 32d21...89a

• Hjerte 2
  • Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

I dag er det mummidagen og voksne presumptivt intelligente mennesker står i kø halve natta for å kjøpe seg en overpriset vanlig kopp.

Samme syke kjøpefesten der, så at man går mann av huse for å kjøpe Labubu overrasker meg ikke.

Anonymkode: 32d21...89a

Vel disse mummikoppene kommer ikke i blind boxes og det lanseres ikke nye så ofte. Ikke helt sammenlignbart. 

Eier ikke en eneste mummi kopp selv, men de er ikke en, akkurat nå hype.

Er jo også folk som samler på en årlig jule tallerken. Ikke helt min greie det heller men en tallerken i året for en dedikert samler er ikke det samme som labubu hypen som pågår nå. Folk på TikTok river opp den ene boksen etter den andre på jakt etter en spesiell en. Hvor mange trenger mann til å ha på vesken og er det noen som fortsatt vil bruke den på vesken sin om et år?

Anonymkode: ed5df...9a5

• Liker 2
  • Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (17 timer siden):

😂😂 Håper du er i starten av tyveårene.

Flaut å gå på slike limpinner som voksen 😂

Anonymkode: eca9b...972

• Liker 4
  • Nyttig 1
Skrevet

Nei, jeg synes de dessverre er ganske stygge.

Skal ikke si noe på at man kjøper sånt, all den tid jeg digger Hello Kitty og Pusheen. Så det at man liker slike ting kan jeg forstå, men jeg er ikke fenget fordi jeg ikke synes de er søte.

• Hjerte 1
Skrevet

Som voksen hadde jeg følt meg idiotisk med en sånn dings hengende fra veska.

Anonymkode: b33e2...ab3

• Liker 1
  • Nyttig 3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...