AnonymBruker Skrevet 8. august #1 Skrevet 8. august Jeg plages sånn med smerter i hoften, nedover låret på utsiden, helt ned til ankelen. Er så vondt at jeg ofte våkner på natten og ikke får sove igjen. Fikk en gang kortisom sprøytet inn i hoften av en smertelege, det hjalp veldig men praksisen hans er lagt ned. Noen andre som har vært plaget av dette, og hva hjalp i så fall dere? Går mye tur og det er nok overbelastning, men jeg elsker turene mine så høyt 😔 Anonymkode: d61bc...807
AnonymBruker Skrevet 8. august #2 Skrevet 8. august Jeg har noe liknende. Det jeg har er bursitt, betennelse i slimposen i hofteleddet. Kortisonsprøyte er himmelsk mot dette, men det kan man ikke ta for ofte. Jeg har fått Voltarol av legen når det er som verst, og ellers så må jeg prøve å ikke belaste det for mye. Bruk gode sko og unngå asfalt så mye du kan er råd som har fungert for meg. Anonymkode: 682e4...910
AnonymBruker Skrevet 8. august #3 Skrevet 8. august Kan høres litt ut som isjas Anonymkode: 1061b...f50 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå