AnonymBruker Skrevet 8. august #1 Skrevet 8. august Ikke Egon, Olivia eller Peppes, men gjerne steder på Nordnes, Sandviken eller andre steder som ikke ligger på Torgallmenningen Anonymkode: 24ef7...bd1
Dame1993 Skrevet 8. august #2 Skrevet 8. august (endret) Favorittrestauranten min fra studietida i Bergen er Kafe Spesial! Hver gang jeg er i Bergen på besøk tar jeg et besøk der! 😊 Den ligger relativt sentralt, men ikke midt i torgallmenningen😊 Endret 8. august av Dame1993 Tilføyelse 1 1
AnonymBruker Skrevet 8. august #3 Skrevet 8. august Dame1993 skrev (15 minutter siden): Favorittrestauranten min fra studietida i Bergen er Kafe Spesial! Hver gang jeg er i Bergen på besøk tar jeg et besøk der! 😊 Den ligger relativt sentralt, men ikke midt i torgallmenningen😊 Der har jeg vært en gang og husker at maten var god, men det var veldig bråkete, altså som i masse snakking fordi det var fullt av folk Ts Anonymkode: 24ef7...bd1
AnonymBruker Skrevet 8. august #4 Skrevet 8. august sjekk ut "Matmegoslo" på instagram da profilen har mye gode tips fra Bergen Anonymkode: bf29d...a3e 1 2
AnonymBruker Skrevet 8. august #5 Skrevet 8. august Zen vietnamesisk mat, ligger i nærheten av Grieghallen. Anonymkode: 41947...d3f 1
AnonymBruker Skrevet 8. august #6 Skrevet 8. august Supperia er veldig god syns jeg! Hoggorm har god pizza! Kogi har sykt god koreansk mat! Villani har god italiensk mat! Anonymkode: edee4...53e
AnonymBruker Skrevet 8. august #8 Skrevet 8. august Spisekroken på Klosteret/ Nordnes: https://www.spisekroken.no/ Anonymkode: 1a4ef...aca
AnonymBruker Skrevet 8. august #9 Skrevet 8. august Takk takk for mange fine tips😋🌮🍕🍲🍣 Ts Anonymkode: 24ef7...bd1
AnonymBruker Skrevet 8. august #10 Skrevet 8. august Et par andre tips fra meg - disse stedene har jeg ikke besøkt selv enda, men de har fått gode kritikker og står på listen min: https://www.lolabergen.no/ https://barkrestaurant.no/ Anonymkode: 1a4ef...aca
Dame1993 Skrevet 8. august #11 Skrevet 8. august AnonymBruker skrev (4 timer siden): Der har jeg vært en gang og husker at maten var god, men det var veldig bråkete, altså som i masse snakking fordi det var fullt av folk Ts Anonymkode: 24ef7...bd1 Ja, det er desverre litt fullt og kan være litt bråkete der 😕
AnonymBruker Skrevet 8. august #13 Skrevet 8. august AnonymBruker skrev (4 timer siden): Ikke Egon, Olivia eller Peppes, men gjerne steder på Nordnes, Sandviken eller andre steder som ikke ligger på Torgallmenningen Anonymkode: 24ef7...bd1 IKEA. Romantisk stemning også. 🤭 masse liv og røre. Hyggelige tilbud. Anonymkode: 5479f...958 1
AnonymBruker Skrevet 8. august #14 Skrevet 8. august AnonymBruker skrev (25 minutter siden): IKEA. Romantisk stemning også. 🤭 masse liv og røre. Hyggelige tilbud. Anonymkode: 5479f...958 Ikea ligger langt utenfor byen, ca 2 mil. Ts Anonymkode: 24ef7...bd1
neon_sun Skrevet 9. august #15 Skrevet 9. august AnonymBruker skrev (13 timer siden): Ikea ligger langt utenfor byen, ca 2 mil. Ts Anonymkode: 24ef7...bd1 Ikea ligger i Åsane, det er 11 minutter med bil og ca 1 mil unna bergen sentrum. Går direktebusser forbi, er ikke så komplisert
AnonymBruker Skrevet 9. august #17 Skrevet 9. august neon_sun skrev (5 timer siden): Ikea ligger i Åsane, det er 11 minutter med bil og ca 1 mil unna bergen sentrum. Går direktebusser forbi, er ikke så komplisert Hvorfor i alle dager skal vi ta buss for å spise på den stressende bråkete kafeen til ikea, når vi kan spise på hyggelige Dr Wiesner i Sandviken, Spisekroken på Klosteret eller en annen intim restaurant som serverer kvalitetsmat? Ts Anonymkode: 24ef7...bd1 1
neon_sun Skrevet 9. august #18 Skrevet 9. august AnonymBruker skrev (5 timer siden): Hvorfor i alle dager skal vi ta buss for å spise på den stressende bråkete kafeen til ikea, når vi kan spise på hyggelige Dr Wiesner i Sandviken, Spisekroken på Klosteret eller en annen intim restaurant som serverer kvalitetsmat? Ts Anonymkode: 24ef7...bd1 Der var ikke jeg som anbefalte ikea, jeg bare korrigerer at det er så voldsomt langt å dra dit. Spisekroken er forøvrig favorittresturanten min i Bergen. Men du etterspørr rimelige steder i Bergen, så forstår jo på ett vis at du får foreslått ikea.
ThereGoesBob Skrevet 9. august #19 Skrevet 9. august Er de gratisbussene til og fra ikea slutt på nå?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå