Gå til innhold

Orgasmer

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ok, lærdom til menn. Litt irriterende.  Men hør her, bruk fingrene. Vær presis, spør hva kjennes bra? Stikk en finger i rumpa....spør kjennes det bra. Så lei meg for å dumpe menn, som er fantastiske....men så usikre i senga. Skjønner ikke,  men vær litt mer frempå. Vi lever i 2025. Alle damer fortjener orgasmer.  Jeg har mitt motto. Ikke la kjærester komme i veien. De kan få deg til å komme lett. Men jeg vil jo gifte meg. Så alle menn over 50. Orgasmer er da en nøkkel. Men ikke vær så opptatt av dere selv...

Anonymkode: 0e0d6...fba

• Hjerte 1
Skrevet

Gjelder vel både Menn og kvinner i alle aldre det da..............

M@ster-

Skrevet
Master1 skrev (7 minutter siden):

Gjelder vel både Menn og kvinner i alle aldre det da..............

M@ster-

Hva mener du.....jeg tenker at menn på 50 bør ha litt peiling....men nei det har de ikke. De er stuck i ett mønster...mye penger.....men jeg er jo godt voksen.  Lei av å lære opp mannfolk.  

• Liker 1
Skrevet

Jeg er en gammel gris

Å trenger stadig opplæring.....

Jeg har aldri slikket deg

Du har aldri sugd meg

Ergo er vi fremmede for hverandre

Jeg vet ikke hvordan du vil slikkes...?

Du vet ikke hvordan jeg vil suges...

Så da må vi nok helt tilfeldigvis snakke sammen da....

On du trenger mer stimuli akkurat der .. hardere på klitten eller mer i hullet...

Jeg liker det å det....

Ergo må vi våge å snakke om SEX

M@ster-

• Nyttig 1
Skrevet

Master, hvor gammel er du da...jeg nærmer meg 50. Tenner sinnsykt på når de jeg dater bare spør hvordan jeg vil ha det. Istedet for å være så selvsikre å tro at jeg nyter at de får orgasmer ikke jeg.  I tillegg si, jeg ser du nyter det....nei da er bedre med min yngre elsker

• Liker 1
Skrevet

Master er rett å slett Utgammel ----

Jeg å Jesus gikk i samme klassen på barneskolen før han flyttet til Nazaret.....

Akk å ve ......

M@ster-

Skrevet
Master1 skrev (1 minutt siden):

Master er rett å slett Utgammel ----

Jeg å Jesus gikk i samme klassen på barneskolen før han flyttet til Nazaret.....

Akk å ve ......

M@ster-

Kjedelig 

• Liker 1
  • Nyttig 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Kjedelig 

Jo Jo 

Men, 

DU er ikke anonyme er ikke  kjedelig skjønner jeg

På en side en kan velge kjønn .og..nickname 

som ingen vet hva er......

Må en likevel være ANONYM....

WHY:...

for å være kjedelig  eller????????????

M@ster.

Skrevet
Master1 skrev (4 minutter siden):

Jo Jo 

Men, 

M@ster.

Hmm enda en sikkert en som har det litt vanskelig.  Ja ja, budskapet var rundt orgasmer.  Det å være frempå og virkelig prøve seg frem.  Det var budskapet mitt.

Skrevet
AnonymBruker skrev (11 minutter siden):

Hmm enda en sikkert en som har det litt vanskelig.  Ja ja, budskapet var rundt orgasmer.  Det å være frempå og virkelig prøve seg frem.  Det var budskapet mitt.

La den anonyme få de herligste orgasmer anonymt......

M@ster.

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Ok, lærdom til menn. Litt irriterende.  Men hør her, bruk fingrene. Vær presis, spør hva kjennes bra? Stikk en finger i rumpa....spør kjennes det bra. Så lei meg for å dumpe menn, som er fantastiske....men så usikre i senga. Skjønner ikke,  men vær litt mer frempå. Vi lever i 2025. Alle damer fortjener orgasmer.  Jeg har mitt motto. Ikke la kjærester komme i veien. De kan få deg til å komme lett. Men jeg vil jo gifte meg. Så alle menn over 50. Orgasmer er da en nøkkel. Men ikke vær så opptatt av dere selv...

Er faktisk damer som hadde sendt deg rett ut av sengen hvis en bare puttet en fing i rumpa deres. Noen vil faktisk ikke ha noe inn der.

50+ her😅

• Liker 1
  • Nyttig 3
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Hva mener du.....jeg tenker at menn på 50 bør ha litt peiling....men nei det har de ikke. De er stuck i ett mønster...mye penger.....men jeg er jo godt voksen.  Lei av å lære opp mannfolk.  

Men ingen kvinner er like, heller.

Min pleasure dom partner fikk bakoversveis da vi møttes for han er ekstremt fokusert på å gi nytelse. Men jeg kommer aldri. Det var så frustrerende for han (fordi hans tidligere partnere var mye enklere). 

Uansett. Ingen er like. Det er ikke som å sette seg inn i en ny bil med startknapp og automatgir, alle funker ikke nogen lunde likt....

Anonymkode: 55f03...8b3

• Liker 1
  • Nyttig 1
Skrevet
Master1 skrev (2 timer siden):

Jo Jo 

Men, 

M@ster.

Jeg tror du er en fest jeg @Master1 🙌

Skrevet
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Ok, lærdom til menn. Litt irriterende.  Men hør her, bruk fingrene. Vær presis, spør hva kjennes bra? Stikk en finger i rumpa....spør kjennes det bra. 

Om en mann hadde stukket noe opp i rumpa mi og spurt etterpå, så hadde det vært siste gangen jeg hadde sex med han tror jeg.

Anonymkode: a65c2...0f6

• Liker 2
  • Hjerte 1
Skrevet
Soft mann skrev (1 time siden):

Er faktisk damer som hadde sendt deg rett ut av sengen hvis en bare puttet en fing i rumpa deres. Noen vil faktisk ikke ha noe inn der.

50+ her😅

Nettop.

Stikk noe i rumpa og spør etterpå😂.

Prøv heller å spør først.

Anonymkode: a65c2...0f6

• Nyttig 1
Skrevet
Soft mann skrev (1 time siden):

50+ her😅

Man spør mulig før det skjer, som typen min gjorde. Jeg kunne tenke meg og prøve det på deg er du villig? Ja eller nei spørsmål. Eller jeg må tenke på det også. Man må jo kommunisere tørre og snakke om ting. Og så er det noe med initiativ fra begge. Det er ikke kun den enes ansvar. Og det er lov og være usikker og prøve seg frem. X min lagde ikke en lyd og ingen er det godt noe som helst, man mister jo litt lyst uten noe form for tilbakemeldin. Jeg ønsker og ha en partner som gir like mye som han får og omvendt. Jeg oppdager nå sex på en helt annen måte og nytt for meg. Jeg leker og kler meg ut og prøver ut bsdm, og ting jeg aldri før har prøvd. Er som og oppdage sex helt på nytt, med en som tenner meg bare av og stå ved siden av meg eller jeg tenker på hva jeg vil gjøre med han. Han er så fin og deilig og bare en som bare tar styringen men sammtidig så viser han så mye at han nyter det jeg også gjør med han.

Anonymkode: 59ba8...2bb

Skrevet
AnonymBruker skrev (På 8.8.2025 den 19.06):

Så du tror at bare menn over 50 burde tenke på dette? Og tror du at du sitter på fasiten om hvordan alle menn i 50 årene er i senga? Nei, det vet du ikke. 

Anonymkode: 9329d...07c

• Nyttig 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...