AnonymBruker Skrevet 8. august #1 Skrevet 8. august Hei 😊 Er det noen som har erfaring med LEO bemanning? Ser de er relativt nye, så jeg tenker litt på om man får mange oppdrag når man jobber hos dem? Anonymkode: 3d011...13f
AnonymBruker Skrevet 8. august #2 Skrevet 8. august Hadde personlig vært litt usikker. Vet ikke hvor i landet det er du søker jobb, men vet at her i denne kommunen så har kommunale barnehager avtaler med ulike byrå, også avtalen er å først ringe et byrå, de har vell noen minutter på å svare, før de ringer byrå 2, osv. Altså, det er fasge byrå de bruker. Og da er jeg usikker på om et nytt byrå er mye jobb. Anonymkode: 81aca...56c
AnonymBruker Skrevet 9. august #3 Skrevet 9. august AnonymBruker skrev (10 timer siden): Hadde personlig vært litt usikker. Vet ikke hvor i landet det er du søker jobb, men vet at her i denne kommunen så har kommunale barnehager avtaler med ulike byrå, også avtalen er å først ringe et byrå, de har vell noen minutter på å svare, før de ringer byrå 2, osv. Altså, det er fasge byrå de bruker. Og da er jeg usikker på om et nytt byrå er mye jobb. Anonymkode: 81aca...56c Tusen takk for svar 😊 Interessant å vite at det er sånn det fungerer. Har godt inntrykk av de, men alltid ulempe å være fersk Anonymkode: 3d011...13f
Eirin1234 Skrevet 11. august #4 Skrevet 11. august (endret) Mener å ha hørt de er veldig bra! Liker at de knytter seg direkte til pedagogikk-sektoren og ikke tusen forskjellige felt. Dessuten ser jeg for meg at de økonomiske vilkårene fra de større etablerte byråene ikke er fullt så gode for barnehagene. Endret 11. august av Eirin1234
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå