AnonymBruker Skrevet fredag kl 15:08 #1 Skrevet fredag kl 15:08 Hei 😊 Er det noen som har erfaring med LEO bemanning? Ser de er relativt nye, så jeg tenker litt på om man får mange oppdrag når man jobber hos dem? Anonymkode: 3d011...13f
AnonymBruker Skrevet fredag kl 18:30 #2 Skrevet fredag kl 18:30 Hadde personlig vært litt usikker. Vet ikke hvor i landet det er du søker jobb, men vet at her i denne kommunen så har kommunale barnehager avtaler med ulike byrå, også avtalen er å først ringe et byrå, de har vell noen minutter på å svare, før de ringer byrå 2, osv. Altså, det er fasge byrå de bruker. Og da er jeg usikker på om et nytt byrå er mye jobb. Anonymkode: 81aca...56c
AnonymBruker Skrevet i går, 05:19 #3 Skrevet i går, 05:19 AnonymBruker skrev (10 timer siden): Hadde personlig vært litt usikker. Vet ikke hvor i landet det er du søker jobb, men vet at her i denne kommunen så har kommunale barnehager avtaler med ulike byrå, også avtalen er å først ringe et byrå, de har vell noen minutter på å svare, før de ringer byrå 2, osv. Altså, det er fasge byrå de bruker. Og da er jeg usikker på om et nytt byrå er mye jobb. Anonymkode: 81aca...56c Tusen takk for svar 😊 Interessant å vite at det er sånn det fungerer. Har godt inntrykk av de, men alltid ulempe å være fersk Anonymkode: 3d011...13f
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå