AnonymBruker Skrevet 8. august #1 Skrevet 8. august Til alle som ikke vet om det fra før: TEMU av ALLE steder har alle mulige workbooks for hva enn diagnose man skulle ha og alle mulige terapi former. Det kan se ut som det finnes slike workbooks o.l til hva enn du trenger å jobbe med degselv for eller trenger å fordype deg inn i for å forstå bedre! ❤️ Jeg er helt fra meg av begeistring faktisk! Dette skulle vært tilgjengelig for alle, og ikke bare noe man fikk tak i hos TEMU, men der får man det hvertfall billig om ikke annet.. Søk f.eks «therapy» i søkemotoren i appen, så kommer det en HEL DRØSS av alternativer. Anonymkode: b44a1...2d6 1
AnonymBruker Skrevet 8. august #2 Skrevet 8. august AnonymBruker skrev (16 minutter siden): Til alle som ikke vet om det fra før: TEMU av ALLE steder har alle mulige workbooks for hva enn diagnose man skulle ha og alle mulige terapi former. Det kan se ut som det finnes slike workbooks o.l til hva enn du trenger å jobbe med degselv for eller trenger å fordype deg inn i for å forstå bedre! ❤️ Jeg er helt fra meg av begeistring faktisk! Dette skulle vært tilgjengelig for alle, og ikke bare noe man fikk tak i hos TEMU, men der får man det hvertfall billig om ikke annet.. Søk f.eks «therapy» i søkemotoren i appen, så kommer det en HEL DRØSS av alternativer. Anonymkode: b44a1...2d6 Å la Temu behandle deg for psykisk sykdom blir litt som å bestille Operasjonskit DIY på Temu for et vondt bein… Har du forresten hørt om konseptet bibliotek? Der trenger du ikke engang betale billig, de kan bestille inn hva du ønsker… Anonymkode: c703d...adf 7 1
AnonymBruker Skrevet 8. august #3 Skrevet 8. august Og jeg skal bestille ansiktsløftning fra Temu. Det er kjempebillig! Lykke til med behandlingen. Trolletråd..? Anonymkode: 587f5...a08 1
AnonymBruker Skrevet 8. august #4 Skrevet 8. august AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Å la Temu behandle deg for psykisk sykdom blir litt som å bestille Operasjonskit DIY på Temu for et vondt bein… Har du forresten hørt om konseptet bibliotek? Der trenger du ikke engang betale billig, de kan bestille inn hva du ønsker… Anonymkode: c703d...adf Smil litt da! Hjelper mer enn bibliotek og sikkert Temu og Tingen er at mange sliter og får ikke hjelp og da kan alt som omhandler utfordringene man sliter med, ha en mulighet til å kunne hjelpe! Bøker kan være tungt/ utfordrende for mange å lese så dette kan være et godt alternativ! Anonymkode: b44a1...2d6 1 2
Daisy-love Skrevet 8. august #5 Skrevet 8. august AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Smil litt da! Hjelper mer enn bibliotek og sikkert Temu og Tingen er at mange sliter og får ikke hjelp og da kan alt som omhandler utfordringene man sliter med, ha en mulighet til å kunne hjelpe! Bøker kan være tungt/ utfordrende for mange å lese så dette kan være et godt alternativ! Anonymkode: b44a1...2d6 Alltids fint med de som deler sine egne erfaringer om hva de har funnet ut av kan hjelpe, enten det er for det ene eller det andre. Selvsagt kan det ikke erstatte terapi, men der er nåløyet trangt om en ikke kan gå privat, så hvorfor ikke sjekke ut andre ting, så lenge en har selvinnsikt og ikke fordyper seg og blir verre. Det er jo minuset. En kan potensielt bli dårlig av det, og hva da? Utover det så takker jeg bare for tipset, med et smil 😀 Håper du får den hjelpen du trenger, enten det er på den ene eller andre måten 🩵 1
AnonymBruker Skrevet 8. august #6 Skrevet 8. august Jeg vil anbefale Tibi, gratis tjeneste med stort utvalg lydbøker. Jeg fikk det gratis grunnet PTSD. Og her har de flere gode bøker, skrevet av anerkjente psykologer. Vill mye heller brukt det. Ellers synes jeg turer i skogen, eller ved vann hjelper mye. Anonymkode: 94b5d...6ea
AnonymBruker Skrevet 8. august #7 Skrevet 8. august AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Jeg vil anbefale Tibi, gratis tjeneste med stort utvalg lydbøker. Jeg fikk det gratis grunnet PTSD. Og her har de flere gode bøker, skrevet av anerkjente psykologer. Vill mye heller brukt det. Ellers synes jeg turer i skogen, eller ved vann hjelper mye. Anonymkode: 94b5d...6ea Du får TIBI om du har dysleksi, ADHD eller andre funksjonsnedsettelser og. Anonymkode: c703d...adf
AnonymBruker Skrevet 8. august #8 Skrevet 8. august AnonymBruker skrev (31 minutter siden): Du får TIBI om du har dysleksi, ADHD eller andre funksjonsnedsettelser og. Anonymkode: c703d...adf Kan man få det om man har bipolar lidelse og? Anonymkode: c2cd1...4c7
AnonymBruker Skrevet 8. august #9 Skrevet 8. august AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Kan man få det om man har bipolar lidelse og? Anonymkode: c2cd1...4c7 Du får sjekke selv? Det ligger informasjon på TIBI sine nettsider Anonymkode: c703d...adf
AnonymBruker Skrevet 8. august #10 Skrevet 8. august AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Du får sjekke selv? Det ligger informasjon på TIBI sine nettsider Anonymkode: c703d...adf Ja, det sto ikke så mye om det konkret. De nevner kognitive vansker da, som jo kan være tilstede ved BP, men aner ikke hvor strengt de tolker vilkårene. Anonymkode: c2cd1...4c7
Nettrollet Skrevet 8. august #11 Skrevet 8. august AnonymBruker skrev (3 timer siden): Å la Temu behandle deg for psykisk sykdom blir litt som å bestille Operasjonskit DIY på Temu for et vondt bein… Har du forresten hørt om konseptet bibliotek? Der trenger du ikke engang betale billig, de kan bestille inn hva du ønsker… Anonymkode: c703d...adf 🤣
AnonymBruker Skrevet 8. august #12 Skrevet 8. august Ts her! Jeg sier ikke at dette som jeg fant på Temu skal erstatte noen som helst behandling eller er bedre en profesjonell hjelp..jesus. Jeg sier det KAN VÆRE til HJELP for både folk som går i terapi og folk som lider i stillhet, de som ikke får hjelp. Jeg syns det er ufattelig bra, gå gjerne inn der selv og se før dere dømmer det nord og ned. Det er faktisk mye bra. Viktigste er om det kan være til hjelp for noen. Var det som var poenget! Ikke å erstatte noe som helst! Anonymkode: b44a1...2d6 1 1
AnonymBruker Skrevet 9. august #13 Skrevet 9. august Jeg tror jeg hadde fått ganske mye psykiske helseutfordringer av å bruke penger på å ødelegge planeten, og se gjennom fingrene på barnearbeid. Anonymkode: 0c6f5...d80
AnonymBruker Skrevet 9. august #14 Skrevet 9. august AnonymBruker skrev (2 timer siden): Jeg tror jeg hadde fått ganske mye psykiske helseutfordringer av å bruke penger på å ødelegge planeten, og se gjennom fingrene på barnearbeid. Anonymkode: 0c6f5...d80 Så da lar du heller f.eks en venninne lide i stillhet med selvmordstanker enn å foreslå dette om ikke det fantes andre alternativer som hun var interessert i, helt hypotetisk? Anonymkode: b44a1...2d6
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå