AnonymBruker Skrevet 8. august #1 Skrevet 8. august Mannen vil vi skal skilles etter 20 år, han har gått lei, vil leve som han vil osv. Men han er jo helt upåvirket av situasjonen. Han flørter med andre på telefonen, og har vært på en date også tror jeg. Han planla det i alle fall. Vi bor jo fortsatt sammen i vente på å få lagt ut huset til salgs, men hvem er denne mannen som er så likegyldig til meg og mitt etter så mange år. Vi har to barn også, at de får to hjem å reise mellom tror jeg ikke han unner en tanke engang. Fra dagen jeg fikk beskjed er jeg som luft, og føler meg egentlig bare i veien. Ja, jeg skjønner det er slutt, men for en kald oppførsel. Anonymkode: 875b6...b37 42
AnonymBruker Skrevet 8. august #2 Skrevet 8. august Narsissist var min første tanke Anonymkode: e7a2c...686 1 2
Populært innlegg AprilLudgate Skrevet 8. august Populært innlegg #3 Skrevet 8. august Han har ikke fått oppleve hverdagen enda. Han tror et nytt forhold vil være kjempespennende, og at verdens kvinner bare venter på ham. Hverdagen AS har ikke slått ham i ansiktet enda. 35 34
AnonymBruker Skrevet 8. august #4 Skrevet 8. august Men helt ærlig, korleis har de siste årene vert? Anonymkode: 5c26c...cdd 8 2
AnonymBruker Skrevet 8. august #5 Skrevet 8. august Det har ikke gått opp for han hva han mister. Typisk mannfolk. Hverdagen kommer å slår han hardt i trynet på et tidspunkt, da har du allerede flyttet ut og gått videre. Anonymkode: e270d...5ce 17 1
AnonymBruker Skrevet 8. august #6 Skrevet 8. august AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Men helt ærlig, korleis har de siste årene vert? Anonymkode: 5c26c...cdd Han har jobbet og reist mye pga et prosjekt. Jeg har hatt ansvaret for hus og barn og vært utslitt. Han har dessverre ikke brydd seg. Har ikke vært supergod stemning pga dette. Anonymkode: 875b6...b37 1 13 1
AnonymBruker Skrevet 8. august #7 Skrevet 8. august Jeg kjenner at jeg på dine vegne er glad for at denne mannen skal ut av livet ditt. Dette hørtes veldig egoistisk og usympatisk ut etter 20 år sammen. La ham seile sin egen sjø, og sørg for å skape et best mulig liv for deg og barna. Det er ikke alle forhold som er ment å vare livet ut, og for din del høres det ut som at det kan du være glad for… 🙄 Anonymkode: 424f7...f90 15 10
AnonymBruker Skrevet 8. august #8 Skrevet 8. august Ts her. I dag kom han hjem fra jobb, går rundt i huset og plystrer og synger, i så godt humør. Mens jeg bruke halve arbeidsdagen min på å snakke med megler, snakke med banken, jobbe med samværsavtale osv. Anonymkode: 875b6...b37 12
AnonymBruker Skrevet 8. august #9 Skrevet 8. august Han er jo emosjonelt ferdig med forholdet. Dette er nok noe han har tenkt og følt på lenge, så dette kommer jo ikke som et sjokk for ham slik som for deg. Han er ferdig med alle tankene allerede. Det er ikke så rart, selvsagt. Anonymkode: 262bf...856 25 10
AnonymBruker Skrevet 8. august #10 Skrevet 8. august Ta vare på deg selv, ts ❤️ At han kan behandle deg sånn, etter så mange år sammen, er bare ekkelt. Det er forskjell på å være ferdig med det forhold, og å spytte i ansiktet på en livspartner. Han virker ikke til å bry seg med hvordan du påvirkes av bruddet. Nå aner ikke jeg hva som har skjedd tidligere, men uansett, ta var på deg selv. Anonymkode: 11884...4f1 5 1 8
AnonymBruker Skrevet 8. august #11 Skrevet 8. august AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Ts her. I dag kom han hjem fra jobb, går rundt i huset og plystrer og synger, i så godt humør. Mens jeg bruke halve arbeidsdagen min på å snakke med megler, snakke med banken, jobbe med samværsavtale osv. Anonymkode: 875b6...b37 Trekker tilbake kommentaren min, høres egentlig ut som en fraværende samboer som bare ikke er interessert i verken deg eller familien mer? Mulig han har møtt en annen? Anonymkode: e270d...5ce 3 1
AnonymBruker Skrevet 8. august #12 Skrevet 8. august Deg feiler han nok ingenting. Han er bare ferdig med forholdet. Ha har nok visst at han er ferdig lenge, men ikke klart å fortelle deg det. Han er glad over å endelig ha klart å ta steget. Han ser for seg en fremtid som byr på mer enn det han føler han har fått de siste årene i dere forhold. jeg tenker du skal være glad for at dere ikke krangler og er uenige. Anonymkode: 802f1...32e 10 4
Kålrota Skrevet 8. august #13 Skrevet 8. august AnonymBruker skrev (27 minutter siden): Narsissist var min første tanke Anonymkode: e7a2c...686 Herregud, nå må dette diagnose-hysteriet slutte. Ærlig talt. Han har helt sikkert bearbeidet dette lenge, sett for seg livet på egenhånd en god stund. Det er ikke så uvanlig. Det er nok ikke personlig mot deg heller, det er sånt som skjer dessverre. 28 3
Brunello Skrevet 8. august #14 Skrevet 8. august AnonymBruker skrev (22 minutter siden): Det har ikke gått opp for han hva han mister. Typisk mannfolk. Hverdagen kommer å slår han hardt i trynet på et tidspunkt, da har du allerede flyttet ut og gått videre. Anonymkode: e270d...5ce Eller så er han veldig oppmerksom på hva han blir kvitt. 8 6
AnonymBruker Skrevet 8. august #15 Skrevet 8. august Han er ferdig med deg. Akkurat som du hadde vært ferdig med han om det var du som hadde bedt om skillsmisse Anonymkode: 96bac...c71 10 3
AnonymBruker Skrevet 8. august #16 Skrevet 8. august Veldig vanlig forsvarsmekanisme å «skru av» og bli kald etter et brudd slik. Det kommer nok om et halvt år-år. Hvis det kommer overhodet, skal sies. Selv var jeg veldig bearbeidet med min eks gjennom 14år tre år før jeg faktisk slo opp. Så det var en genuin lettelse da ordene var sagt og livet var virkelig også bedre etter. Møtte en ny kjæreste bare to måneder etter, men var så mentalt klar for det. Samme kan jo gjelde din eks nå. Anonymkode: bca01...1d9 6 2
AnonymBruker Skrevet 8. august #17 Skrevet 8. august AnonymBruker skrev (25 minutter siden): Ts her. I dag kom han hjem fra jobb, går rundt i huset og plystrer og synger, i så godt humør. Mens jeg bruke halve arbeidsdagen min på å snakke med megler, snakke med banken, jobbe med samværsavtale osv. Anonymkode: 875b6...b37 Men hvorfor er det bare du som. må bruke tid på dette? Kan ikke han ta noe av det når dette skjer på hans initiativ? Anonymkode: 1a440...45f 5 21
AnonymBruker Skrevet 8. august #18 Skrevet 8. august AnonymBruker skrev (41 minutter siden): Narsissist var min første tanke Anonymkode: e7a2c...686 Din første tanke om et menneske du aldri har sett eller møtt, og bare basert på et bittelite utdrag utelukkende subjektiv informasjon var en svært alvorlig diagnose? Fantastisk! Velkommen til diagnosemafiaen - vi ønsker deg som styremedlem! ❤️ Anonymkode: 8ebdc...c39 19 6
KaraThrace Skrevet 8. august #19 Skrevet 8. august AnonymBruker skrev (32 minutter siden): Ts her. I dag kom han hjem fra jobb, går rundt i huset og plystrer og synger, i så godt humør. Mens jeg bruke halve arbeidsdagen min på å snakke med megler, snakke med banken, jobbe med samværsavtale osv. Anonymkode: 875b6...b37 Hvorfor gjør du alt da?? Men helt ærlig, gjør alt, i din favør, og så lar du han råtne i sin egen dritt når han flytter for seg selv og innser at han har hatt hushjelp, kokk, barnepasser, syerske, innkjøpsansvarlig, personlig assistent, med mer i 20 år. 12 10
AnonymBruker Skrevet 8. august #20 Skrevet 8. august AnonymBruker skrev (55 minutter siden): Mannen vil vi skal skilles etter 20 år, han har gått lei, vil leve som han vil osv. Men han er jo helt upåvirket av situasjonen. Han flørter med andre på telefonen, og har vært på en date også tror jeg. Han planla det i alle fall. Vi bor jo fortsatt sammen i vente på å få lagt ut huset til salgs, men hvem er denne mannen som er så likegyldig til meg og mitt etter så mange år. Vi har to barn også, at de får to hjem å reise mellom tror jeg ikke han unner en tanke engang. Fra dagen jeg fikk beskjed er jeg som luft, og føler meg egentlig bare i veien. Ja, jeg skjønner det er slutt, men for en kald oppførsel. Anonymkode: 875b6...b37 Noe sier meg at samlivet deres har handlet om deg og barna i alle år, nå har han bestemt seg for å leve livet på sine premisser uten å ta hensyn til noen andre. Ufattelig mange menn som har hatt det slik. Anonymkode: 2b346...525 2 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå