Gå til innhold

Skinny jeans og ankelsokker ?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Vil ikke tro at jeg er alene om å synes at kvinner ser mye best ut i skinny jeans og ankelsokker? Og ikke slik mange kler seg nå?

Anonymkode: c12ca...70d

• Liker 2
  • Nyttig 1
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Se deg rundt, nesten alle jenter og unge damer bruker ankelsokker til kjole. Men skinny jeans er vel ikke så vanlig blant de under 30 ca lenger hvertfall. 

Anonymkode: 0ff51...da3

• Nyttig 1
Skrevet

Mener du med vanlige sokker eller strømpebukse? Kanskje det er for kaldt å gå med bare ankler akkurat nå?

AnonymBruker
Skrevet

Skinny jeans og ankelsokker ser ikke ut i måneskinn. Har aldri gjort det - kommer aldri til å gjøre det.

Anonymkode: 7ca83...52c

• Liker 4
  • Hjerte 1
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Skinny jeans var veldig populært blant millenniumsgenerasjonen, altså de som er født fra 1981 til 1996.

Anonymkode: 06fd6...f85

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Brukte skinny jeans før, helt til det kom masse bra flowy bukser med plass til kropper. SÅ glad skinny jeans-tiden min er forbi.

Anonymkode: ae3d7...5b1

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Ankelsokker bruker jeg alltid om sommeren, men skinnyjeans er det en stund siden jeg har brukt. Er 39. Synes det kan være fint hvis det er riktig stylet, men orker ikke å ha på meg så trange bukser lenger - vil heller ha det behagelig 👍🏻

Anonymkode: a27b6...a7a

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Skinny jeans er in igjen. Motebildet for jeans de siste årene har vært preget av at mange forskjellige typer jeans er in samtidig, det er ikke så ensidig som det har vært i andre epoker. Selv synes jeg mom jeans er absolutt mest flatterende. De er ikke skinny, men heller ikke digre telt som mange av jeansene man ser nå. Man får fine former, samtidig som lårene ser slankere ut fordi de ikke ligger helt tett på huden.

Anonymkode: 7f551...5d2

• Liker 1
  • Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Skinny jeans er in igjen. Motebildet for jeans de siste årene har vært preget av at mange forskjellige typer jeans er in samtidig, det er ikke så ensidig som det har vært i andre epoker. Selv synes jeg mom jeans er absolutt mest flatterende. De er ikke skinny, men heller ikke digre telt som mange av jeansene man ser nå. Man får fine former, samtidig som lårene ser slankere ut fordi de ikke ligger helt tett på huden.

Enig i at mom jeans er veldig fint på mange, men helst ikke med ankelsokker for min del. Mye penere med vanlige, hvite sokker.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (8 minutter siden):

Skinny jeans er in igjen. Motebildet for jeans de siste årene har vært preget av at mange forskjellige typer jeans er in samtidig, det er ikke så ensidig som det har vært i andre epoker.

Skinny jeans er ikke inn. Jeg jobber med tenåringer, og blant dem som bryr seg om mote, bruker nesten alle baggy bukser.

• Liker 2
  • Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Skinny jeans er ikke inn. Jeg jobber med tenåringer, og blant dem som bryr seg om mote, bruker nesten alle baggy bukser.

Er det tenåringer som bestemmer hva som er in da? 

Anonymkode: ae52a...271

• Liker 5
  • Nyttig 3
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Er det tenåringer som bestemmer hva som er in da? 

Anonymkode: ae52a...271

De lever i nuet og ikke for 20 år siden.

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Hvorfor er det så viktig å kle seg som "alle andre"? Hvorfor så viktig å kle seg i det som skal være "mote"? Tenk å befriende det er å drite i dette hva andre mener, og gå slik en føler for selv! 

Anonymkode: c09e2...c54

• Hjerte 1
  • Nyttig 4
AnonymBruker
Skrevet

Ankelsokker ser ikke pent ut. Jeg bruker ikke skinny jeans, men har noen bukser i skinn som er ganske skinny. Under de bruker jeg alltid tynne strømper i nylon. 

Anonymkode: a1d3d...481

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 8.8.2025 den 23.40):

Er jo forskjell på hva som er "in" blant ulike aldersgrupper.

Er jo også mye mellom "siste skrik" og "helt utdatert"...

• Hjerte 1
  • Nyttig 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 9.8.2025 den 1.50):

De lever i nuet og ikke for 20 år siden.

Det er ikke snakk om å leve for 20 år siden, men at mange voksne mennesker har funnet sin stil og holder seg til den. Om man finner noe man liker og kler, så trenger man ikke å bytte det ut med en gang det kommer noe annet som er mer "in".

Så lenge noe er til salgs i vanlige butikker er det vel ikke fullstendig avleggs?

• Liker 1
  • Hjerte 2
  • Nyttig 3
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 8.8.2025 den 15.29):

Vil ikke tro at jeg er alene om å synes at kvinner ser mye best ut i skinny jeans og ankelsokker? Og ikke slik mange kler seg nå?

Til lange bukser spiller det vel ikke så stor rolle hva slags sokker man bruker?

• Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet
Thyra skrev (5 timer siden):

Til lange bukser spiller det vel ikke så stor rolle hva slags sokker man bruker?

Tenkte mer på til sånne cropped bukser, kjoler, skjørt og shorts 

AnonymBruker
Skrevet

Jeg bruker ankelsokker til skjørt og kjole, syns ikke det er pent med sokker dratt langt oppover leggene. Om det gjør meg utrendy så driter jeg langt i det. For øvrig bør mange lære seg at det ikke er 13-23 åringene som bestemmer hva som er in, de dikterr kun sin egen generasjon.

Anonymkode: 9b9a6...097

• Liker 4
  • 2 uker senere...
AnonymBruker
Skrevet

Ankelsokker et utrolig stygt. Og ikke ser noen spesielt bra ut i skinny jeans heller. 

Anonymkode: 0c4a8...a8f

• Liker 1
  • Nyttig 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...