AnonymBruker Skrevet 8. august #1 Skrevet 8. august Kan eg kjøpe denne blusen? Eller driter eg meg ut? Er heilt vanlig norsk utsjånad med null link til Kina (eller andre land, for den del). Anonymkode: 98690...bca
AnonymBruker Skrevet 8. august #2 Skrevet 8. august Bryr folk seg fortsatt om appropriasjon? Trodde det begrepet var begravd for lengst. De som ropte høyest om det var som oftest hvit ung kvinne som ville redde alle kulturer, mens de som var fra kulturen brydde seg ingenting. Hadde en slik dame i familien, ble menneske ut av henne også etter hvert, når virkeligheten tok henne igjen, et par unger, arbeid, samboer osv.. Anonymkode: fdf95...5ff 3 2
AnonymBruker Skrevet 8. august #4 Skrevet 8. august Jeg er fra Asia og jeg har ingen problemer med at hvite eller folk med annen hudfarge bruker klær fra mitt hjemland. Jeg trodde kulturell appropriasjon handlet om at urbefolkning ikke ville at folk skulle bruke deres drakter for å kle seg ut og f.eks at svarte ikke fikk bruke en type fletter, men så ble det mote blant hvite. Det er vel ikke tilfellet her. Bare gå med den 😊 Anonymkode: d0f36...02f 2 1
PrivatiserAlt Skrevet 9. august #5 Skrevet 9. august HAHAHAHAHAHAHAHAHAHHAAHHAHAHAHAHAHAHAH JEG ELSKER DEG TRÅDSTARTER. DET VAR IKKE MEG, JEG LOVER. Men jeg skulle ønske det var det. Genial trolling.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå