AnonymBruker Skrevet 8. august #1 Skrevet 8. august Kan noen lese eller trekke kort og spørre hvordan høsten min blir? Gjerne i forhold til sosialt liv og kjærlighet❤️ Anonymkode: a63dd...a48
AnonymBruker Skrevet 8. august #2 Skrevet 8. august Jeg kan prøve Først fikk jeg 2 of cups(to begre) og noen kort (men det kortet lå fremst, men det var når ikke hadde stokket ordentlig og de bare ramlet ut av stokken, så jeg tok det kortet inn i stokken igjen og stokket mer. så etter litt falt to kort ut igjen, som igjen var 2 of cups (reversed) og 6 of sword(6 sverd), reversed. 2 hjerter, reversed: Det står for kjærlighet, romanse, partnerskap, men siden er reversed kan det være mer kjærlighet til deg selv i form av selvkjærlighet og sånt. Det kan evt. bety noe brudd? Trenger ikke kun være i romantisk sammenheng, men også venner eller familie.. 6 sverd, reversed: en sånn personlig overgang/transformasjon. du kan ha litt motsetninger mot det. noe skjer der du kanskje forlater noe(?) for at noe nytt skal dukke opp? det kan evt. være noe uløste konflikter du har med noen som trengs komme opp til overflaten, men du har litt motstand mot det og vil ikke føle på det. men en dag må du føle på det og jo lengre du venter, verre blir det. bedre få noe unnagjort med engang, så slipper bli verre. Det er om å komme til et bedre sted mentalt sett, som er mer passende deg. Anonymkode: f6072...f3a
AnonymBruker Skrevet 8. august #3 Skrevet 8. august AnonymBruker skrev (2 timer siden): Jeg kan prøve Først fikk jeg 2 of cups(to begre) og noen kort (men det kortet lå fremst, men det var når ikke hadde stokket ordentlig og de bare ramlet ut av stokken, så jeg tok det kortet inn i stokken igjen og stokket mer. så etter litt falt to kort ut igjen, som igjen var 2 of cups (reversed) og 6 of sword(6 sverd), reversed. 2 hjerter, reversed: Det står for kjærlighet, romanse, partnerskap, men siden er reversed kan det være mer kjærlighet til deg selv i form av selvkjærlighet og sånt. Det kan evt. bety noe brudd? Trenger ikke kun være i romantisk sammenheng, men også venner eller familie.. 6 sverd, reversed: en sånn personlig overgang/transformasjon. du kan ha litt motsetninger mot det. noe skjer der du kanskje forlater noe(?) for at noe nytt skal dukke opp? det kan evt. være noe uløste konflikter du har med noen som trengs komme opp til overflaten, men du har litt motstand mot det og vil ikke føle på det. men en dag må du føle på det og jo lengre du venter, verre blir det. bedre få noe unnagjort med engang, så slipper bli verre. Det er om å komme til et bedre sted mentalt sett, som er mer passende deg. Anonymkode: f6072...f3a Tusen takk for at du la kort❤️ Fikk litt vondt i magen av det jeg leste😕 De hører på en måte litt sammen, de to kortene, skjønner jeg av det du skriver? Det er flere potensielle ting dette kan dreie seg om, det var derfor jeg følte på en vond magefølelse. Håper ikke det dreier seg om forholdet jeg er i, for jeg er så glad jeg har han❤️ Men det er et forhold til en nær i familien som ikke har vært bra på mange år. Jeg ønsker så veldig en god relasjon til vedkommende, men kommer liksom ikke til. Personen sliter veldig med egne ting da, som gjør at personen støter fra seg mange mennesker. Men dette er en såpass nær relasjon som er viktig for meg, at hele situasjonen gjør meg vondt. Jeg har kjent på de vonde følelsene i lang tid ang dette, og bestemte meg egentlig for et års tid siden å trekke meg litt unna emosjonelt, for å beskytte meg selv. Enten kan kortene dreie seg om dette, eller så kan det dreie seg om en forholdsvis ny sosial gruppe jeg ikke helt klarer å bli integrert i, selv om jeg har prøvd lenge. Stadige skuffelser der over å ikke bli invitert. Jeg har lurt litt på om jeg må ta mer initiativ selv, eller om jeg bare skal trekke meg helt ut. Om du gidder: Hadde du kunnet trekke et kort for hver av disse to sakene, og se hva som dukker opp? ❤️ Anonymkode: a63dd...a48
AnonymBruker Skrevet 9. august #4 Skrevet 9. august AnonymBruker skrev (15 timer siden): Tusen takk for at du la kort❤️ Fikk litt vondt i magen av det jeg leste😕 De hører på en måte litt sammen, de to kortene, skjønner jeg av det du skriver? Det er flere potensielle ting dette kan dreie seg om, det var derfor jeg følte på en vond magefølelse. Håper ikke det dreier seg om forholdet jeg er i, for jeg er så glad jeg har han❤️ Men det er et forhold til en nær i familien som ikke har vært bra på mange år. Jeg ønsker så veldig en god relasjon til vedkommende, men kommer liksom ikke til. Personen sliter veldig med egne ting da, som gjør at personen støter fra seg mange mennesker. Men dette er en såpass nær relasjon som er viktig for meg, at hele situasjonen gjør meg vondt. Jeg har kjent på de vonde følelsene i lang tid ang dette, og bestemte meg egentlig for et års tid siden å trekke meg litt unna emosjonelt, for å beskytte meg selv. Enten kan kortene dreie seg om dette, eller så kan det dreie seg om en forholdsvis ny sosial gruppe jeg ikke helt klarer å bli integrert i, selv om jeg har prøvd lenge. Stadige skuffelser der over å ikke bli invitert. Jeg har lurt litt på om jeg må ta mer initiativ selv, eller om jeg bare skal trekke meg helt ut. Om du gidder: Hadde du kunnet trekke et kort for hver av disse to sakene, og se hva som dukker opp? ❤️ Anonymkode: a63dd...a48 Hei, jeg tror ikke personen mener å støte fra seg mange mennesker, men det blir sånn på grunn av den personen har det vanskelig eller står i noe vanskelig. Familierelasjoner er man vel ment å ha i livet og om det ikke er noe voldelig eller sånt personen har gjort, ser jeg egentlig ingen grunn til å trekke deg unna. Det du kan gjøre er å heller beskytte deg som at "jeg er beskyttet" da vil du ikke ta inn energiene til den personen og ha det litt i bakhodet å ikke ta det med den personen, så personlig. For alt en vet kan det være en mening fra et høyere perspektiv, noe som skal læres både for personen og dere andre i familien. Det å ikke dømme, men la personen vite at er er der, men går greit holde litt avstand emosjonelt. Man må lytte etter i seg selv, hva som er best. Kanskje personen trenger være litt alene for en periode, for å liksom komme tilbake til seg selv. Kanskje personen tidligere har levd svært hektisk og hatt lite tid til seg selv. Noen faser av livet er vonde, men det vonde gir oss styrke og det er der en vokser mest. Det er sikkert ikke den du er sammen med, men kan være venner eller familie å som jeg jo og skrev Var kanskje en mening jeg skrev den setningen å i lesningen, for jeg følte det ikke var en romantisk relasjon. Jeg kan forsøke, men jeg er ingen ekspert. Jeg er bare under øvelse. Til det med den relasjon i nær familie: Jeg fikk kortet konge sverd (king of sword). Det er reversed. Indre sannhet, stillhet, osv. Men kan å være misbruk av makt/manipulasjon. Om det hadde vært riktig vei, så er det mye kommunikasjon som kanskje det å kommunisere med personen, men her var det reversed. Sånn jeg leser kortet i forhold til denne situasjonen, kan det være at dette kortet representerer denne personen du er i relasjon med. En omvendt sverdkonge kan representere noen som er veldig intelligent og liker å vise frem hvor smart han er ved å bruke store ord eller diskutere høye emner som ingen andre vet mye om. Han kan være sår i ordene sine, kritisk til andre og streng i sin væremåte. Dette kortet kan representere en person i livet ditt eller til og med deg selv; uansett må du være forsiktig, for selv om denne kongen kan være forlokkende og intelligent, kan han bare gjøre skade. Han har bare sine personlige interesser i tankene og vil gjøre alt han kan for å oppnå disse interessene, selv om det betyr å utnytte deg. Utifra kortet tror jeg kanskje du kanskje gjør best holde litt avstand akkurat nå, for ikke bli utnyttet eller noe sånt. Det kan hende han trenger være alene og ha litt tid for seg selv, hvor han mer kommer tilbake til seg selv så han ikke ikke misbruke eller utnytte andre på en eller annen måte. TIl det med sosial gruppe: fikk kortet knight of wands (knekt staver), riktig vei (upright) her er du sikkert litt impulsiv, som at du handler før du tenker? du har vel mye energi og lidenskap og alt sånt og vil virkelig bli med, men de andre er ikke helt på samme vibe som deg. kanskje er bedre vente, istede prøve alltid få innpass i en ny gruppe? det kan hende grunnen til du ikke klarer få innpass, er fordi du har ikke helt en klar plan på hvordan få det til. du vet ikke helt hva du vil? kanskje er det fordi det er et annet bedre mulighet for deg, som gjør du ikke får innpass. Anonymkode: f6072...f3a
AnonymBruker Skrevet 9. august #5 Skrevet 9. august AnonymBruker skrev (52 minutter siden): Hei, jeg tror ikke personen mener å støte fra seg mange mennesker, men det blir sånn på grunn av den personen har det vanskelig eller står i noe vanskelig. Familierelasjoner er man vel ment å ha i livet og om det ikke er noe voldelig eller sånt personen har gjort, ser jeg egentlig ingen grunn til å trekke deg unna. Det du kan gjøre er å heller beskytte deg som at "jeg er beskyttet" da vil du ikke ta inn energiene til den personen og ha det litt i bakhodet å ikke ta det med den personen, så personlig. Tusen takk for videre kortlegg og tanker/lesning❤️ Første setningen her stemmer, personen mener ikke å støte fra seg folk, men gjør det likevel av flere grunner hun ikke forstår selv. Hun misliker mange rundt seg og reagerer negativt på hva folk sier og gjør. Hun slipper heller ingen inn, er litt falsk og overfladisk utad, men det er nok for å beskytte seg selv på et vis. Hun slipper ingen inn, og «tillater» heller ikke at andre deler sine ting meg henne. Dette fordi hun anser seg selv som den som har det verst, og reagerer derfor negativt om noen forteller om egne utfordringer. Hun er også kald og varm (varmen er isåfall påtatt når den kommer), og det gjør at folk tror de stadig vekk er inne i varmen igjen, for hun kjører kulden imot igjen. Her kommer kanskje det manipulerende inn. Men jeg tror ikke hun skjønner selv at hun er varm/kald og manipulerende. Det er utfordringene hennes som er årsaken til at det har blitt som det har blitt, og jeg har masse empati for det. Jeg vil også alltid være der for henne hvis hun åpner opp og vil ha meg der, men hun har gjort meg så mye vondt emosjonelt i mange år, som igjen har gjort meg sykere. (Jeg har også mine fysiske sykdommer og utfordringer, men hun har aldri vist noe som helst forståelse eller omtanke for det). Så derfor holder jeg meg unna nå, vi begge er der smilende på overflaten når familien samles, men vondt er det. Ingen av oss er veldig intelligente eller liker å vise oss frem. Vi er nok helt midt på treet intelligentmessig. Hun er derimot veldig kritisk til andre og kan være sår i ordene sine ja. Hun har også bare sine egne interesser i fokus, som er barna og kjernefamilien sin. Ingen andre får av hennes energi og oppmerksomhet. Så mye av det du skrev stemte, selv om ikke alt var helt riktig. Ang det siste kortet ditt; jeg er ikke impulsiv, men jeg har nok vært veldig interessert i å bli en del av denne gruppen. De andre er allerede en gjeng, og jeg er den nye. Du sier at de ikke har samme vibe som meg ang å integrere meg i gruppen, og det stemmer nok. Det er det jeg har følt jeg også, og begynner å bli lei av å bli lei meg pga dette. Så det du sier er at det er best å ta et skritt tilbake. Jeg tenker jo det selv også, hvorfor skal man kjempe for å få folk til å åpne opp for nye vennskap? De må jo ville ha meg med, hva er ellers poenget? Anonymkode: a63dd...a48
AnonymBruker Skrevet 9. august #6 Skrevet 9. august Tusen takk for tilbakemelding Du kan jo la det med den sosiale gruppa ligge litt uten at du liksom bevisst prøver få innpass i den. Bare ha et avslappet forhold til det, fokuser på deg selv og gjør det du liker, og om de eller noen i den gruppa skulle komme eller spørre deg noe, om vil bli med på noe, kan du jo si ja. Kan hende du er ment bli kjent med mange av dem, men timingen er ikke helt riktig ennå eller vet ikke. Skjønner beder nå. Er ikke meningen en selv skal bli verre for å opprettholde en annen. Tror er best holde litt avstand emosjonelt sett, ja. I hvert fall når er som det. Intelligente kan alle være også du og familie selv om du ikke ser det som. Intelligent behøver ikke være typisk skolesmart. Du virker intelligent med det du skriver. Anonymkode: f6072...f3a 1
AnonymBruker Skrevet 9. august #7 Skrevet 9. august AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Tusen takk for tilbakemelding Du kan jo la det med den sosiale gruppa ligge litt uten at du liksom bevisst prøver få innpass i den. Bare ha et avslappet forhold til det, fokuser på deg selv og gjør det du liker, og om de eller noen i den gruppa skulle komme eller spørre deg noe, om vil bli med på noe, kan du jo si ja. Kan hende du er ment bli kjent med mange av dem, men timingen er ikke helt riktig ennå eller vet ikke. Skjønner beder nå. Er ikke meningen en selv skal bli verre for å opprettholde en annen. Tror er best holde litt avstand emosjonelt sett, ja. I hvert fall når er som det. Intelligente kan alle være også du og familie selv om du ikke ser det som. Intelligent behøver ikke være typisk skolesmart. Du virker intelligent med det du skriver. Anonymkode: f6072...f3a God idé ang den sosiale gruppa😊 Jeg anser meg selv som emosjonelt og sosialt intelligent, og jeg leser mennesker og situasjoner godt, føler jeg. Men jeg er ikke belærende og snakker ikke høyt om hva jeg mener og tror på, er nok litt forsiktig og ydmyk på mange måter, men kan absolutt være tydelig iblant jeg også, i enkelte situasjoner. Det er bare ikke normalen😊 Anonymkode: a63dd...a48 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå