AnonymBruker Skrevet 8. august #1 Skrevet 8. august Min samboer (34) reiser bort på ferie en uke til et sted i sør Europa. Jeg er 46år så han er endel yngre. Synes det er litt ego han reiser alene uten meg i steden for og finne på noe sammen. Ting er litt dårlig mellom oss for tiden. Så mulig det er bra for oss og ha en uke fra hverandre. jeg er hans første kjæreste/samboer. Jeg hadde ikke råd til og bli med så blir hjemme med mine katter. Min eksmann sliter veldig etter bruddet vårt for 2.5 år siden. Selv om han var årsaken til bruddet med utroskap så bryr jeg meg om han. Vet han er suicidal/deprimert nå etter noen facebook innlegg og noen meldinger. Tror ikke det er pga meg han er så dårlig psykisk nå, mere at han har gjort mange dårlige valg de siste årene. Blant annet blitt skammet for endel penger muligens i sånn kjærlighetssvindel. Jeg tenker det kan gjøre han godt og komme på besøk og hilse på kattene og snakke litt med meg. Vi var sammen i 13 år og gift i nesten 10 år. Jeg vet jeg ikke skal bli sammen med han igjen for det går ikke etter å blitt bedratt på det groveste, men jeg kunne tenke meg og vært litt venn med han. Dette synes ikke Min samboer noe om. Han ønsker ikke jeg skal ha kontakt og iallefall ikke la han komme på besøk. Jeg ville aldri vært utro. Men virker som Min samboer tror det vil skje bare jeg er i nærheten av han og det er virkelig ikke sånn at vi tenner på hverandre noe mer. Er jeg urimelig her? Er det mulig og være venn med eksmann når en har samboer/kjæreste. Anonymkode: e977c...5c3
Snublefot62 Skrevet 8. august #2 Skrevet 8. august Kjør på. Hva kan gå galt? Absolutt ingenting! 2 1 4
AnonymBruker Skrevet 8. august #3 Skrevet 8. august Jeg mener du er urimelig. Jeg forstår at du bryr deg om eksen din, og det viser at du har empati - men er jeg har full forståelse for at din nye samboer ikke liker kontakten som opprettholdes. Finn ut av ting med din samboer først. Anonymkode: e254e...4b2 21 1
AnonymBruker Skrevet 8. august #4 Skrevet 8. august AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Min samboer (34) reiser bort på ferie en uke til et sted i sør Europa. Jeg er 46år så han er endel yngre. Synes det er litt ego han reiser alene uten meg i steden for og finne på noe sammen. Ting er litt dårlig mellom oss for tiden. Så mulig det er bra for oss og ha en uke fra hverandre. jeg er hans første kjæreste/samboer. Jeg hadde ikke råd til og bli med så blir hjemme med mine katter. Min eksmann sliter veldig etter bruddet vårt for 2.5 år siden. Selv om han var årsaken til bruddet med utroskap så bryr jeg meg om han. Vet han er suicidal/deprimert nå etter noen facebook innlegg og noen meldinger. Tror ikke det er pga meg han er så dårlig psykisk nå, mere at han har gjort mange dårlige valg de siste årene. Blant annet blitt skammet for endel penger muligens i sånn kjærlighetssvindel. Jeg tenker det kan gjøre han godt og komme på besøk og hilse på kattene og snakke litt med meg. Vi var sammen i 13 år og gift i nesten 10 år. Jeg vet jeg ikke skal bli sammen med han igjen for det går ikke etter å blitt bedratt på det groveste, men jeg kunne tenke meg og vært litt venn med han. Dette synes ikke Min samboer noe om. Han ønsker ikke jeg skal ha kontakt og iallefall ikke la han komme på besøk. Jeg ville aldri vært utro. Men virker som Min samboer tror det vil skje bare jeg er i nærheten av han og det er virkelig ikke sånn at vi tenner på hverandre noe mer. Er jeg urimelig her? Er det mulig og være venn med eksmann når en har samboer/kjæreste. Anonymkode: e977c...5c3 Jeg synes du er urimelig ja Anonymkode: ccd0e...148 7
AnonymBruker Skrevet 8. august #5 Skrevet 8. august Lol Du tuller nå, sant? Anonymkode: b7fde...3fc 10 3
AnonymBruker Skrevet 8. august #6 Skrevet 8. august Forstår hvorfor du dater en som er så mye yngre, i hvert fall. Anonymkode: 09e4c...f01 7
AnonymBruker Skrevet 8. august #7 Skrevet 8. august Høres ut som du er ute etter å straffe samboer fordi han ikke spanderer tur på deg når du ikke har spart opp selv. Så manipulerende. Anonymkode: ddda9...788 15 7
AnonymBruker Skrevet 8. august #8 Skrevet 8. august Er du helt blåst? Hva godt skulle komme ut av dette – for noen parter? Tror du skal bruke den "fri"-uka til å tenke litt på hvordan du har det og hvordan du vil ha det i livet ditt, uten å surre til med gamle minner og andres følelser. Anonymkode: 0c139...6eb 13 4
AnonymBruker Skrevet 8. august #9 Skrevet 8. august Å invitere en deppa eks på besøk når du er sur på samboer som er bortreist høres ut super plan. (Sarkasme) Anonymkode: 4cf7b...152 18 6
AnonymBruker Skrevet 8. august #10 Skrevet 8. august AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Høres ut som du er ute etter å straffe samboer fordi han ikke spanderer tur på deg når du ikke har spart opp selv. Så manipulerende. Anonymkode: ddda9...788 Samme tenker jeg. Dersom ts virkelig hadde vært bekymret for psyken til eksen hadde hun ikke ventet til samboeren var ute av landet. Hvis man vet om noen som er suicidal tar man kontakt med helsevesenet, man inviterer ikke over for å hilse på kattene. Anonymkode: 812c6...e46 7 2
AnonymBruker Skrevet 8. august #12 Skrevet 8. august Jeg har også en psykisk syk eks. Jeg skaffa ham terapi og satte grenser . Anonymkode: 99da3...bf4 4 2 2
AnonymBruker Skrevet 8. august #13 Skrevet 8. august Det er på kvinneguidene man får et innblikk i hele norges befolkning, i alle lag i samfunnet.. Du bor ikke tilfeldigvis i en campingvogn også? Anonymkode: 2bdad...e1c 3 2
AnonymBruker Skrevet 8. august #14 Skrevet 8. august Trur at du skal la noen inni helsevesenet ta seg av eksen din, hva kan gå galt? Alt egentlig og om du å kjæresten din har det turbolent nå så ordne det opp før du det bekker over Anonymkode: c94ee...36c 2
Jdz Skrevet 8. august #15 Skrevet 8. august Synes egentlig det er helt greit å omgås ekser man har et greit forhold til, men konteksten her får det til å virke litt uryddig, for å si det pent. 9 2
AnonymBruker Skrevet 8. august #16 Skrevet 8. august AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Det er på kvinneguidene man får et innblikk i hele norges befolkning, i alle lag i samfunnet.. Du bor ikke tilfeldigvis i en campingvogn også? Anonymkode: 2bdad...e1c Heldigvis for deres del er det anonymt da ☺️😈 Anonymkode: c94ee...36c
AnonymBruker Skrevet 8. august #18 Skrevet 8. august Hilse på kattene 😅😅 nei, dette er en dårlig plan. Anonymkode: 35c45...7f4 3
AnonymBruker Skrevet 8. august #19 Skrevet 8. august Selvfølgelig er det en dårlig plan. Skjønner din samboer veldig godt og du bør lytte til han. jeg hadde ikke akseptert dette. du kommer med en masse «unnskyldninger» for å ha x på besøk. Dere er ikke sammen lengre og har ingen grunn til å ha mer kontakt iom at dere ikke har barn. Kutt kontakt og hold deg til samboer. Evnt bryt med samboer vist du vil omgås x. Anonymkode: 56ed7...f4c 3
AnonymBruker Skrevet 8. august #20 Skrevet 8. august Jeg har også en eksmann som jeg fremdeles bryr meg om fordi han har vært i livet mitt i 20år og han er faren til mine barn. Jeg har og ny samboer. Jeg og eksmannen er så ferdige med hverandre at jeg i utgangspunktet kunne ha delt seng med ham og med 100% sikkerhet vist at ingenting hadde skjedd imellom oss, men jeg har da såpass respekt for min samboer at jeg ikke møter min eksmann på det grunnlaget du beskriver. Du er skuffa og lei deg for at din nye kjæreste prioriterer ferie fremfor deg, det har jeg full forståelse for, jeg syns det er dårlig gjort av ham. Men å begynne med den hevnaksjonen du planlegger nå er ikke bra for forholdet. Det er helt klart at du ønsker å så tvil og usikkerhet hos din nye mann. Utrolig barnslig og ondskapsfult. Du tar heller en prat med din nye mann og forteller at du føler deg lite prioritert og tilsidesatt. Anonymkode: 85689...b3e 3 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå