AnonymBruker Skrevet 8. august #1 Skrevet 8. august Gift i mange år, men aldri FØLT meg elsket. Jeg sa at jeg elsket han men fikk ingen respons tilbake. Holdt ut pga barn, lån og bolig sammen. Fant ut at jeg fortjente mer, en mann som kunne vise og si at han elsket meg. At jeg følte meg ønsket av han. Når jeg sa at jeg ville skilles, da kom ordene og voldsomme kjærlighetserklæringer og at vi var ment for hverandre. Jeg trodde ikke et ord på hva han sa, det luktet desperasjon lang vei. Vi ble skilt. Nytt forhold. Han kan heller ikke si at han er glad i meg eller elsker meg. Jeg sier det av og til, når jeg føler for det. Han viser litt i handling, men aldri ord. Men nå uteblir også handling fra hans side. Så da lurer jeg på: er han glad i meg eller bare er jeg der for selskapets skyld ? Nå har jeg sagt at jeg ikke vil mer og han gjør akkurat som eksen, vi er ment for hverandre og han elsker meg. Bullshit. Toget er gått og jeg har gått i fella igjen . Hatt håp om noe varig og at noen ELSKER meg, ikke selskapet mitt eller at jeg lager mat og vasker klær for han. For JEG vil bety noe for noen. Tar jeg feil, betydde jeg noe for eksen og den framtidige eksen ? Krever jeg for mye ? Klar over at livet er ikke som en film fra Hollywood, men kom igjen menn,hva er problemet? Vise følelser og at du er glad i dama di. Er det for mye forlangt? Bare en liten klem, kyss i panna når dama du kommer hjem fra jobb eller et godnatt kyss? Skrive på et kort eller gi en blomst. Er jeg ikke verdt det ? Nei, tydeligvis ikke. Mistet helt troen på å det å dele livet med noen. Garantert bedre å leve alene. God fuckings helg Anonymkode: 8ab19...b29 1 13
Sniff76 Skrevet 8. august #2 Skrevet 8. august Har du sagt til dem, relativt tidlig i forholdene, at du trenger at følelser vises i ord og handlinger? Har du tatt det opp innimellom, at du ikke er fornøyd? 2 1 3
AnonymBruker Skrevet 8. august #3 Skrevet 8. august Kjenner meg så jævlig igjen. Tok dette opp jeg også - nå er han eks. Jo, du er verdt det. Du fortjener en som forguder deg. Anonymkode: f6b42...80b 1 3
AnonymBruker Skrevet 8. august #4 Skrevet 8. august Høres sikkert ut som en klisje. Men du må elske deg selv før andre kan gjøre det💗 Anonymkode: e7d2e...c49 1 2
citysaint Skrevet 8. august #5 Skrevet 8. august AnonymBruker skrev (10 minutter siden): Så da lurer jeg på: er han glad i meg eller bare er jeg der for selskapets skyld ? Toget er gått og jeg har gått i fella igjen . Hatt håp om noe varig og at noen ELSKER meg, ikke selskapet mitt eller at jeg lager mat og vasker klær for han. For JEG vil bety noe for noen. Anonymkode: 8ab19...b29 Jeg har klart å luke ut menn som "bare vil ha noen der" og unngått å gå i fella, nettopp ved å IKKE være mora deres og lage mat/vaske klær m.m for dem. Om de ikke har bo-evne, så er ikke det mitt problem eller ansvar. Man merker fort om de da er interessert i deg eller selskap/vaskehjelp. 4 2 1
AnonymBruker Skrevet 8. august #6 Skrevet 8. august AnonymBruker skrev (17 minutter siden): Gift i mange år, men aldri FØLT meg elsket. Nytt forhold. Han kan heller ikke si at han er glad i meg eller elsker meg. Anonymkode: 8ab19...b29 Hvorfor går du inn i forhold hvis du ikke føler deg elsket? Anonymkode: 58e8f...cb7 1 1
AnonymBruker Skrevet 8. august #7 Skrevet 8. august Sniff76 skrev (14 minutter siden): Har du sagt til dem, relativt tidlig i forholdene, at du trenger at følelser vises i ord og handlinger? Har du tatt det opp innimellom, at du ikke er fornøyd? Tatt opp ja, men ikke mast. Sagt at det er viktig FOR meg og om det ikke er viktig for han, så er det FOR meg. Men kun møtt avvisning. Det er jo ikke så viktig. Vi bor jo sammen, vi har jo barn sammen og jeg er jo her bla,bla,bla... Anonymkode: 8ab19...b29
AnonymBruker Skrevet 8. august #8 Skrevet 8. august Høres ut som du trenger mye fysisk og verbal bekreftelse på at partner elsker deg. For mange menn er ikke det naturlig atferd. Da er det lett å bli skuffet. Anonymkode: 6dd11...ca7
AnonymBruker Skrevet 8. august #9 Skrevet 8. august AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Hvorfor går du inn i forhold hvis du ikke føler deg elsket? Anonymkode: 58e8f...cb7 Fordi de opptrer som at de er interessert og når du da går"all in" fordi du selv er forelsket og tror på alt de sier, er du fanget og da kommer den sanne siden fram, gradvis... Anonymkode: 8ab19...b29
AnonymBruker Skrevet 8. august #10 Skrevet 8. august AnonymBruker skrev (20 minutter siden): Høres sikkert ut som en klisje. Men du må elske deg selv før andre kan gjøre det💗 Anonymkode: e7d2e...c49 Bullshit! Andre kan saktens elske et menneske, selv om det ikke elsker seg selv. Mannen min elsker meg, jeg gjør det ei Anonymkode: a3583...bf7 1 4
AnonymBruker Skrevet 8. august #11 Skrevet 8. august AnonymBruker skrev (30 minutter siden): Høres sikkert ut som en klisje. Men du må elske deg selv før andre kan gjøre det💗 Anonymkode: e7d2e...c49 Dette stemmer faktisk ikke Anonymkode: 295c4...a42 4
Eric_B Skrevet 8. august #12 Skrevet 8. august AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Tatt opp ja, men ikke mast. Sagt at det er viktig FOR meg og om det ikke er viktig for han, så er det FOR meg. Men kun møtt avvisning. Det er jo ikke så viktig. Vi bor jo sammen, vi har jo barn sammen og jeg er jo her bla,bla,bla... Anonymkode: 8ab19...b29 Hva er viktigst? Skal du ha ditt behov tilfredsstilt på tross av at han ikke syns det er naturlig? Er du komfortable med å kreve noe han ikke egentlig liker å gjøre? En mann som overøser og bekrefter hele tiden (finnes de?) kan jo si det på autopilot og overhode ikke elske noe mer enn den som ikke liker sånn adferd. Det er problematisk å be om konsekvent bekreftelse. Veldig masete.
Elle Melle Skrevet 8. august #13 Skrevet 8. august Man må jo ha en slags opplevelse at man er viktig for partneren sin, at han er glad i en og at man betyr noe for ham. Om man opplever det gjennom ord eller handling eller begge deler er kanskje ikke så viktig, men når ts ikke opplever det i det hele tatt, hva er poenget med å være sammen da? Det er ikke kravstort å ville være betydningsfull for partneren sin. 3
AnonymBruker Skrevet 8. august #14 Skrevet 8. august AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Dette stemmer faktisk ikke Anonymkode: 295c4...a42 Det som menes med det, er at vi ødelegger for oss selv, underbevisst, når vi ikke elsker oss selv. Vi skaper unødig problemer på grunn av den manglende emosjonelle stabiliten og gjør relasjoner mer slitsomme enn hva de ville vært dersom man elsket seg selv. Anonymkode: 451e6...bc5 2
AnonymBruker Skrevet 8. august #15 Skrevet 8. august Du høres mer ut som en person som alltid tror at gresset er grønnere. Du går ikke i en felle, du er naiv. Anonymkode: 7d5aa...d05 1
AnonymBruker Skrevet 8. august #16 Skrevet 8. august Eric_B skrev (3 minutter siden): Hva er viktigst? Skal du ha ditt behov tilfredsstilt på tross av at han ikke syns det er naturlig? Er du komfortable med å kreve noe han ikke egentlig liker å gjøre? En mann som overøser og bekrefter hele tiden (finnes de?) kan jo si det på autopilot og overhode ikke elske noe mer enn den som ikke liker sånn adferd. Det er problematisk å be om konsekvent bekreftelse. Veldig masete. Naturlig ? Jeg har et behov i forholdet som jeg har tatt opp. Sagt 2 ganger i løpet av forholdet med siste eks som varte i 3 år, så jeg tenker det ikke er masete. Men som jeg blir tvert i mot avvist på. Et kyss når jeg kommer hjem fra jobb f.eks. Han har også behov som jeg prøver å dekke etter beste evne. Som kanskje ikke er like naturlig for meg , men gjør det likevel fordi han har behov for det Han vil f.eks at jeg masserer føttene hans etter jobb. Det er ikke akkurat så himla kjekt med stinkende føtter etter en hel dag i vernesko, men gjør det likevel. For å "glede" han. Eller lage favorittmaten hans som jeg egentlig hater. For å "glede" han. Happy mann, happy life men også happy wife happy life. Jeg synes det må gå begge veier. Hvis den ene gir alt og den andre gir ingenting, da vil den som gir alt føle det urettferdig og de gode følelsene vil gå over. Game over. Anonymkode: 8ab19...b29 2 2
AnonymBruker Skrevet 8. august #17 Skrevet 8. august AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Du høres mer ut som en person som alltid tror at gresset er grønnere. Du går ikke i en felle, du er naiv. Anonymkode: 7d5aa...d05 Ja det er jeg. Dum også som har troa på noe som faktisk ikke fins. Ikke rart folk blir kyniske Anonymkode: 8ab19...b29
Strigiformes Skrevet 8. august #18 Skrevet 8. august AnonymBruker skrev (57 minutter siden): Gift i mange år, men aldri FØLT meg elsket. Jeg sa at jeg elsket han men fikk ingen respons tilbake. Holdt ut pga barn, lån og bolig sammen. Fant ut at jeg fortjente mer, en mann som kunne vise og si at han elsket meg. At jeg følte meg ønsket av han. Når jeg sa at jeg ville skilles, da kom ordene og voldsomme kjærlighetserklæringer og at vi var ment for hverandre. Jeg trodde ikke et ord på hva han sa, det luktet desperasjon lang vei. Vi ble skilt. Nytt forhold. Han kan heller ikke si at han er glad i meg eller elsker meg. Jeg sier det av og til, når jeg føler for det. Han viser litt i handling, men aldri ord. Men nå uteblir også handling fra hans side. Så da lurer jeg på: er han glad i meg eller bare er jeg der for selskapets skyld ? Nå har jeg sagt at jeg ikke vil mer og han gjør akkurat som eksen, vi er ment for hverandre og han elsker meg. Bullshit. Toget er gått og jeg har gått i fella igjen . Hatt håp om noe varig og at noen ELSKER meg, ikke selskapet mitt eller at jeg lager mat og vasker klær for han. For JEG vil bety noe for noen. Tar jeg feil, betydde jeg noe for eksen og den framtidige eksen ? Krever jeg for mye ? Klar over at livet er ikke som en film fra Hollywood, men kom igjen menn,hva er problemet? Vise følelser og at du er glad i dama di. Er det for mye forlangt? Bare en liten klem, kyss i panna når dama du kommer hjem fra jobb eller et godnatt kyss? Skrive på et kort eller gi en blomst. Er jeg ikke verdt det ? Nei, tydeligvis ikke. Mistet helt troen på å det å dele livet med noen. Garantert bedre å leve alene. God fuckings helg Anonymkode: 8ab19...b29 Det er stor forskjell på hekt og kjærlighet. Noen mennesker tar andre for gitt og som en selvfølge... 1
Stor pike Skrevet 8. august #19 Skrevet 8. august Det er klart at du fortjener det og at det vises, sies. Naturlig for mannen eller ei, det er ikke veldig krevende å gi et kyss når man kommer fra jobb. Virkelig ikke. 1 1
AnonymBruker Skrevet 8. august #20 Skrevet 8. august Forstår jeg rett at du fikk barn og giftet deg med en som aldri hadde sagt han elsker deg? Anonymkode: 5edd6...b87 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå