Fant80 Skrevet tirsdag kl 17:03 #41 Skrevet tirsdag kl 17:03 (endret) PrivatiserAlt skrev (På 9.8.2025 den 12.38): Likandes person? 1. Han er tidligere vokalist i et band, og det er omtrent ensbetydende med at han er en forfengelig og selvopptatt dritt. Har du møtt mange sympatiske vokalister? Spilt i band? Rasshøl. Da er det bedre å stemme på bassisten (Sneve Martiniussen) 2. Han ble sjef etter å ha orkestrert en varslersak. Det er det feigeste av det feige man kan gjøre. Det kunne ikke vært mer kledelig for et parti hvor alle hater alle, mens det ikke er lov å si det, fordi alt skal feies sørlandsk under teppet, slik kristenkultur er. Det er utfordrende i 2025 å si at man støtter folkestyre. Spesielt når en har selverklærte idioter som stemmer på personlighet og lar seg forføre av disse PR-folka, som i bunn og grunn er det disse politikerene er - makt for maktas skyld, null ambisjoner ellers. Kunne ikke vært mer enig. Bare hør Mørch og makta podden,der han sitter å sipper over Jens,og at han er så pen,men "hva med meg" så nærmest tvinger han Mørch til å fortelle han at "jojo,du er jo ganske kjekk" Fyren er forferdelig forelsket i seg selv. Å det han står for er en vits! Endret tirsdag kl 17:04 av Fant80 2
linsejesus Skrevet tirsdag kl 17:46 #42 Skrevet tirsdag kl 17:46 Maia70 skrev (1 time siden): Tok og googlet han og må si meg enig dessverre. Han har et altfor glatt "nice guy" blendende smil til å virke det aller minste tillitsvekkende. På dette bildet ser han ut som katta som har spist kanarifuglen "Har du funnet ut hva du skal stemme da?" "Ja, nå har jeg googlet bilder av partilederne og funnet ut hvem som er best." 1
HemmeligSpion Skrevet tirsdag kl 17:54 #43 Skrevet tirsdag kl 17:54 Hensatt skrev (På 8.8.2025 den 14.06): Etter å ha sett Dag-Inge Ulstein på TV i går vurderer jeg seriøst å stemme Krf i går. Han virker som en likandes person og er langt mindre polariserende og konfliktskapende enn f.eks Støre og Listhaug. Har aldri tidligere vurdert Krf, men har nå lest litt i partiprogrammet og er mer og mer overbevist. Jeg er ikke kristen, men savner et politisk miljø med bedre bakkekontakt og at det ikke bare utbasuneres populisme for å sanke stemmer. Så en Høyre-regjering med gode og samlende Erna og med Krf som passer litt på ser jeg for meg som en god løsning. Du trenger ikke være kristen for å stemme på Krf, og Krf er ikke egentlig noe særlig til kristenparti lenger. Jeg er hva jeg tror de fleste kaller "frilynt kristen" (tror ikke på Gud som en humanoid entitet osv, off-topic), men min stemme går til FrP i år, selv om de er slappe på innvandringsbiten. Når Norgesdemokratene får av seg voksesmertene som småpartier har blir det dem.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå