AnonymBruker Skrevet 8. august #1 Skrevet 8. august Jeg trenger aldri stor weekendbag, men håndveske blir for liten. Ender stort sett med å bruke handlenett i tøy, og det er ikke særlig fint. Noen tips? Jeg liker å reise lett, liker bedre å bruke veske enn sekk, og er i 30-årene. Oftest ifm jobb (utendørs jobb med egne jobbklær, så er kun toalettsaker, undertøy og sminke jeg har i veska), eller besøk hos kjæresten natten over (der har jeg jo flere ting liggende). Ønsker meg en fast veske til denne bruken 😅 Anonymkode: c5d71...65a
AnonymBruker Skrevet 8. august #2 Skrevet 8. august LV Neverful er perfekt til dette Anonymkode: 05f44...94e
AnonymBruker Skrevet 8. august #3 Skrevet 8. august Jeg er veldig glad i Cala & Jade misu bag til dette formålet (største størrelsen) 😊 Anonymkode: d9da3...b0e
AnonymBruker Skrevet 8. august #4 Skrevet 8. august DAY bag er favoritten til meg og min datter 😍 Anonymkode: 69a42...4b1 2
AnonymBruker Skrevet 8. august #5 Skrevet 8. august The tote bag fra Marc Jacobs i str L, eller kanskje til og med M. Anonymkode: 6f821...c19 1
AnonymBruker Skrevet 9. august #6 Skrevet 9. august Jeg bruker også gjerne LV neverfull. Eller Longchamp Le Pilage. Disse tåler mye. Alternativt LV Kepall weekend bag om jeg også trenger et treningsantrekk, eller klesskift+sko, plass til jakke, og så videre. Anonymkode: 765df...eea 1
AnonymBruker Skrevet 9. august #7 Skrevet 9. august Hvilken prisklasse ts? Jeg ville aldri kjøpt noe dyrere enn maks 4-500kr for noe slikt, men jeg ser utifra svarene her at vi er veldig forskjellige 😂 Anonymkode: 49337...c97 2
AnonymBruker Skrevet 9. august #8 Skrevet 9. august AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Hvilken prisklasse ts? Jeg ville aldri kjøpt noe dyrere enn maks 4-500kr for noe slikt, men jeg ser utifra svarene her at vi er veldig forskjellige 😂 Anonymkode: 49337...c97 Enig - lett å bare svare ut i fra egne preferanser når TS ikke angir. Men kan jo argumentere for hvorfor mine forslag er verdt det; - jeg kjøper veskene mine for å ha "livet ut". Neverfull og Kepall er ca 15 år gamle nå. Begge har vært oppe på hattehyllen på fly mange hundre ganger. Ut og inn av biler, ned på gulvet, alt for tungt pakket, fanget i regnet, 40+ grader, 20- grader... Og de er like fine. Longchamp har jeg også holdt meg til i nesten 20 år. Disse koster bare 1-2000, og er god kvalitet. Men likevel - jeg er på min fjerde, da de blir slitt på en helt annen måte en Neverfull, som nok kostet 10 ganger så mye. Anonymkode: 765df...eea 1
AnonymBruker Skrevet 9. august #9 Skrevet 9. august AnonymBruker skrev (19 timer siden): Jeg trenger aldri stor weekendbag, men håndveske blir for liten. Ender stort sett med å bruke handlenett i tøy, og det er ikke særlig fint. Noen tips? Jeg liker å reise lett, liker bedre å bruke veske enn sekk, og er i 30-årene. Oftest ifm jobb (utendørs jobb med egne jobbklær, så er kun toalettsaker, undertøy og sminke jeg har i veska), eller besøk hos kjæresten natten over (der har jeg jo flere ting liggende). Ønsker meg en fast veske til denne bruken 😅 Anonymkode: c5d71...65a Jeg skjønner ikke spørsmålet, Du må jo bare dra til en veskeforretning og kjøpe en veske i passende størrelse? Anonymkode: f4594...a33
AnonymBruker Skrevet 9. august #10 Skrevet 9. august AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Jeg skjønner ikke spørsmålet, Du må jo bare dra til en veskeforretning og kjøpe en veske i passende størrelse? Anonymkode: f4594...a33 Det er jo veldig smart å forhøre seg om hva andre trives med først. Kvalitet, hvordan de er å bære, hvor praktiske de er, hvilken lukking de har, antall lommer man behøver, med mer. Jeg går aldri rett i butikk lenger. Ofte møter du bare på en deltidsansatt tenåring som ikke kan svare på noe. Og utvalget i enkelt butikk er en promille av hva du finner på nett. Anonymkode: 765df...eea 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå