AnonymBruker Skrevet 8. august #1 Skrevet 8. august Hvilke strender er de fineste og mest idylliske å besøke?Vet jo at Solastranden,Orrestranden og Boresanden er populære.Men hvem er finest? Anonymkode: f21ae...16f
AnonymBruker Skrevet 8. august #2 Skrevet 8. august Hellestø er min favoritt. Anonymkode: 7b18f...eb3
AnonymBruker Skrevet 8. august #3 Skrevet 8. august AnonymBruker skrev (57 minutter siden): Hellestø er min favoritt. Anonymkode: 7b18f...eb3 Takk for svar!☺️Kan jeg spørre hvorfor?☺️ Anonymkode: f21ae...16f
AnonymBruker Skrevet 8. august #7 Skrevet 8. august AnonymBruker skrev (4 timer siden): Takk for svar!☺️Kan jeg spørre hvorfor?☺️ Anonymkode: f21ae...16f Jeg liker at det er så åpent hav, gode forhold for surfing og tur ❤️ Bore og Orre er jo flotte strender det og, men Hellestø har liksom fanget meg litt Anonymkode: 7b18f...eb3
AnonymBruker Skrevet 8. august #8 Skrevet 8. august Spørs hva du skal der. Bade? Gå tur? Se på solnedgangen? Grille? Anonymkode: ef0e5...8f2
AnonymBruker Skrevet 8. august #11 Skrevet 8. august Ogna skiller seg nok mest ut av disse. De andre er nokså «like». Anonymkode: bc0f1...104
AnonymBruker Skrevet 8. august #12 Skrevet 8. august Vigdil er en fin, liten strand. Anonymkode: 822d0...f1d
AnonymBruker Skrevet 8. august #13 Skrevet 8. august Åkrasanden er nord for Jæren, men ligger fremdeles i Rogaland. Utrolig vakker strand. Anonymkode: 1ad7e...27d
Daisy-love Skrevet 9. august #14 Skrevet 9. august AnonymBruker skrev (11 timer siden): Åkrasanden er nord for Jæren, men ligger fremdeles i Rogaland. Utrolig vakker strand. Anonymkode: 1ad7e...27d Den ligger på Karmøy, så ganske langt unna Jæren. Helt nydelig strand, og det er flere nydelige på strender på Karmøy, men litt langt til Jæren da 😊 Sidespor, men Sandvesanden på Karmøy bør også oppleves, om du eller andre ikke har vært der 🥰
NoaideBiehtar Skrevet 10. august #15 Skrevet 10. august Kommer helt an på hva du skal på stranda? Bore og Orre er fint for surfing men har sterke strømmer så ville ikke badet med unger der. Jeg synes Vigdel er kjempefin, men vanskelig å parkere hvis det er mye folk. Vi drar også ofte på Regestranda (rett ved siden av Solastranda), Ølberg er også fin... Nei altså, helt ærlig, alle er fine strender. 😅 Hva vi velger kommer an på målet med turen og logistikken. For bare bading tar vi gjerne Solastranda, Rege, Vigdel eller Ølberg, det er nærmest oss. Ølberg hvis vi ønsker å kjøpe is. Vigdel hvis parkeringssituasjonen er god. Brusand er også nydelig, men har aldri badet der, bare gått tur. Jeg syns ikke strendene på Karmøy er noe finere.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå