Gjest Binna Skrevet 24. mars 2006 #1 Skrevet 24. mars 2006 Se http://www.gjerrigknark.com/ext.php?id=6893 Bli medlem og få gratis interiørbok. Jeg ser ingenting om å f.eks avbestille måneds etellerannet. Noen som har bestilt denne boka? Ikke noe lureri?
Susan Sto Helit Skrevet 24. mars 2006 #3 Skrevet 24. mars 2006 Du melder deg jo inn i nor som er knyttet til notar... Jeg ville vært veldig skeptisk....
Gjest Binna Skrevet 24. mars 2006 #4 Skrevet 24. mars 2006 Ja, skeptisk er nettopp det jeg er.. Jeg tåler å få reklame i bytte med boka, men er det noen som er sleipe så er det eiendomsmeglere.
nallemaja Skrevet 25. mars 2006 #5 Skrevet 25. mars 2006 Jeg meldte meg inn i nortarclub rett etter jeg så reklamen for første gang. Har ikke opplevd noen ulemper. Fikk ei gratis bok, så fikk jeg en mail fra telenor hvor kundebehandleren fortalte at siden jeg var medlem i notarclub hadde jeg rett på div. medlemsrabatter hos dem, og at hvis jeg var interesesert kunne jeg bare ringe. Etter 2 måneder fikk jeg et kort brev fra klubben med medlemskort og en nøkkelring. så etter ca 3-4(?) måneders medlemsskap sitter jeg igjen med en gratis bok og nøkkelring, tilbud om rabatt hos telenor og ellers ingen reklame, ingen telefoner og ingen negative opplevelser
Spirito Skrevet 25. mars 2006 #6 Skrevet 25. mars 2006 Er man på noen måte forpliktet til å bruke Notar ved salg av bolig når man er medlem?
Gjest Bjørnsdatter Skrevet 25. mars 2006 #7 Skrevet 25. mars 2006 Det står i hvert fall at det er helt uforpliktende og kostnadsfritt, men som nevnt før i tråden: There's no such thing as a free lunch.
nallemaja Skrevet 25. mars 2006 #8 Skrevet 25. mars 2006 Man er ikke forpliktet til å bruke notar ved kjøp/salg av bolig. Men det er jo bare å klikke seg inn på notar.no og se hva som står der. Står det ingen klausuler der, så er det ingen klausuler. Kan det rett og slett hende at de vil ha oss medlemmer til å reklamere for notar ved å fortelle at vi har fått gratis interiørbok, nøkkelring osv?
Gjest Binna Skrevet 25. mars 2006 #9 Skrevet 25. mars 2006 Er man på noen måte forpliktet til å bruke Notar ved salg av bolig når man er medlem? ← det står at man kan melde seg ut når som helst... Det må være kun for reklamens skyld da? Jeg har vært borti "uforpliktende"medlemsskap før, så det er ikke rart jeg er skeptisk, da jeg ikke finner noen bakdeler..
Gjest Gjest Skrevet 25. mars 2006 #10 Skrevet 25. mars 2006 Jeg har også meldt meg inn. Fikk bok, nøkkelring og medlemskort. Boka var fin, på nøkkelringen står det at dersom du finner denne, legg den i nærmeste postkasse, og så står adressen til Notar på, og et nummer slik at notar vet at nøkkelen tilhører meg, og kan sende den til meg. Ganske smart. Medlemskortet aner jeg ikke hva jeg skal med, men det står at med det kortet får jeg VIP- behandling der jeg benytter det. Ja, og så fikk jeg en mail fra Notar der de lurte på om det var noen spesiell bolig jeg var ute etter, og jeg skrev opp alle de 31 punktene jeg ønsker meg hvis jeg skal kjøpe hus, og skrev at de kunne kontakte meg dersom de fant et slikt hus til meg. Siden har jeg ikke hørt noe, gitt! Så så langt ser det ut som om jeg har fått en gratis lunsj, ja!
millemei Skrevet 25. mars 2006 #11 Skrevet 25. mars 2006 Jeg har også meldt meg inn. Som de andre her fikk jeg bok og nøkkelring og en mail. Og ellers har jeg ikke hørt et kvekk Så dette er ikke noe skummelt med andre ord
Gjest Binna Skrevet 25. mars 2006 #12 Skrevet 25. mars 2006 Ok, så bra Da melder jeg meg inn jeg og..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå