AnonymBruker Skrevet 8. august #1 Skrevet 8. august Jeg tjener i dag 730.000 i året. Jeg er kjempe glad i jobben min og stortrives, men jeg føler meg for dum for stillingen. Jeg vet ikke hvordan jeg skal forklare det. Jeg setter skyhøye krav til meg selv, tar på meg egentlig altfor mye og hvis jeg gjør feil får jeg vondt i magen (ikke noen feil som har noe livsviktig å si, kun småfeil). Jeg har en bagasje fra tidligere arbeidsplass hvor sjefen snakket dritt om meg til de andre hvis jeg gjorde noe feil og hvis jeg sa nei til arbeid så ble jeg også negativt snakket om. Dette har nok formet meg slik jeg er nå og jeg merker det på psyken. Jeg vet inderlig godt at min nåværende sjef ikke gjør dette, men jeg er så redd for å gjøre feil at jeg vet ikke lenger om jeg vil ha en stilling med ansvaret jeg har. Men jeg har jo samtidig lagt livsstilen opp til inntekten og slik det er nå med priser etc. kan jeg ikke gå ned i lønn. Finnes det jobber som betaler såpass hvor man ikke har personalansvar etc.? Anonymkode: 6560c...848
AnonymBruker Skrevet 8. august #2 Skrevet 8. august Hva slags utdanning og erfaring har du, da? Anonymkode: beb0e...dea
AnonymBruker Skrevet 8. august #3 Skrevet 8. august Ja, jeg tjener det og jeg jobber "på gulvet", men har 15 års erfaring fra yrket. Du skriver lite om hvilket yrke du er innenfor, men mange yrker betaler dette. Anonymkode: 3013b...691
AnonymBruker Skrevet 8. august #4 Skrevet 8. august Jeg er lærer på ungdomsskolen og tjener 696.000kr. Ikke helt 730 000kr, men ganske nært. Stortrives! Anonymkode: 4d08e...087
AnonymBruker Skrevet 8. august #5 Skrevet 8. august Du må jo nesten si hva slags utdannelse du har hvis det skal være mulig å svare… Jeg jobber med søppelhåndtering, har over 900.000 i året og minimalt med personalansvar. Hvem som helst kan ikke få denne typen jobb. Anonymkode: d437b...c95 1
AnonymBruker Skrevet 8. august #6 Skrevet 8. august AnonymBruker skrev (3 timer siden): Finnes det jobber som betaler såpass hvor man ikke har personalansvar etc.? Selvsagt, særdeles mange. Jobber i kommuneadministrasjon, maaange her tjener over 700,000. Å få en slik jobb fordrer jo at du har visse kvalifikasjoner, men det sier seg jo selv. Anonymkode: 4f2fe...799
AnonymBruker Skrevet 8. august #7 Skrevet 8. august Vet du om jeg var deg så ville jeg heller jobbet med meg selv. Du sier du elsker jobben din, det er faktisk verdt å jobbe for. Kanskje du kan være ærlig overfor din nåværende sjef og si litt hvordan du har det og hva som er bakgrunnen. Du kan og oppsøke hjelp. Det finnes metoder for å jobbe med ting. Det vil komme "feil" i enhver jobb du har... Anonymkode: 60f6b...1cb 1
AnonymBruker Skrevet 8. august #8 Skrevet 8. august AnonymBruker skrev (8 timer siden): Jeg tjener i dag 730.000 i året. Jeg er kjempe glad i jobben min og stortrives, men jeg føler meg for dum for stillingen. Jeg vet ikke hvordan jeg skal forklare det. Jeg setter skyhøye krav til meg selv, tar på meg egentlig altfor mye og hvis jeg gjør feil får jeg vondt i magen (ikke noen feil som har noe livsviktig å si, kun småfeil). Jeg har en bagasje fra tidligere arbeidsplass hvor sjefen snakket dritt om meg til de andre hvis jeg gjorde noe feil og hvis jeg sa nei til arbeid så ble jeg også negativt snakket om. Dette har nok formet meg slik jeg er nå og jeg merker det på psyken. Jeg vet inderlig godt at min nåværende sjef ikke gjør dette, men jeg er så redd for å gjøre feil at jeg vet ikke lenger om jeg vil ha en stilling med ansvaret jeg har. Men jeg har jo samtidig lagt livsstilen opp til inntekten og slik det er nå med priser etc. kan jeg ikke gå ned i lønn. Finnes det jobber som betaler såpass hvor man ikke har personalansvar etc.? Anonymkode: 6560c...848 Lærer på en ungdomsskole, 817.000 i årslønn uten kontaktlæreransvar. Anonymkode: e4b56...21f
AnonymBruker Skrevet 8. august #9 Skrevet 8. august Mannen jobber som teknisk isolatør. Ingen utdanning. Kan ikke norsk. Tjenner 700.000 i året. Anonymkode: e4b56...21f
AnonymBruker Skrevet 8. august #10 Skrevet 8. august Har litt over 700 som grunnlønn som vernepleier. Så blir det en del til på kveldstillegg (og helg om man jobber det). Anonymkode: b97cb...317
AnonymBruker Skrevet 8. august #11 Skrevet 8. august Jeg føler meg mange ganger som deg. Det jeg prøver å gjøre er å ta forskjellige kurs for å mestre jobben min enda bedre. I tillegg skal jeg i høsten starte en master som er revelaste for min stilling og gjør meg en ettertraktet ansatt. Slik at all kunnskapen jeg sitter i kompenserer for en eller annen feil. Anonymkode: 0c011...aaa
AnonymBruker Skrevet 8. august #12 Skrevet 8. august Kommer jo helt n på hva du er utdannet innen og erfaringen din, så håper du kan gi litt mer info, så vi kan bistå mer. Tjener 950.000 selv, innen HR og har master + 16-åring erfaring. Anonymkode: c3290...696
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå