AnonymBruker Skrevet 8. august #1 Skrevet 8. august Har ikke direkte med bil og trafikk å gjøre, men tenker at dette er underforumet der jeg trolig kan finne noen som har svar på dette: Jeg har et sortlakkert stålskap i god stand, men det har stått delvis ute og er nå matt i lakken og oksidert melkehvitt/grått mange steder. Ingen rust. Vil gjerne ha tilbake mest mulig av den opprinnelige fargen, uten at det nødvendigvis behøver å bli skinnende perfekt. Samtidig skal "prosjektet" koste minst mulig, og det er egentlig ikke aktuelt å kjøpe veldig kostbare remedier laget for folk som elsker å gjøre bilen sin strøken. Noen som har gode råd til en "hundrekronersløsning"? Jeg er tipset om at wd-40 på en klut hjelper i alle fall midlertidig, men kunne tenkt meg en mer varig løsning. Hvilke(t) remedie(r) kjøper jeg på Biltema, Jula, Europris eller Clas Ohlson? Igjen: resultatet behøver ikke å bli fantastisk, bare bedre... 🙂 Anonymkode: efbc3...508
AnonymBruker Skrevet 8. august #2 Skrevet 8. august Poleringsmiddel og klut kan hjelpe om det er nok lakk, noe jeg tviler på med et skap. Det enkleste for et varig resultat er svart spraylakk + klarlakk. Sjekk YouTube for gode lakkeringsråd, for det kan fort bli veldig stygt også. Anonymkode: 69475...e41
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå