AnonymBruker Skrevet 8. august #1 Skrevet 8. august Sammen i 5 år Mye kyssing og sex i begynnelsen av forholdet naturligvis. Dette dabbet av etterhvert og nå er det bom stopp. Prøver jeg å gi en klem eller kyss, skyver han meg bort og spør hva er vitsen med dette ? Du kan godt la være. Så da bare går jeg vekk fra han og kjenner meg så såret. Gråter inni meg. Prøver jeg på kyss i senga blir han også irritert. Initiere til sex kan jeg bare glemme. Har vi sex sier han etterpå at dette er jo ikke noe særlig, bare få tømt seg. Jeg er den lekne i senga og gjør det meste, men det er visst ikke godt nok likevel. MEN når vi er på fest, da er det ikke måte på hvor mye han skal klemme og kysse på andre damer. Han kysser de på kinnet. På munnen hadde jeg klikket. Men synes klemming og kyss på kinnet også er på grensen. Tipper han klår litt på dem også. Ser på meg og sier at du trenger ikke å få. Du får jo nok hjemme. Men saken er at jeg får jo ikke noe hjemme, verken klem eller kyss. Er han lei og jeg ikke god nok lenger for han ? Vurderer sterkt å bare stikke. Det går på helsa løs. Vi bor sammen, ingen barn Vet jeg får svar som bare gå, dump osv. Men jeg vil bare forstå oppførselen hans. Om jeg spør hvorfor e.l. sier han bare at vi kan ikke oppføre oss som forelskede tenåringer, tar seg ikke ut. Hvorfor vil han ikke vise at han er glad i meg, både hjemme og ute blant folk ? Er det noen som kjenner seg igjen med den oppførselen og gjør det selv mot sin partner ? Anonymkode: 3a60b...295 6
AnonymBruker Skrevet 8. august #2 Skrevet 8. august Høres ut som følelsene hans for deg rett og slett er borte vekk. Anonymkode: ff409...cba 11 1 13
AnonymBruker Skrevet 8. august #4 Skrevet 8. august Hvorfor vil du forstå oppførselen til en slem drittsekk? Mener det ikke frekt på noen måte, men sliter oppriktig med å forstå hvorfor du vil bruke en eneste kalori på å forstå det mennesket der. Kom deg vekk, du kan få og fortjener så mye bedre! Anonymkode: f2eb6...1cc 11 6
AnonymBruker Skrevet 8. august #5 Skrevet 8. august Det høres ut som at kjærligheten ikke er der, og at forholdet er over. Anonymkode: 21416...74a 9 2
AnonymBruker Skrevet 8. august #6 Skrevet 8. august Men kjære deg, sånn skal du ikke ha det. Han er jo direkte slem mot deg. Å si etter sex at dette var ikke noe særlig, uff kjenner jeg får vondt inni meg. For meg høres det ut som om ikke bare har han sluttet å elske deg, men han har jo lagt deg for hat. Ville du godtatt om noen oppførte seg sånn mot noen du er glad i? Det tror jeg ikke. Da må du huske at du er glad i deg selv. Jeg tror det er lurt av deg og komme deg vekk fra ham også finner du etterhvert noen som elsker deg sånn som du, og alle andre, fortjener å bli elsket. Anonymkode: 9efd6...ce8 4 5 3
Hengebuksvinet Skrevet 8. august #7 Skrevet 8. august AnonymBruker skrev (32 minutter siden): Sammen i 5 år Mye kyssing og sex i begynnelsen av forholdet naturligvis. Dette dabbet av etterhvert og nå er det bom stopp. Prøver jeg å gi en klem eller kyss, skyver han meg bort og spør hva er vitsen med dette ? Du kan godt la være. Så da bare går jeg vekk fra han og kjenner meg så såret. Gråter inni meg. Prøver jeg på kyss i senga blir han også irritert. Initiere til sex kan jeg bare glemme. Har vi sex sier han etterpå at dette er jo ikke noe særlig, bare få tømt seg. Jeg er den lekne i senga og gjør det meste, men det er visst ikke godt nok likevel. MEN når vi er på fest, da er det ikke måte på hvor mye han skal klemme og kysse på andre damer. Han kysser de på kinnet. På munnen hadde jeg klikket. Men synes klemming og kyss på kinnet også er på grensen. Tipper han klår litt på dem også. Ser på meg og sier at du trenger ikke å få. Du får jo nok hjemme. Men saken er at jeg får jo ikke noe hjemme, verken klem eller kyss. Er han lei og jeg ikke god nok lenger for han ? Vurderer sterkt å bare stikke. Det går på helsa løs. Vi bor sammen, ingen barn Vet jeg får svar som bare gå, dump osv. Men jeg vil bare forstå oppførselen hans. Om jeg spør hvorfor e.l. sier han bare at vi kan ikke oppføre oss som forelskede tenåringer, tar seg ikke ut. Hvorfor vil han ikke vise at han er glad i meg, både hjemme og ute blant folk ? Er det noen som kjenner seg igjen med den oppførselen og gjør det selv mot sin partner ? Anonymkode: 3a60b...295 Hvorfor i alle verden lurer du på hva ha vil. Spør heller deg selv om dette er det du ønsker i forholdet. Hadde aldri akseptert å få nedlatende kommentarer i senga på jevn basis. Hva i all verden får du ut av det? Er han liksom så fantastisk? I kombinasjon med at han ute ser deg i øynene og sier du får nok hjemme, tenker jeg at denne mannen er ute etter å sjekke grensene dine. Og bygger opp seg selv ved å tråkke ned deg. 6 3
firetoen Skrevet 8. august #8 Skrevet 8. august Hvorfor i alle dager er du sammen med denne mannen? 2 5
AnonymBruker Skrevet 8. august #10 Skrevet 8. august Han er jo helt tydelig ikke glad i deg lenger. Derfor behandler han deg så dårlig. Anonymkode: c93a2...1c5 2 2
AnonymBruker Skrevet 8. august #11 Skrevet 8. august Han er slem. Og ikke forelsket lenger, men da får han gjøre det slutt istedetfor å psykisk mishandle den han er sammen med. Du må gjøre det slutt, ellers ødelegger han livet ditt. Eller, han kan være narsissist og viser nå at «du betyr ingenting for han» og får deg til å tvile på deg selv og trykker deg ned slik at han føler seg bedre. Anonymkode: d6c4f...227 4 6
Hyoscyamus Skrevet 8. august #12 Skrevet 8. august AnonymBruker skrev (58 minutter siden): Er han lei og jeg ikke god nok lenger for han ? Han høres forstyrret ut. Dette er ikke normalt. Vurderer sterkt å bare stikke. Det går på helsa løs. JA! Gjør det! Dette forholdet er ikke noe å samle på. Men jeg vil bare forstå oppførselen hans. (..) Hvorfor vil han ikke vise at han er glad i meg, både hjemme og ute blant folk ? Oppførselen hans er uforståelig og unormal. Ingen vits å bruke krefter på forståelse her. Gjør kort prosess og forlat ham. Er det noen som kjenner seg igjen med den oppførselen og gjør det selv mot sin partner ? Nei. Dette er som sagt høyst unormalt. 3 1 6
AnonymBruker Skrevet 8. august #13 Skrevet 8. august Hyoscyamus skrev (2 minutter siden): Så enig, spesielt med det at du kan faktisk ikke forstå den oppførselen fordi den er ikke normal. Anonymkode: 9efd6...ce8 4
AnonymBruker Skrevet 8. august #14 Skrevet 8. august Dette er ikke normal oppførsel, han er jo direkte slem! Jeg hadde sagt takk og farvel hadde jeg vært deg. Anonymkode: 38569...c5d 2 1
AnonymBruker Skrevet 8. august #15 Skrevet 8. august Normalt er det ikke, det forstår jeg Dumpe grunn er det også og han blir dumpet, skal bare finne ny plass å bo først. Stikker fort noen har en sofa ledig å sove på. Hvorfor noen er så sadistiske og onde for jeg nok ikke svar på verken på KG eller andre steder. Konklusjonen er at han er ikke glad i meg lenger og oppfører seg som en drittsekk for å få meg til å gå. Så da mister han noe som er bra og håper han blir singel og alene resten av livet og at alle kvinner som kommet hans vei lukter lunta og holder seg borte. For jeg unner ingen ingen en slik dritt av en fyr. Vil ikke folk ha det godt ? Godt med seg selv ? Det vil jeg og derfor går jeg så fort jeg kan Takk for alle innspill Ts Anonymkode: 3a60b...295 6 3
AnonymBruker Skrevet 8. august #16 Skrevet 8. august Han har mistet følelser for deg, og de er erstattet med forakt. Jo mer du finner deg i, desto mer forakter han deg, for det er patetisk at du finner deg i det. Du kan ikke vinne. Han morer seg ved å se hvor langt han kan trekke det. Er grunnen til han ikke bare går. Anonymkode: d1584...10b 2 2
Carrot Skrevet 8. august #17 Skrevet 8. august Hva er det du lurer på sånn egentlig TS? Han viser deg jo ganske tydelig at han driter i deg? 1 1
AnonymBruker Skrevet 8. august #18 Skrevet 8. august Noen mennesker syns det er enklere å bli slått opp med enn å ta ansvaret og gjøre det selv når de er i et forhold de vil ut av. Denne typen mennesker vil da gjøre alt de kan for at DU skal slå opp med DEM. Høres ut som et prakteksempel på dette. På tide å konfrontere han med drittoppførselen og dumpe etterpå. Anonymkode: 42665...efc 4
AnonymBruker Skrevet 8. august #19 Skrevet 8. august AnonymBruker skrev (11 minutter siden): Noen mennesker syns det er enklere å bli slått opp med enn å ta ansvaret og gjøre det selv når de er i et forhold de vil ut av. Denne typen mennesker vil da gjøre alt de kan for at DU skal slå opp med DEM. Høres ut som et prakteksempel på dette. På tide å konfrontere han med drittoppførselen og dumpe etterpå. Anonymkode: 42665...efc Å ja, 100%. Akkurat som eksen min. Anonymkode: 91266...3f4 1
GHILBIL Skrevet 8. august #20 Skrevet 8. august (endret) Det kan hende han er lei. Eller sliten. Eller misfornøyd. Eller rett og slett ikke lenger forelsket men for feig eller for ukomfortabel til å si det rett ut. Mange blir i forhold fordi det er trygt, praktisk, eller “greit nok” men de har for lengst koblet ut følelsene og nærværet. Håper du finner ut av det, det er vanskelig å dra fra en person etter 5 år sammen. Men om du tenker framtid, så er det nok han som bedrar deg etter en stund, eventuellt så blir det og sette deg ned og snakke med han om du fortsatt vil prøvde. Etter som han kysser andre og du tipper han klår samme som han kysser på kinnet på fest vil jeg si kanskje ikke anbefaler det. Endret 8. august av GHILBIL 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå