AnonymBruker Skrevet 8. august #1 Skrevet 8. august Hva tenke på av alt? Hva se? Hva spise? Anonymkode: ba0be...247
AnonymBruker Skrevet 9. august #2 Skrevet 9. august Istanbul 😍 En fantastisk by på alle måter. Det er lett å bruke trikk for å ta seg frem, men jeg anbefaler å bruke bena mest mulig. Det er så enormt mye fint å se nesten uansett hvor du snur blikket. De innfødte er veldig hjelpsomme og hyggelige, og de fleste kan engelsk. Tyrkisk mat er generelt god, og det er ikke noe problem å finne rimelige spisesteder. Hotellpersonal er jevnt over veldig hyggelige og hjelpsomme, og kan gi deg mange gode råd og tips. Jeg bruker hotellets flyplass-transport til og fra flyplass, utover det tar jeg ikke taxi alene. Anonymkode: 2f72a...348 1 1
Fremmed fugl Skrevet 9. august #3 Skrevet 9. august https://www.miklarestaurant.com/ Anbefales. Ta med vinpakke med kun Tyrkisk vin. 1
Durinur Skrevet 9. august #4 Skrevet 9. august Basilikasisternen er et absolutt must når du skal til Istanbul! Ellers må du jo få med deg de utrolige moskeene, basaren og bare det å vandre gatelangs. Istanbul er en utrolig spennende by med mye å se på. 1
AnonymBruker Skrevet 9. august #5 Skrevet 9. august Noen som har erfaringer med å date og tilgang på tyrkerkjepp i Istanbul? Har kun tatt for meg Alanya og der var det plenty.. Gerd, 52 Anonymkode: 86a79...e9f
AnonymBruker Skrevet 9. august #6 Skrevet 9. august AnonymBruker skrev (3 timer siden): Noen som har erfaringer med å date og tilgang på tyrkerkjepp i Istanbul? Har kun tatt for meg Alanya og der var det plenty.. Gerd, 52 Anonymkode: 86a79...e9f Snakk med Anne-Ma, hun har sikkert peiling.... Anonymkode: 2f72a...348
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå