Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hva tenke på av alt?

Hva se?

Hva spise? 

Anonymkode: ba0be...247

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Istanbul 😍  En fantastisk by på alle måter. Det er lett å bruke trikk for å ta seg frem, men jeg anbefaler å bruke bena mest mulig. Det er så enormt mye fint å se nesten uansett hvor du snur blikket.  De innfødte er veldig hjelpsomme og hyggelige, og de fleste kan engelsk.  Tyrkisk mat er generelt god, og det er ikke noe problem å finne rimelige spisesteder.  Hotellpersonal er jevnt over veldig hyggelige og hjelpsomme, og kan gi deg mange gode råd og tips.  Jeg bruker hotellets flyplass-transport til og fra flyplass, utover det tar jeg ikke taxi alene. 

Anonymkode: 2f72a...348

• Hjerte 1
  • Nyttig 1
Skrevet

Basilikasisternen er et absolutt must når du skal til Istanbul! Ellers må du jo få med deg de utrolige moskeene, basaren og bare det å vandre gatelangs. Istanbul er en utrolig spennende by med mye å se på. 

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Noen som har erfaringer med å date og tilgang på tyrkerkjepp i Istanbul? Har kun tatt for meg Alanya og der var det plenty..

Gerd, 52

Anonymkode: 86a79...e9f

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Noen som har erfaringer med å date og tilgang på tyrkerkjepp i Istanbul? Har kun tatt for meg Alanya og der var det plenty..

Gerd, 52

Anonymkode: 86a79...e9f

Snakk med Anne-Ma, hun har sikkert peiling....

Anonymkode: 2f72a...348

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...