Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Venninna mi har begynt å jogge jevnlig. Dette er helt fantastisk siden hun aldri har vært fysisk aktiv. 

Jeg gikk tur sammen med min kusine og møtte på henne og mannen som var ute og jogget. Venninna mi har på seg en slags sykkelshorts med den verste kameltåa jeg har sett. En slik som det er vanskelig å ikke kikke direkte på. Samtalen gikk litt hakkete fordi det var vanskelig å ikke se direkte på den. 

Jeg kunne så klart ikke si noe til henne der og da, siden både hennes mann og min kusine var der. Men skal jeg si noe nå? I etterkant?

Hvis det var meg så ville jeg ønsket at noen sa noe til meg. Men hvordan ta dette opp med henne nå, uten å shame henne? Det siste jeg vil er at hun blir så flau at hun slutter å jogge. 

Noen forslag? 😬

Anonymkode: ae081...508

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du stod så nærme at dere slo av en prat, og allikevel klarte du å stirre på skrittet hennes?

Jeg tror jeg vet hvem som kom verst ut av det møtet der....

• Liker 17
  • Hjerte 1
  • Nyttig 13
Skrevet

Ei venninne av meg opplevde at en kompis av henne ga henne beskjed om akkurat det der,han ble degradert fra kompis til creepy på noen få sekunder  kan man si. 

• Liker 10
AnonymBruker
Skrevet

Sånt sier du ikke noe om, nei. Jeg kan love deg at vi andre ikke stirrer folk i skrittet, særlig ikke når de jogger, kameltå eller ei.

Anonymkode: 5e20b...305

• Liker 9
  • Nyttig 8
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Sånt sier du ikke noe om, nei. Jeg kan love deg at vi andre ikke stirrer folk i skrittet, særlig ikke når de jogger, kameltå eller ei.

Dette.

TS, er du mann eller kvinne? 

Anonymkode: 5b3ca...ede

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Begynn å se folk i fjeset istedet for i skrittet.

Anonymkode: b53df...df2

• Liker 10
  • Hjerte 1
  • Nyttig 6
AnonymBruker
Skrevet

Vanskelig dilemmaer det der.

For folk har ikke så lyst til å høre om at andre kan se veldig tydelig omriss av kjønnsorgan, rompe, pupper etc.

Og det er jo tom en del moderne klær som er laget spesifikk for å se "sexy" ut når man trener, der hver pore på rompeballen synes. 

Du kan jo høre med henne hva slags tanker hun har om treningsklær? Antagelig har hun aldri tenkt over det siden hun ikke har pleid å trene. 

Hadde du sagt fra til en mann hvis pungen hans syntes gjennom klærne? 

Anonymkode: c01ff...923

• Liker 4
  • Hjerte 1
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Stirre og stirre, fru Blom. Noen går med utstyret på utstilling. Men det er tydeligvis mote nå. 

• Liker 1
  • Nyttig 5
AnonymBruker
Skrevet
Snublefot62 skrev (1 time siden):

Du stod så nærme at dere slo av en prat, og allikevel klarte du å stirre på skrittet hennes?

Jeg tror jeg vet hvem som kom verst ut av det møtet der....

Ja, det kan godt hende at jeg "ikke kom godt ut av det møtet der". Men det var umulig å unngå, da den var så fremtredende. Har absolutt ikke for vane å kikke på andres kjønnsorgan, så sikkert derfor jeg fikk litt sjokk.

Uavhengig av om jeg er en superkjiping eller ikke, så lurer jeg fortsatt på om jeg skal si noe. Og ikke minst hvordan....

• Liker 4
  • Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Ja, det kan godt hende at jeg "ikke kom godt ut av det møtet der". Men det var umulig å unngå, da den var så fremtredende. Har absolutt ikke for vane å kikke på andres kjønnsorgan, så sikkert derfor jeg fikk litt sjokk.

Uavhengig av om jeg er en superkjiping eller ikke, så lurer jeg fortsatt på om jeg skal si noe. Og ikke minst hvordan....

TS over! 

AnonymBruker
Skrevet

Jeg hadde nok satt pris på det dersom noen hadde varslet meg om min kameltå, ev noe jeg har mellom tenna o.l.

Anonymkode: da52e...6fc

• Liker 4
  • Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet
Laraa skrev (20 minutter siden):

Ei venninne av meg opplevde at en kompis av henne ga henne beskjed om akkurat det der,han ble degradert fra kompis til creepy på noen få sekunder  kan man si. 

AnonymBruker skrev (12 minutter siden):

Dette.

TS, er du mann eller kvinne? 

Anonymkode: 5b3ca...ede

Jeg er absolutt en kvinne. Men først og fremst ingen random kikker, men ei venninne av henne. ❤️ 

ts

• Liker 5
  • Hjerte 1
  • Nyttig 1
Skrevet

Det viktigste er at venninna di fortsetter å være fysisk aktiv, så får heller kameltå være kameltå. Kanskje hun til og med blir møtt med noen store glis på veien og får motivasjon… eller noen creeps som gir en ekstra vilje til å løpe fortere.  Vinn vinn, så du sier ikke noe. 

• Liker 5
  • Nyttig 2
Skrevet

En vakker kvinne med Cameltoe ,  WOW . Bare flott og setter fantasien i sving.  🥰

Skrevet

Ikke si noe. I følge en del tråder om temaet, er det flere kvinner som ønsker å vise seg frem. For av og til er det jo så åpenlyst og nær umulig å ikke se at vedkommende hadde gjort noe om de ikke ønsket å bli sett med Cameltoe.

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Det virker jo utrolig rart om hun ikke selv vet dette. Hun har vel et speil i huset? Jeg har en venninne som alltid har hatt cameltoe, i  alle jeans-buksene hun har hatt. Enten så liker hun å vise seg, eller så bryr hun seg ikke. Det er ikke min sak. Jeg tenker bare at det må være veldig ubehagelig. Har prøvd å dra buksene opp selv, og det er jo ikke behagelig en plass. 

Anonymkode: 3e863...3ff

• Liker 3
  • Hjerte 2
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Du tar det ihvertfall ikke opp i ettertid, da blir det veldig alvorlig og hun kan, som du frykter, slutte å jogge og hun vil føle skam. Du du treffer henne tilfeldigvis en annen gang, alene, med samme bekledning så kan du kanskje sin sånt som" oisann i den tights fikk du cameltoe" litt lett og humoristisk. Men det beste er om du lar være.

Jeg kan ikke bruke bh, verken vanlig eller sportsbh pga migrene, har virkelig prøvd alle typer. Jeg har egentlig pupper som tåler det, altså de er ikke veldig store og de henger ikke. Ikke at det burde ha noe å si. Men det greide en kompis av mannen å si til meg i negativ favør at var veldig forstyrrende og upassende. Nå tenker jeg på det hver gang jeg går ut, jeg bruker kunn vide topper og jeg bruker også innimellom bh selv om det betyr at jeg blir sengeliggende i et døgn etterpå. Jeg veit at jeg burde riste det av meg, men jeg er dessverre ikke så selvsikker og sterk at jeg greier det.

Anonymkode: 6bf38...f87

• Liker 2
  • Hjerte 8
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (27 minutter siden):

Og det er jo tom en del moderne klær som er laget spesifikk for å se "sexy" ut når man trener, der hver pore på rompeballen synes. 

Dette, og det vet nok de som kjøper slikt treningstøy. Går så klart ut fra at folk som velger slikt treningstøy liker å bli sett på, på en seksualisert måte. 

Anonymkode: 326f3...d06

• Liker 2
  • Nyttig 2
Skrevet

Hun liker vel å seksualisere seg, mange kvinner gjør det i dag. Treningstøy er jo laget for å skjule minst mulig.

• Liker 1
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (27 minutter siden):

Vanskelig dilemmaer det der.

For folk har ikke så lyst til å høre om at andre kan se veldig tydelig omriss av kjønnsorgan, rompe, pupper etc.

Du kan jo høre med henne hva slags tanker hun har om treningsklær? Antagelig har hun aldri tenkt over det siden hun ikke har pleid å trene. 

Hadde du sagt fra til en mann hvis pungen hans syntes gjennom klærne? 

Folk vil ikke se pupper? Som dame kan jeg si at det er umulig å skjule puppene. Hvordan mener du at vi skal skjule dem? Selv om jeg går i en tykk vintergenser, så viser det at jeg har pupper. Må visst begynne å bruke burka ifølge deg da, så ingen kan se at jeg faktisk er kvinne.

Anonymkode: e6938...0a0

• Liker 7
  • Hjerte 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...