AnonymBruker Skrevet 8. august #1 Skrevet 8. august Ska starte som lærling 18 august. Har jobbet i samme bedrift i sommer . Spurte leder om jeg 18 skulle dra kortet da jeg kom på jobb 18. Fikk beskjed at 18 august skulle jeg ikke dra korter, fordi vi skulle på kurs rommet å møte de andre lærlingene i bedriften og gå igjenom hms , og møtte et par av lederne. Stemmer det at jeg ikke har krav på lønn denne dagen? Syns det virker så rart. Storebroren min har fått lønn på alle kurs osv via sin lærlingplass Anonymkode: f0a6f...dd2
AnonymBruker Skrevet 8. august #2 Skrevet 8. august Du skal selvfølgelig ha lønn. Dette regnes som en arbeidsdag/del av opplæringen Anonymkode: 911af...ef6
AnonymBruker Skrevet 8. august #3 Skrevet 8. august AnonymBruker skrev (26 minutter siden): Ska starte som lærling 18 august. Har jobbet i samme bedrift i sommer . Spurte leder om jeg 18 skulle dra kortet da jeg kom på jobb 18. Fikk beskjed at 18 august skulle jeg ikke dra korter, fordi vi skulle på kurs rommet å møte de andre lærlingene i bedriften og gå igjenom hms , og møtte et par av lederne. Stemmer det at jeg ikke har krav på lønn denne dagen? Syns det virker så rart. Storebroren min har fått lønn på alle kurs osv via sin lærlingplass Anonymkode: f0a6f...dd2 Du skal ha lønn😊 Anonymkode: 7a04a...579
AnonymBruker Skrevet 8. august #4 Skrevet 8. august De fikser innstemplingen i ettertid Anonymkode: f8ae6...978
Snublefot62 Skrevet 8. august #5 Skrevet 8. august Du skal åpenbart ha lønn. Men de registrerer nok dette etter en egen rutine siden du ikke er på «jobb» antar jeg. Men så lenge du er disponibel for arbeidsgiver så skal du ha lønn.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå