AnonymBruker Skrevet 8. august #1 Skrevet 8. august I GPTstore er de mest populære versjonene av kvinnelig bot-kjærester for menn blant annet: The perfect, yet toxic girlfriend. Alicia - (EX-girlfriend). Depressed girlfriend. Angry girlfriend. Dramatic girlfriend. (Kilde: NRK Kan ChatGPT bli den perfekte kjæresten?) Haha! Og disse kommer høyt opp på lista. Hva sier dette om menn egentlig? Anonymkode: 90d9a...d31
Hoppetaujenta Skrevet 8. august #2 Skrevet 8. august Dette er en verden jeg ikke vet noe om, så her setter jeg meg i kroken og lytter til kyndiges uttalelser.
AnonymBruker Skrevet 8. august #3 Skrevet 8. august SÅ DA VIL MENN HA HELT PSYKO DAMER DA ELLER?? Anonymkode: 90d9a...d31 1
AnonymBruker Skrevet 8. august #4 Skrevet 8. august AnonymBruker skrev (6 timer siden): Haha! Og disse kommer høyt opp på lista. Hva sier dette om menn egentlig? Anonymkode: 90d9a...d31 Jeg tror at de som velger en chatbot som kjæreste fremfor et ekte menneske representerer en ganske sær gruppe, og de kan ikke sies å være representative for menn, eller befolkningen generelt. Anonymkode: dbe1d...39d 2
AnonymBruker Skrevet 8. august #5 Skrevet 8. august AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Jeg tror at de som velger en chatbot som kjæreste fremfor et ekte menneske representerer en ganske sær gruppe, og de kan ikke sies å være representative for menn, eller befolkningen generelt. Anonymkode: dbe1d...39d Vanlig å velge begge deler. Anonymkode: 90d9a...d31
AnonymBruker Skrevet 8. august #6 Skrevet 8. august Sikkert bare for gøy. Det krever mer å lage seg en uironsik en. Anonymkode: 2ff4c...52a
AnonymBruker Skrevet 8. august #7 Skrevet 8. august AnonymBruker skrev (6 timer siden): I GPTstore er de mest populære versjonene av kvinnelig bot-kjærester for menn blant annet: The perfect, yet toxic girlfriend. Alicia - (EX-girlfriend). Depressed girlfriend. Angry girlfriend. Dramatic girlfriend. (Kilde: NRK Kan ChatGPT bli den perfekte kjæresten?) Haha! Og disse kommer høyt opp på lista. Hva sier dette om menn egentlig? Anonymkode: 90d9a...d31 Jeg er en miks av alle nevnte så da er jeg drømmedama ? 🥳😂 Anonymkode: 299b9...cf3 1
AnonymBruker Skrevet 8. august #8 Skrevet 8. august AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Vanlig å velge begge deler. Anonymkode: 90d9a...d31 Vanlig er vel en overdrivelse Anonymkode: 946dd...af5 1
AnonymBruker Skrevet 8. august #9 Skrevet 8. august ELIZA fra 60-tallet var jo en perfekt match for datamenn helt siden 60-tallet. Kunne holde praten gående i timesvis. Syns dagens chatbotkvinner er alt for overfladiske. Anonymkode: eb0d3...11a
AnonymBruker Skrevet 8. august #10 Skrevet 8. august AnonymBruker skrev (Akkurat nå): ELIZA fra 60-tallet var jo en perfekt match for datamenn helt siden 60-tallet. Kunne holde praten gående i timesvis. Syns dagens chatbotkvinner er alt for overfladiske. Anonymkode: eb0d3...11a Beklager gjentakelse 😅 Anonymkode: eb0d3...11a
AnonymBruker Skrevet 8. august #11 Skrevet 8. august AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Sikkert bare for gøy. Det krever mer å lage seg en uironsik en. Anonymkode: 2ff4c...52a Fordi de trenes opp på ekte samtaler og da er dette det menn må ta til takke med! Anonymkode: 90d9a...d31
AnonymBruker Skrevet 8. august #12 Skrevet 8. august AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Jeg er en miks av alle nevnte så da er jeg drømmedama ? 🥳😂 Anonymkode: 299b9...cf3 Samma her! WHææHÆæÆÆæ Anonymkode: 90d9a...d31
AnonymBruker Skrevet 8. august #13 Skrevet 8. august AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Samma her! WHææHÆæÆÆæ Anonymkode: 90d9a...d31 😝🙌🙌 Anonymkode: 299b9...cf3
Tomas77 Skrevet 8. august #14 Skrevet 8. august AnonymBruker skrev (10 minutter siden): Vanlig å velge begge deler. Anonymkode: 90d9a...d31 Vanlig er å ta i. Hvor mange har chatbot kjæreste? Jeg kjenner ikke et menneske som innrømmer at de har det, så må man jo selvfølgelig ta høyde for at det er så sært at de som har det ikke snakker høyt om det. Jeg hadde vært mer interessert i statistikk om hvor vanlig dette er for jeg skjønner virkelig ikke greia. 1
Nøstet Skrevet 11. august #15 Skrevet 11. august AnonymBruker skrev (På 8.8.2025 den 9.31): Haha! Og disse kommer høyt opp på lista. Hva sier dette om menn egentlig? Anonymkode: 90d9a...d31 Vel, disse AI kjærestene skal jo være så virkelighetsnære som mulig...så det sier vel mer om kvinnene enn mannfolka. Når menn blir utsatt for så mange sære kvinner i dagens samfunn så vil jo dette prege selve AI'en når de lærer om dette av menn. 1
AnonymBruker Skrevet 29. august #16 Skrevet 29. august Må jo si at menn er litt søte da. Anonymkode: 90d9a...d31
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå