Gå til innhold

Følte meg litt dum i barnehagen i dag

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Leverte jenteungen også sier hun at hun er sulten, så hadde jeg ei ekstra skive i matboksen, så SPURTE jeg Ped. Leder om hun kunne få en skive. Burde jeg bare gitt her? Presiserte også å si at hun hadde fått frokost og. Følte meg dum..

Anonymkode: 9cca4...8b7

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Ser ikke problemet med at du spurte jeg. Dersom du leverte etter frokost i bhg så er det jo greit å spørre fordi det er mulig det ikke passet akkurat der og da etc. 

Ingen grunn til å føle seg dum. 

Anonymkode: bca91...cc5

• Liker 5
  • Hjerte 2
AnonymBruker
Skrevet

Ikke noe å føle seg dum over, jeg hadde imidlertid bare gitt den uten å spørre, regner med de som vil spiser frokost sin der når de kommer så tidlig uansett😊

Anonymkode: a14ce...962

• Liker 1
  • Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Ikke noe å føle seg dum over, jeg hadde imidlertid bare gitt den uten å spørre, regner med de som vil spiser frokost sin der når de kommer så tidlig uansett😊

Hun kom litt etter halv ni😊

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (13 minutter siden):

Her kan de spise frokost til klokken 09, det kan sikkert variere fra bhg til bhg, men jeg hadde ikke tenkt noe mer over det😊

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (17 minutter siden):

Da tenker jeg det er fint å spørre eller iallfall si ifra :) Hos oss er (medbrakt) frokost frem til 815. Etter det har de ikke planlagt for å passe på barn som spiser.

Anonymkode: 2a16e...2b0

• Liker 1
Skrevet

I vår bhg vil de ikke barna skal ha med medbrakt pga misunnelse, og bes spise dette i bilen/ved sykkel etc. Så nei, ikke dum 🙂

AnonymBruker
Skrevet

Jeg synes det høres helt naturlig ut å spørre. Ville jo vært flauere om du ga skive, og så får du beskjed om at det er noe felles om 10 minutter, eller at det ikke er lov å spise medbrakt, eller at de ikke har tid til å følge opp akkurat under levering... 

Anonymkode: 3657c...4a7

AnonymBruker
Skrevet

Naturlig å spørre 

Anonymkode: 7380c...575

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 timer siden):

Synes ikke det var et dumt spørsmål jeg, når du leverte til den tiden :) i barnehagen vår er det frokost mellom 8-8:30, hvis et barn kommer og skal spise frokost etter det så må de jo sette av en voksen til å sitte sammen med hen, og så tidlig på morgenen er de jo ikke akkurat overbemannet😅 det lar seg nok gjøre en gang iblant om man forsover seg etc., kan jo ikke la ungen sulte heller, men rutinen er altså å spise til fast tid så da er det jo passende at man spør om det er greit :) 

Anonymkode: a2db1...c02

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...