AnonymBruker Skrevet 8. august #1 Skrevet 8. august Leverte jenteungen også sier hun at hun er sulten, så hadde jeg ei ekstra skive i matboksen, så SPURTE jeg Ped. Leder om hun kunne få en skive. Burde jeg bare gitt her? Presiserte også å si at hun hadde fått frokost og. Følte meg dum.. Anonymkode: 9cca4...8b7
AnonymBruker Skrevet 8. august #2 Skrevet 8. august Ser ikke problemet med at du spurte jeg. Dersom du leverte etter frokost i bhg så er det jo greit å spørre fordi det er mulig det ikke passet akkurat der og da etc. Ingen grunn til å føle seg dum. Anonymkode: bca91...cc5 5 2
AnonymBruker Skrevet 8. august #3 Skrevet 8. august Ikke noe å føle seg dum over, jeg hadde imidlertid bare gitt den uten å spørre, regner med de som vil spiser frokost sin der når de kommer så tidlig uansett😊 Anonymkode: a14ce...962 1 1
AnonymBruker Skrevet 8. august #4 Skrevet 8. august AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Ikke noe å føle seg dum over, jeg hadde imidlertid bare gitt den uten å spørre, regner med de som vil spiser frokost sin der når de kommer så tidlig uansett😊 Anonymkode: a14ce...962 Hun kom litt etter halv ni😊 Anonymkode: 9cca4...8b7
AnonymBruker Skrevet 8. august #5 Skrevet 8. august AnonymBruker skrev (13 minutter siden): Hun kom litt etter halv ni😊 Anonymkode: 9cca4...8b7 Her kan de spise frokost til klokken 09, det kan sikkert variere fra bhg til bhg, men jeg hadde ikke tenkt noe mer over det😊 Anonymkode: a14ce...962 1
AnonymBruker Skrevet 8. august #6 Skrevet 8. august AnonymBruker skrev (17 minutter siden): Hun kom litt etter halv ni😊 Anonymkode: 9cca4...8b7 Da tenker jeg det er fint å spørre eller iallfall si ifra Hos oss er (medbrakt) frokost frem til 815. Etter det har de ikke planlagt for å passe på barn som spiser. Anonymkode: 2a16e...2b0 1
k4ren Skrevet 8. august #7 Skrevet 8. august I vår bhg vil de ikke barna skal ha med medbrakt pga misunnelse, og bes spise dette i bilen/ved sykkel etc. Så nei, ikke dum 🙂
AnonymBruker Skrevet 8. august #8 Skrevet 8. august Jeg synes det høres helt naturlig ut å spørre. Ville jo vært flauere om du ga skive, og så får du beskjed om at det er noe felles om 10 minutter, eller at det ikke er lov å spise medbrakt, eller at de ikke har tid til å følge opp akkurat under levering... Anonymkode: 3657c...4a7
AnonymBruker Skrevet 8. august #10 Skrevet 8. august AnonymBruker skrev (5 timer siden): Hun kom litt etter halv ni😊 Anonymkode: 9cca4...8b7 Synes ikke det var et dumt spørsmål jeg, når du leverte til den tiden i barnehagen vår er det frokost mellom 8-8:30, hvis et barn kommer og skal spise frokost etter det så må de jo sette av en voksen til å sitte sammen med hen, og så tidlig på morgenen er de jo ikke akkurat overbemannet😅 det lar seg nok gjøre en gang iblant om man forsover seg etc., kan jo ikke la ungen sulte heller, men rutinen er altså å spise til fast tid så da er det jo passende at man spør om det er greit Anonymkode: a2db1...c02
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå