AnonymBruker Skrevet 8. august #1 Skrevet 8. august Jeg har funnet en hårolje som lukter så godt. Unisex, treaktig og krydder. Jeg har så lyst til å finne en parfyme som lukter så godt som den. Er det noen som har tips? Jeg har prøvd Santal Blush fra Tom Ford og den er litt kvalmende. Her er beskrivelse av duften: Duften av meg åpner med en frisk lukt av bergamott, sitrus og salvie som smelter sammen med florale fioltoner. I hjertet av duften møter du en varm blanding av treaktige noter, røkelse og krydret pepper. Til slutt etterlates en forførende base av amber, svart balsam, tonkabønne, cashmeran og musk Duft: Top : Bergamote, Citrus, Sage, Violet Mid : Woody, Incense, Pepper, Floral Base : Amber, Black balm, Tonka, Cashmeran, Musk Anonymkode: 71592...d20
kaledonia Skrevet 8. august #2 Skrevet 8. august Sarah Jessica Parker Stash Unspoken Eau de Parfum 50ml Spray Korres Philosia Edt 50ml | Vita.no GUERLAIN Absolus Allegoria Epices Exquises EdP 125 ml - Fredrik & Louisa 1 1
AnonymBruker Skrevet 9. august #3 Skrevet 9. august AnonymBruker skrev (På 8.8.2025 den 8.33): Jeg har funnet en hårolje som lukter så godt. Unisex, treaktig og krydder. Jeg har så lyst til å finne en parfyme som lukter så godt som den. Er det noen som har tips? Jeg har prøvd Santal Blush fra Tom Ford og den er litt kvalmende. Her er beskrivelse av duften: Duften av meg åpner med en frisk lukt av bergamott, sitrus og salvie som smelter sammen med florale fioltoner. I hjertet av duften møter du en varm blanding av treaktige noter, røkelse og krydret pepper. Til slutt etterlates en forførende base av amber, svart balsam, tonkabønne, cashmeran og musk Duft: Top : Bergamote, Citrus, Sage, Violet Mid : Woody, Incense, Pepper, Floral Base : Amber, Black balm, Tonka, Cashmeran, Musk Anonymkode: 71592...d20 Kanskje The Lawyer fra Zarkoperfume: «Top notes are Bergamot, Mandarin Orange and Lemon; middle notes are Spices, Dark Chocolate and White Orchid; base notes are Resins, Sandalwood and Musk» https://www.fragrantica.com/perfume/ZARKOPERFUME/The-Lawyer-67265.html Anonymkode: 3203f...163
AnonymBruker Skrevet 9. august #4 Skrevet 9. august Har dem ofte på innvandrer butikker. Midtøsten halal butikker. Inneholder ofte oud da. Anonymkode: 48532...fba
AnonymBruker Skrevet 9. august #5 Skrevet 9. august tre, røkelse og krydder Er ikke det bare lukta av en litt tjukk, kronisk svett, litt rik mann i Hugo Boss klær? Anonymkode: bc4f1...cad
AnonymBruker Skrevet 10. august #6 Skrevet 10. august L'Éclat fra Rituals: https://www.rituals.com/no-no/travel---leclat-1118800.html?source=search&showbacklink=true Den har selvsagt ikke akkurat de samme notene som du beskriver, men det er en tre-aktig, men samtidig ganske frisk, unisex-duft. Anonymkode: 4adb1...c56 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå