Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har funnet en hårolje som lukter så godt. Unisex, treaktig og krydder. Jeg har så lyst til å finne en parfyme som lukter så godt som den. Er det noen som har tips? Jeg har prøvd Santal Blush fra Tom Ford og den er litt kvalmende. 

Her er beskrivelse av duften: 

Duften av meg åpner med en frisk lukt av bergamott, sitrus og salvie som smelter sammen med florale fioltoner. I hjertet av duften møter du en varm blanding av treaktige noter, røkelse og krydret pepper. Til slutt etterlates en forførende base av amber, svart balsam, tonkabønne, cashmeran og musk

Duft:
Top : Bergamote, Citrus, Sage, Violet
Mid : Woody, Incense, Pepper, Floral
Base : Amber, Black balm, Tonka, Cashmeran, Musk

Anonymkode: 71592...d20

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 8.8.2025 den 8.33):

Jeg har funnet en hårolje som lukter så godt. Unisex, treaktig og krydder. Jeg har så lyst til å finne en parfyme som lukter så godt som den. Er det noen som har tips? Jeg har prøvd Santal Blush fra Tom Ford og den er litt kvalmende. 

Her er beskrivelse av duften: 

Duften av meg åpner med en frisk lukt av bergamott, sitrus og salvie som smelter sammen med florale fioltoner. I hjertet av duften møter du en varm blanding av treaktige noter, røkelse og krydret pepper. Til slutt etterlates en forførende base av amber, svart balsam, tonkabønne, cashmeran og musk

Duft:
Top : Bergamote, Citrus, Sage, Violet
Mid : Woody, Incense, Pepper, Floral
Base : Amber, Black balm, Tonka, Cashmeran, Musk

Anonymkode: 71592...d20

Kanskje The Lawyer fra Zarkoperfume:

«Top notes are Bergamot, Mandarin Orange and Lemon; middle notes are Spices, Dark Chocolate and White Orchid; base notes are Resins, Sandalwood and Musk»

https://www.fragrantica.com/perfume/ZARKOPERFUME/The-Lawyer-67265.html

Anonymkode: 3203f...163

AnonymBruker
Skrevet

Har dem ofte på innvandrer butikker. Midtøsten halal butikker. Inneholder ofte oud da.

Anonymkode: 48532...fba

AnonymBruker
Skrevet

tre, røkelse og krydder

Er ikke det bare lukta av en litt tjukk, kronisk svett, litt rik mann i Hugo Boss klær?

Anonymkode: bc4f1...cad

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...