AnonymBruker Skrevet 8. august #1 Skrevet 8. august Snakker om barneskole. Her er det druer og eple, ikke oppskrift eple. Det har han fått siden 1 klasse. Noen mener det er kveldningsfare med eple, men han er 10år nå. Anonymkode: 576a0...031
AnonymBruker Skrevet 8. august #2 Skrevet 8. august AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Snakker om barneskole. Her er det druer og eple, ikke oppskrift eple. Det har han fått siden 1 klasse. Noen mener det er kveldningsfare med eple, men han er 10år nå. Anonymkode: 576a0...031 Oppskjært skulle det stå Anonymkode: 576a0...031
AnonymBruker Skrevet 8. august #3 Skrevet 8. august Pære, melon, banan, appelsin, kiwi, plommer, jordbær, tørket frukt - og eple og druer da, som du selv nevner Anonymkode: 6edd8...1ea
AnonymBruker Skrevet 8. august #4 Skrevet 8. august Alt mulig. Ungen elsker tomat også, så det kan være cherrytomater som er delt. Banan, kiwi, appelsin, eple, druer osv osv. sender også med strimlet paprika, agurk. Anonymkode: 4a88b...a17
Fru Uperfekt Skrevet 8. august #5 Skrevet 8. august AnonymBruker skrev (16 minutter siden): Snakker om barneskole. Her er det druer og eple, ikke oppskrift eple. Det har han fått siden 1 klasse. Noen mener det er kveldningsfare med eple, men han er 10år nå. Anonymkode: 576a0...031 De lager selv fra siste året i bhg men er div og ofte fruktsalat
AnonymBruker Skrevet 8. august #6 Skrevet 8. august AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Alt mulig. Ungen elsker tomat også, så det kan være cherrytomater som er delt. Banan, kiwi, appelsin, eple, druer osv osv. sender også med strimlet paprika, agurk. Anonymkode: 4a88b...a17 Skjærer du eplene i båter ? Uten skall? Jeg har et helt eple, han vil helst ha det. Søstra hans fikk en bit i halsen da hun var 1.5 år, (ikke frukt). Holdt på å gå veldig galt, måtte inn på sykehus med henne og få ut biten igjen. Så jeg har fått skekken. Ts Anonymkode: 576a0...031 3
AnonymBruker Skrevet 8. august #8 Skrevet 8. august Sander33 skrev (Akkurat nå): Kun økologisk. Druer er fulle av sprøytemidler…. For å dra temaet på noe annet. Jeg er ts. Men vi fikk ikke økologisk da vi var små, jeg er ikke mye syk grunnet det. Hva skjer om man ds fortsetter å spise den vanlige frukten vi har vokst opp med kontra økologisk? Er bare så mye dyrere! Anonymkode: 576a0...031
AnonymBruker Skrevet 8. august #9 Skrevet 8. august AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Alt mulig. Ungen elsker tomat også, så det kan være cherrytomater som er delt. Banan, kiwi, appelsin, eple, druer osv osv. sender også med strimlet paprika, agurk. Anonymkode: 4a88b...a17 Sønnen min får druer fra sin stemor. Ikke delt. Og han vil ikke ha men hun fortsetter å gi. Dette er så irriterende at jeg holder på å eksplodere. Anonymkode: 576a0...031 1
AnonymBruker Skrevet 8. august #10 Skrevet 8. august Epler, druer, banan, klementiner/mandariner, agurk, gulrot (ikke alltid de vil ha frukt, så da blir det grønt!). Min datter bytter fra dag til dag hva hun "liker" og sønnen min har et par favoritter. Jeg personlig hadde valgt banan til min egen matpakke 98% av tiden og klementin/mandarin de resterende 2%🤣 Leit at dere hadde den opplevelsen med kveldning. Har selv opplevd å få mat i halsen og måtte få heimlich utført på meg. Det var en traumatisk opplevelse og jeg skjønner hvis dere alle har litt issues etter det❤️ Anonymkode: 35363...c92
AnonymBruker Skrevet 8. august #11 Skrevet 8. august Kiwi, mandarin, eple, pære, jordbær, gulrot, agurk, druer, cherrytomat, banan, tørket mango.. (Ja, vet at alt dette ikke er frukt) De er mest glad i epler. Anonymkode: d6558...44f
Sander33 Skrevet 8. august #12 Skrevet 8. august AnonymBruker skrev (1 time siden): For å dra temaet på noe annet. Jeg er ts. Men vi fikk ikke økologisk da vi var små, jeg er ikke mye syk grunnet det. Hva skjer om man ds fortsetter å spise den vanlige frukten vi har vokst opp med kontra økologisk? Er bare så mye dyrere! Anonymkode: 576a0...031 Det er mere sprøytemidler nå. Vin som ikke er økologisk. Fytte h. Konsentrert. Men ja. Jeg spiser kun økologisk. Samme med melk, økologisk Røros Meieri melk. Røros smør laget på «gamlemåten» slik når vi var små. Husker lettproduktene kom. Mat var bedre før. 2
AnonymBruker Skrevet 8. august #13 Skrevet 8. august Jeg er livredd kvelning med mat men selv 3-åringen får spise helt eple. Passer bare på at hun ikke løper rundt når hun spiser. En 10-åring trenger man vel ikke skjære opp noe frukt til, selv druer. Anonymkode: 4087e...5e7 2
AnonymBruker Skrevet 8. august #14 Skrevet 8. august Alt mulig. Følger sesong. Og plukker helst fra hage. Kjøper også basert på priser (som gjerne følger sesong). I tillegg til frukt er det agurk, cherrytomater, gulrot, sukkererter, paprika... Kutter i biter/staver uansett alder. Av den enkle grunn at det spises mer da... Anonymkode: 28d7f...596
AnonymBruker Skrevet 8. august #15 Skrevet 8. august AnonymBruker skrev (1 time siden): Snakker om barneskole. Her er det druer og eple, ikke oppskrift eple. Det har han fått siden 1 klasse. Noen mener det er kveldningsfare med eple, men han er 10år nå. Anonymkode: 576a0...031 Kvelningsfare med eple for en 10 åring? På grensen til hysteri .. Anonymkode: 0475d...1d6 5 3
Gjest jegerrinne Skrevet 8. august #16 Skrevet 8. august Våres fikk frukt på skolen, de fikk og varm mat på barnetrinnet Men på ungdomskolen så tok de med litt ut fra de ønsket eple, banan, druer, kiwi, gulrot,kålrot, salater
AnonymBruker Skrevet 8. august #17 Skrevet 8. august AnonymBruker skrev (1 time siden): Epler, druer, banan, klementiner/mandariner, agurk, gulrot (ikke alltid de vil ha frukt, så da blir det grønt!). Min datter bytter fra dag til dag hva hun "liker" og sønnen min har et par favoritter. Jeg personlig hadde valgt banan til min egen matpakke 98% av tiden og klementin/mandarin de resterende 2%🤣 Leit at dere hadde den opplevelsen med kveldning. Har selv opplevd å få mat i halsen og måtte få heimlich utført på meg. Det var en traumatisk opplevelse og jeg skjønner hvis dere alle har litt issues etter det❤️ Anonymkode: 35363...c92 Huff så ille. Fikk du det i luftrøret? Det gjorde datteren min. Får man det i svelget så går det iallefall riktig vei. Luftrøret er nye trangere og kan blokkere luftveiene fullstendig Det er noe av det farligste vi gjør. Det å spise Anonymkode: 576a0...031
AnonymBruker Skrevet 8. august #18 Skrevet 8. august AnonymBruker skrev (1 time siden): Sønnen min får druer fra sin stemor. Ikke delt. Og han vil ikke ha men hun fortsetter å gi. Dette er så irriterende at jeg holder på å eksplodere. Anonymkode: 576a0...031 Om du irriterer deg på nivå med druer, så tror jeg problemet er større enn stemors handlinger. Anonymkode: e178a...f8f
AnonymBruker Skrevet 8. august #19 Skrevet 8. august AnonymBruker skrev (3 timer siden): Om du irriterer deg på nivå med druer, så tror jeg problemet er større enn stemors handlinger. Anonymkode: e178a...f8f Fordi han ikke vil ha druer og hun fortsetter å gi. Anonymkode: 576a0...031
AnonymBruker Skrevet 8. august #20 Skrevet 8. august AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Fordi han ikke vil ha druer og hun fortsetter å gi. Anonymkode: 576a0...031 Hahahahah Anonymkode: 9b4d3...513 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå