Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Det her virker kanskje litt rart å skrive om, men det er et eller annet som føles litt sånn «off» ut. 
så samboeren min har en tremenning (hun er datter til fetteren hans). De har veldig mye kontakt, jeg tror hun lener seg mye på han. Min samboer er 46 og hun er 29. 

For en stund siden fikk jeg vite at hun hadde sneket seg inn i huset vårt med en flaske vin etter at jeg hadde gått og lagt meg og de satt oppe og pratet og drakk vin. jeg fikk vite om det dagen etter.

Jeg har jo tenkt at det er hyggelig at hun har han å lene seg på, faren hennes har små barn med ny dame. 
Men jeg har liksom reagert litt på hvordan hun hele tiden oppsøker han i bursdager etc. jeg har avfeid det med at hun lener seg mye på han og kanskje trenger ekstra omsorg eller noe. 

Nå fikk jeg vite at samboer tenker å dra på hyttetur med henne og en venninne av henne. Begge rundt 29 år. 

Jeg synes noe skurrer litt, men de er jo i familie! Vet ikke hva jeg skal gjøre med det..

Anonymkode: 5ecc5...e36

• Liker 7
  • Nyttig 3
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Er du invitert med? Det hadde jeg villet..

Anonymkode: 7fb45...297

• Liker 21
  • Nyttig 3
Skrevet

Du skriver i overskriften at samboer skal på hyttetur med kusinen sin.

Så skriver du at hun er tremening til din samboer og er datter av fetteren hans...Alerede her er det full forvirring..😬

Viktig info: Våkn opp: Hun er datter av din samboers fetter altså tremening til hans/deres evt. barn! Altså ikke nær slekt...hint hint..

Veldig spesielt, frekt og umodent at hun sniker seg inn til dere og deler vin m din samboer etter at du har lagt deg???

Har hun behov for å snakke med noen så be henne oppsøke profesjonell hjelp! 

Og, helt sjøvilt at din samboer alene skal på hytterur med 2 damer på 29 år! Kan du bli med?.

Mange røde flagg her desverre! 

• Liker 29
  • Nyttig 9
AnonymBruker
Skrevet

Tipper de knuller. 

Anonymkode: 562dc...637

• Liker 18
  • Nyttig 8
Skrevet

Kan si med en gang som mann at dette ville jeg aldri utsatt meg for, uansett hvor mye hun trenger støtte osv. Min kone ville reagert og er det var snakk om hyttetur ville konemor blitt med, om ikke ville jeg ikke dratt. (Guttetur er selvfølgelig noe annet)

Har sett og opplevd altfor mye opp igjennom årene og vet at slikt som dette er risikosport/russisk rulett hva gjelder forhold. Jo mann og dame kan være venner/støttespillere, men det er dessverre enkelte grunnleggende elementer som må ligge i bunn om det skal være mulig. Slik du forklarer deg virker dette ikke å være tilfelle.

Tror dessverre dette høres ut som et tilfelle hvor gubben din hadde kommet hjem og hadde hatt fått mye mer ut av hytteturen enn bare litt prat rundt peisen. Stopp dette enkelt ved å bli med eller gi han muligheten til å ta avgjørelsen selv, vær forberedt på mye løgner.

• Liker 17
  • Hjerte 1
  • Nyttig 8
AnonymBruker
Skrevet

Reagerer også på hvordan familierellasjonen blir presentert. Er det mannen din som velger å feilaktig poengtere at de er søskenbarn? Isåfall så virker det på meg som om han prøver å unnskylde/forklare hvorfor denne merkelige kontakten mellom dem er greit?

Anonymkode: 1bfc8...0e8

• Liker 8
  • Nyttig 3
AnonymBruker
Skrevet

Her er så mange huller at jeg har vanskelig for å tro på historien. Uansett om det er søskenbarnet sin datter vil hun være tremeningen til barna deres.

Og inntil ganske nylig så var det lov å ha sex med og gifte seg med søskenbarnet sitt. Så å ha sex med datter til søskenbarn er helt lovlig. Så det hadde ikke trengt å være helt uskyldig fordi de er i slekt. 

Hadde jeg hatt en type som skulle på hyttetur med 29 år gammel slektning og venninna hennes ville jeg stusset. Og forlangt å vite hva denne hytteturen vil gi ham. Og evt tatt det som en selvfølge at jeg skulle være med.

Anonymkode: a1ca6...6c3

• Liker 18
Skrevet

Jeg skjønner ikke hvilken familierelasjon de har slik du skriver. 
Selv om opplegget her virker rart, så er det vel rart å invitere/ta imot besøk etter du har sovnet i hjemmet deres hvis han/hun prøver å skjule noe. De vet jo at du er i huset, kan våkne, hører de, stå opp osv. 

Har de felles interesser? Er gode venner fra før? Noen har jo sterke familiebånd og vennerelasjoner. 
Eller har din mann få/ingen spesielt gode relasjoner og det er han som har behov for henne for å ha en god venn og relasjon utenom deg?

• Liker 2
  • Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

For en stund siden fikk jeg vite at hun hadde sneket seg inn i huset vårt med en flaske vin etter at jeg hadde gått og lagt meg og de satt oppe og pratet og drakk vin. jeg fikk vite om det dagen etter.

Sneket seg inn? Det betyr vel at hun kom på besøk etter at du hadde lagt deg?

Det er ikke alle fall positivt at du fikk greie på det dagen etter.

Jeg er enig i at det høres spesielt ut med hyttetur bare de 3. Spørsmålet er om venninna er for å "trygge deg", eller om hun er med som samtalepartner og støtte til "kusina", evt om venninna faktisk blir med på turen.

I forhold til sex mellom de tre, så kommer det an på hvor mye du stoler på mannen din. Jeg vet med meg selv at jeg ikke hadde hatt noe problem med å dra på hyttetur med 2 yngre damer uten at vi hadde hatt sex. Jeg hadde ikke vært utro, selv om muligheten bød seg.

• Liker 1
  • Nyttig 1
Skrevet

Mennesker vil alltid snakke med hverandre, Fellesskap og gode stunder. Ingenting som skurrer. 

• Liker 1
Skrevet

Da MÅ du få bli med!! Ellers bør han glemme turen. 

AnonymBruker
Skrevet

Det er jo noe i veien med tilliten i forholdet deres, og evt. at du potensielt tror du er/er sammen med en gris av en mann som kunne vært utro med en slektning. 

Om dette var min samboer hadde jeg ikke brydd meg nettop fordi vi har tillit og han er såpass oppegående at det ikke hadde vært i hans natur å gjøre noe klanderverdig i denne situasjonen. Om lampene lyser hos deg må du nesten ta tak i det. 

Anonymkode: 959ec...4fa

• Liker 7
  • Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet

Hvorfor ønsker en 50 år gammel mann å dra på hyttetur uten sin samboer, sammen med to 29 år gamle damer? Høres ekstremt søkt ut. 

Anonymkode: f750f...df2

• Liker 20
  • Hjerte 1
  • Nyttig 11
Skrevet

Så lenge det er innad i familien må det vel være ok?

Enten så stoler du på han eller så gjør du ikke det. Verre er det ikke.

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Hahaha, dette oser rødt lys! At din mann ikke involverer deg er beviset på det meste. 

Dette er så langt ut i slekta at det ikke er til hinder for noe. 

Anonymkode: 120cc...65c

• Liker 6
  • Hjerte 1
  • Nyttig 3
Skrevet

Jeg tenker at i utgangspunktet virker det veldig rart at en nesten 50 år gammel mann drar på hyttetur med en snart 30 år gammel kvinne som ikke er nærere slekt enn tremenning til eventuelle barn. Men, du sier at de har en nær relasjon og hun støtter seg mye på han. Det kan jo tilsi at de har en onkel/niese- relasjon og da er det  kanskje litt mer innafor. Noen har liten familie og da kan søskenbarn være nære som søsken og barna til søskenbarna dermed føles som nieser/nevøer. Men tenker at uansett at du burde få være med på hytteturen.😊 Særlig siden hun har med seg en venninne 

• Liker 5
  • Hjerte 1
  • Nyttig 3
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Det her virker kanskje litt rart å skrive om, men det er et eller annet som føles litt sånn «off» ut. 
så samboeren min har en tremenning (hun er datter til fetteren hans). De har veldig mye kontakt, jeg tror hun lener seg mye på han. Min samboer er 46 og hun er 29. 

Jeg har jo tenkt at det er hyggelig at hun har han å lene seg på, faren hennes har små barn med ny dame. 
Men jeg har liksom reagert litt på hvordan hun hele tiden oppsøker han i bursdager etc. jeg har avfeid det med at hun lener seg mye på han og kanskje trenger ekstra omsorg eller noe. 

Nå fikk jeg vite at samboer tenker å dra på hyttetur med henne og en venninne av henne. Begge rundt 29 år. 

Jeg synes noe skurrer litt, men de er jo i familie! Vet ikke hva jeg skal gjøre med det..

Anonymkode: 5ecc5...e36

Det skurrer ikke bare LITT!! Familie eller ei, hadde pent forklart han hvordan dette ser ut når en på 46 drar på hyttetur med 29-åring og venninne. Og sagt at det skjer ikke om han bryr seg om deg. Eventuelt at du er med. Hun kan vel «lene seg» selv om du er der? 

Dette er romantisk. Hun er forelsket, han elsker at hun er forelsket i han. Sier ikke nødvendigvis at han tenker å være fysisk utro,  noen klarer å la fristelsene være, men sjansen virker jo ganske stor for at en hyttetur med to unge jenter som er glade i rødvin bare kan ha ett utfall her. De er ikke i nær familie, så de kan bare holde på. Men han er nok allerede antagelig mentalt utro mot deg. Om ikke verre..

Og det med rødvinen og snike seg inn. Hallo. Alarmnklokkene niringer her. Bare som eksempel. Jeg elsker mannen min, har ingen planer om utroskap. Jeg drikker vin, ikke han. Jeg synes det er hyggelig å drikke vin med andre. Vi har et nabopar, han drikker vin, ikke hun. Noen ganger har vi (kvinne og mann) lyst til å dele en flaske vin. Da avtales det mellom meg og samboeren hans :)  Jeg kan feks spørre henne om de vil ha en sosial kveld, noen ganger spør hun om jeg vil hjelpe han med en flaske vin.  Vi gjør det ikke alene heller. Dette fordi vi er voksne nok til å forstå hvordan dette ellers ville ta seg ut. Og, vi er yngre enn din mann…! Han vet meget godt at dette er feil, og det ville bekymret meg. Han er dratt inn i følelser her ganske sikkert og har mistet overblikket.

På tide med en alvorsprat. Hun må finne noen andre å «lene seg på». 

Anonymkode: 4f1eb...d5d

• Liker 17
  • Nyttig 1
Skrevet

Forstår ikke hva familie har å si. Familie er bare aktuelt dersom man planlegger barn med dem. De færreste får barn med alle de har sex med.

• Liker 1
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg ville gått... 

Jeg hadde ikke klart å være sammen med en fyr som jeg hadde hatt mistanke om at ville være utro å ligge med 20 år yngre slektninger... 
Jeg hadde ikke hatt noe problem med at typen dro på hyttetur med yngre slektninger.
Men den dagen jeg hadde fått en dårlig magefølelse om han og yngre slektninger, så hadde jeg gått. 

Anonymkode: 2aa7d...0c1

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...