AnonymBruker Skrevet 7. august #1 Skrevet 7. august Eller kun vekt og hodeomkrets? Anonymkode: 8451a...23c
AnonymBruker Skrevet 7. august #2 Skrevet 7. august Mener de måler lengde også. Anonymkode: 68dd0...fa9
AnonymBruker Skrevet 8. august #4 Skrevet 8. august Lengde måles ikke før 3 måneder. Det er fordi de strekker ut barnets bein for å måle riktig, og det er en uheldig belastning på hoftene for barn under 3 måneder. Anonymkode: ee207...61e
AnonymBruker Skrevet 8. august #5 Skrevet 8. august AnonymBruker skrev (54 minutter siden): Lengde måles ikke før 3 måneder. Det er fordi de strekker ut barnets bein for å måle riktig, og det er en uheldig belastning på hoftene for barn under 3 måneder. Anonymkode: ee207...61e Det var jeg ikke klar over, min ligger noen ganger med utstrakt bein, er ikke det bra heller? Anonymkode: 8451a...23c
AnonymBruker Skrevet 8. august #6 Skrevet 8. august AnonymBruker skrev (15 minutter siden): Det var jeg ikke klar over, min ligger noen ganger med utstrakt bein, er ikke det bra heller? Anonymkode: 8451a...23c Det går fint, det er mer det at bena ikke skal "presses" ned/ut, at barnet selv strekker på seg er ikke noe problem Anonymkode: ff801...1e5
AnonymBruker Skrevet 8. august #7 Skrevet 8. august AnonymBruker skrev (29 minutter siden): Det var jeg ikke klar over, min ligger noen ganger med utstrakt bein, er ikke det bra heller? Anonymkode: 8451a...23c At de gjør det selv er ikke noe problem, det er når det tvinges at det kan bli for mye Anonymkode: 2bdeb...c54
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå