BeeKind Skrevet 7. august #1 Skrevet 7. august Tips til noen fine blomster eller busker som blomstrer enda, som vi kan plante nå? Tenkte på roser og lavendel kanskje 🙂
AnonymBruker Skrevet 8. august #3 Skrevet 8. august Det aller meste kan jo plantes nå Anonymkode: 143fd...b73 1 1
AnonymBruker Skrevet 8. august #4 Skrevet 8. august Diverse liljer, hortensia, krysantemum, asters, høstfloks, bunndekkeroser - mye som blomstrer på sensommer. Anonymkode: f479c...8fe
AnonymBruker Skrevet 8. august #5 Skrevet 8. august AnonymBruker skrev (37 minutter siden): Det aller meste kan jo plantes nå Anonymkode: 143fd...b73 Ja, alt kan plantes, men blomster nødvendigvis ikke nå.. ☀️ Anonymkode: f479c...8fe 1
Rufs Skrevet 8. august #6 Skrevet 8. august Jeg sjekket det nylig fordi jeg ville ha blomster på et nytt gravsted nå, og det er veldig lite som rekker å blomstre i år, det meste kommer neste år ved planting nå. Jeg valgte ringblomst, den kan ta så lite som 5 ish uker og rekker akkurat å blomstre i år.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå