AnonymBruker Skrevet 19. august #41 Skrevet 19. august Spørs hvor det er begravelse. Er det i stor by så får man ikke så mye tid. Her i distriktet så er alt klart en time før. Familien får kom da. Får komme tidligere hvis dem ønsker det. Men da er det ikke sikkert at alt er helt ferdig pyntet. Så kommer folk ca 30 min før seremonien starter. Vet folk at det blir mye folk i seremonien så bruker folk å komme før det. For dem vil ha sitte plass. Anonymkode: 71064...522 1
Millimani Skrevet 20. august #42 Skrevet 20. august AnonymBruker skrev (13 timer siden): Leste du i det hele tatt innlegget mitt???? Anonymkode: 34e76...e05 Selvfølgelig gjorde jeg det
AnonymBruker Skrevet 20. august #43 Skrevet 20. august Er det en nær så kan jeg komme litt tidlig, men om det bare var en bekjent eller en ikke så nær slektning så drøyer jeg det til 10-15 min før begravelsen starter Anonymkode: e4e24...fa9
Trinepusenlusken Skrevet 29. august #44 Skrevet 29. august AnonymBruker skrev (På 8.8.2025 den 9.58): Folk mangler grunnleggende folkeskikk. Det er like lite klasse å komme mer enn fem minutter for tidlig, som det å komme for sent. Anonymkode: 2ede5...d7f For en hjernedød kommentar. Har det slått deg og alle andre anonyme at busser og andre transporter ikke kan planlegges på minuttet? 1
LilleMy_09 Skrevet 29. august #45 Skrevet 29. august Jeg jobber som organist og her jeg jobber kommer folk ca 20-30 minutter før. Mange synes det er godt å høre på orgelmusikken som spilles i forkant. Er det en stor begravelse kommer folk tidligere, da kirka fort kan være fullsatt 45 minutter før seremonien starter 3
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå