AnonymBruker Skrevet 7. august #1 Skrevet 7. august Vet damer som tiltrekker seg mange menn og er populære at de er pene selv om de sier de ikke er det og prøver å kjøre en alternativ klestil? Jeg trodde sånne damer har et åpent sinn og er ikke lik sånne influener nivå damer som spiller ''hard to get''. Men føler de er egentlig det samme uansett når de er fine. Anonymkode: e78aa...4f4
AnonymBruker Skrevet 7. august #2 Skrevet 7. august Hvordan spiller de hard to get? Kanskje de bare ikke er interessert? Med altfor mye overfladisk interesse fra menn som bare er interessert i sex, og ikke egentlig interessert i deg som person kan det bli veldig slitsomt. Da kan det være enklest å bare være avvisende fra starten slik at man får fred.. Å være avvisende kan også forhindre misforståelser hvor mannen tror du er interessert i sex med ham når du ikke er det- igjen: Slitsomt! Anonymkode: 8febe...a09 5 2
AnonymBruker Skrevet 7. august #3 Skrevet 7. august AnonymBruker skrev (11 minutter siden): Vet damer som tiltrekker seg mange menn og er populære at de er pene selv om de sier de ikke er det og prøver å kjøre en alternativ klestil? Jeg trodde sånne damer har et åpent sinn og er ikke lik sånne influencer nivå damer som spiller ''hard to get''. Men føler de er egentlig det samme uansett når de er fine. Anonymkode: e78aa...4f4 Rettet skrivefeil. Anonymkode: e78aa...4f4
AnonymBruker Skrevet 7. august #4 Skrevet 7. august AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Hvordan spiller de hard to get? Kanskje de bare ikke er interessert? Med altfor mye overfladisk interesse fra menn som bare er interessert i sex, og ikke egentlig interessert i deg som person kan det bli veldig slitsomt. Da kan det være enklest å bare være avvisende fra starten slik at man får fred.. Å være avvisende kan også forhindre misforståelser hvor mannen tror du er interessert i sex med ham når du ikke er det- igjen: Slitsomt! Jeg forstår jo det, men da generaliserer de alle menn som er kun ute etter å få noe. Det finnes jo menn som er interessert å bli bedre kjent og ta ting derfra. Anonymkode: e78aa...4f4
AnonymBruker Skrevet 7. august #5 Skrevet 7. august Man merker selvfølgelig om man er tiltrekkende for det andre kjønnet, men det betyr ikke at man ikke kan ha personlige komplekser. Selv eksperimenterte jeg mye med klær da jeg var ung, og en del av det var forsøk på å "kle meg ned " for å få mindre pågang fra menn. Jeg syntes det kunne bli overveldende og ganske ubehagelig til tider. Konklusjonen var egentlig at menn ikke lar seg lure. De ser omtrent gjennom kvinners klær hvem som har flott kropp og ikke. Ene forsøket mitt var å kle meg i ganske så vid mannsdress. Det var det mest mislykkede forsøket ever. Menn synes det var råsexy. Ble med å gjøre det en gang. Anonymkode: b26c4...5c0 1 1
AnonymBruker Skrevet 7. august #6 Skrevet 7. august AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Jeg forstår jo det, men da generaliserer de alle menn som er kun ute etter å få noe. Det finnes jo menn som er interessert å bli bedre kjent og ta ting derfra. Anonymkode: e78aa...4f4 Men hva hvis de faktisk ikke har interesse av å bruke tid på og bli kjent med fremmede mennesker? Kanskje de har kjæreste? Kanskje de har nok venner og ikke har interesse av flere? Personlig synes jeg det er kjempegøy å prate med fremmede mennesker, men jeg tror det er mer unntaket enn regelen. Anonymkode: 8febe...a09 5 2
AnonymBruker Skrevet 7. august #7 Skrevet 7. august Men du vet at de er avvisende mot alle menn eller? Leker hard to get? Eller du ble avvist og du mener da må det være slik at de også avviser veldig mange? Hva mener du egentlig? Må alle damer som ifølge deg leker hard to get kle seg likt? Jeg er muligens en sånn dame du snakker om. Jeg er hard to get, og det er fordi jeg ønsker å være singel . Og ang dating er jeg kresen. Er likevel ikke hard to get wannabe typ. Anonymkode: 9734e...160 1 2
BeeKind Skrevet 7. august #8 Skrevet 7. august (endret) Det som er sykt interessant med hjernen, er at den oppfatter ting som bekrefter det vi allerede tror. Så hvis vi har fordommer mot en gruppe for eksempel, så vil hjernen jobbe hardt for å tolke alt som bevis for at fordommene stemmer. Pene jenter er veldig forskjellige fra hverandre! Ville bare legge til: Jeg kjenner mange NYDELIGE jenter, som selv ikke klarer å se hvor vakre de er. Endret 7. august av BeeKind 3
AnonymBruker Skrevet 8. august #9 Skrevet 8. august Så din forklaring på å ikke klare å forføre ei pen dame, er at hun er påtatt vanskelig? Kanskje du ikke er den personligheten hun ser etter. Kanskje hun er opptatt. Kanskje hun ikke er klar for et forhold. Merkelig at din nr.1 forklaring skal være at hun tror hun er noe. Og i tillegg har "forkledd" seg i klær som ikke er likt en influencers! Jeg har kjæreste, og får mye oppmerksomhet fra menn enten jeg går i kjole eller kjeledress. Noe av det mest slitsomme er menns påståelige interesse når de ikke tror på at kjæresten min finnes. Jo, han finnes. Han fikk meg fordi han klarte å være positiv og stå på...og fordi jeg liker ham som person. Er du lett å like av personlighet? Er du opptatt av personligheten til de pene damene du vil ha? Anonymkode: cb7d0...70e 1 1
AnonymBruker Skrevet 8. august #10 Skrevet 8. august AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Så din forklaring på å ikke klare å forføre ei pen dame, er at hun er påtatt vanskelig? Kanskje du ikke er den personligheten hun ser etter. Kanskje hun er opptatt. Kanskje hun ikke er klar for et forhold. Merkelig at din nr.1 forklaring skal være at hun tror hun er noe. Og i tillegg har "forkledd" seg i klær som ikke er likt en influencers! Jeg har kjæreste, og får mye oppmerksomhet fra menn enten jeg går i kjole eller kjeledress. Noe av det mest slitsomme er menns påståelige interesse når de ikke tror på at kjæresten min finnes. Jo, han finnes. Han fikk meg fordi han klarte å være positiv og stå på...og fordi jeg liker ham som person. Er du lett å like av personlighet? Er du opptatt av personligheten til de pene damene du vil ha? Anonymkode: cb7d0...70e Høres ut som kjæresten din måtte streve for å få deg. Anonymkode: 4c208...1fe
Fighter83 Skrevet 8. august #11 Skrevet 8. august AnonymBruker skrev (6 timer siden): Vet damer som tiltrekker seg mange menn og er populære at de er pene selv om de sier de ikke er det og prøver å kjøre en alternativ klestil? Jeg trodde sånne damer har et åpent sinn og er ikke lik sånne influener nivå damer som spiller ''hard to get''. Men føler de er egentlig det samme uansett når de er fine. Anonymkode: e78aa...4f4 Noen vet jo det og spiller på det. Men de fleste bryr seg ikke da de har andre verdier og interesser for livet sitt enn å være tiltrekkende for alle menn. 2
AnonymBruker Skrevet 8. august #12 Skrevet 8. august AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Høres ut som kjæresten din måtte streve for å få deg. Anonymkode: 4c208...1fe Hvis å skrive meldinger og be meg på café ut, er slitsomt, så Anonymkode: cb7d0...70e 2
AnonymBruker Skrevet 8. august #13 Skrevet 8. august AnonymBruker skrev (8 timer siden): Jeg forstår jo det, men da generaliserer de alle menn som er kun ute etter å få noe. Det finnes jo menn som er interessert å bli bedre kjent og ta ting derfra. Anonymkode: e78aa...4f4 Du er jo bare interessert pga utseendet du også. Anonymkode: 5e794...1e2
AnonymBruker Skrevet 8. august #14 Skrevet 8. august Høres mer ut som hard to want. Anonymkode: 87bda...9d8
Raven.Writingdesk Skrevet 8. august #15 Skrevet 8. august AnonymBruker skrev (11 timer siden): Vet damer som tiltrekker seg mange menn og er populære at de er pene selv om de sier de ikke er det og prøver å kjøre en alternativ klestil? Jeg trodde sånne damer har et åpent sinn og er ikke lik sånne influener nivå damer som spiller ''hard to get''. Men føler de er egentlig det samme uansett når de er fine. Anonymkode: e78aa...4f4 Ja for det finnes jo bare to båser som «pene damer» kan puttes inn i.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå